לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אני רוצה רק להרזות^^

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

מימונה


שלוםD:
אני לאא מאמינה!

במימונה אכלתי ממש קצת!.

אכלתי קצת ציפס.

ואכלתי מופלתה[או איך שאומרים את זה]

אחת!!!!D:



היום,בבוקר שתיתי תה עם 2 כפות קטנות של סוכר.

בצהריים,אכלתי סלט ו וחצי קציצה.

ועדיין לא אכלתי ארוחת ערב=]

איזה באסה שיש מחר בית ספר.

אני לא רוצה לחזור.

אני מצטערת על זה שלא התחלתי את התהליך

בתחילת החופש..=[

מה שעובר עלי נורא מוזר.

כי אני נורא מקובלת בכיתה שלי.

 וחברות שלי אומרות לי שאני לא שמנה.

אבל הן אף פעם לא ראו את הגוף שלי.

טוב עד לפוסט הבא.

ותודה לכל התומכים!

נכתב על ידי אני רוצה רק להרזות^^ , 27/4/2008 22:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני רוצה רק להרזות^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני רוצה רק להרזות^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)