לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don’t be afraid it's just me


בלהבלהבלה עוד בלוג שנוצר בעקבות שעמום

Avatarכינוי:  *MoRaN*

בת: 31

ICQ: 225569946 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

פוסט שכזה


כי זה פשוט חייב להיות פה..

 

שיחה ביני ובין עדי

עדי: "הלו?"

אני: "כן"

עדי: "מה כן?"

אני: "כן כן"

עדי: "טוב אני מעכלת וחוזרת אלייך"

הסבר על מה דיברתי ממש לא פה.

 

אחרי הדבר ההוא..

"אני צריכה תמימות, הלכתי לדבר עם שלום"

 

זיו ואוראל

"אוראליייייייייי"

"אנאליייייייייייי"

 

ואיך לא? זיוושקע היפה שלי: "כאילו מה?!"

 


"לא מתחרטת, בסה"כ זאת הייתה החלטה שלי."

על מי אני בדיוק עובדת?

אני כן מתחרטת

אני פשוט מתגעגעת יותר מידי לכולם, אליו.

שישי זה נגמר

כלכך מחכה לזה

קשה להיזכר שהיה לי מצברוח טוב בגלל זה.

כלכך מתחרטת.

והוא כלכך מאוכזב

שזה שובר אותי

ברור שאכפת לי ממך

בגלל זה אני לא יכולה לראות אותך

זה פשוט יהיה מוזר מידי.

מצטערת.

 

דיכאון של הלילה.

דיכאון של שיחות איתו.

פשוט בדיכאון.

[ואל תנסו להבין..זה כמה דברים שהשפיעו עליי לאחרונה]

 


 

כי את חברה מדהימה ולא היה לך בעיה לשמוע ממני מתי שרק הייתי צריכה..אז מה אם זה ב3 וחצי ולמחרת את לא זוכרת כלום (: [תמונה מתאר"ן 2008]

כי אתם אלה שתמיד תהיו שם לא משנה מה יקרה [תאר"ן 2008]


ואיך לא? ה-מדהימה הזאת חייבת להיות מוזכרת.. אני פשוט אוהבת אותך [מחנה סכרת 2008]

 

נכתב על ידי *MoRaN* , 12/8/2008 01:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





433

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*MoRaN* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *MoRaN* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)