לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"Doctor, Doctor, I've got an emergency It seems I'm head over heels, a case of L-O-V-E"

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

כשחולים מברברים בשכל.


אתמול הייתי אמורה לעדכן את הבלוג, אבל המחשב שלי התפגר סופית אז לא עידכנתי.

~

איזה זבל זה. אני כבר יומיים בבית בגלל שאני חולה וזה זבל OO"

~מתה פה משיעולים ומנזלת~

אני רק מקווה שמחר אני ארגיש יותר טוב, כי מחר יש לי השלמה כזאתי בכימיה ואני צריכה ללכת דחוף לזה.

וגם הסופרת אורה מורג, כפרעלייה, מגיעה O:

~אני צריכה שהיא תחתום לי. O:~

~

שלשום סיימתי לראות את כול העונה הראשונה של KYLE XY ואני נשארתי ככה O:

ועוד מעט אני אתחיל לראות את השנייה ^^~

וגם ראיתי פרק כ"כ יפה בהאוס.

[אני שונאת את 13/פורמן ביחד. איכסה. ><"]

וקראתי פיקצרים מגניבים. אני צריכה לכתוב אחד כזה O.O"

~

בחירות. האמ. מה שיש לי להגיד על זה, אני רק מקווה שמפגלת ימין תנצח ולא שמאל.

ובקשר לדעה שלי לליברמן -לא רציתי שיהיה ראש ממשלה. רציתי שהוא יכנס לכנסת וישנה שם משהו.

ציפיתי דווקא שהוא יקבל מנדטים נמוכים מאוד, אבל הצליח לעלות על 15 [לפי פעם אחרונה שבדקתי]

ועדיף לי שביבי יהיה ראש ממשלה ולא ליבני. כי אם יש לי בחירה בין השמאל לימין, ברור שאת הימין.

~

טוב, בירברתי יותר מדי בשכל.

אגב, איך העיצוב? :]

ונ.ב-

מסתבר שהמפורסם שכתבתי עליו בפוסט הקודם, כאילו אין לו משהו נגד הישראלים. זה היוטיוב שיש לו משהו כזה.

וזה זבל. יוטיוב זבל. ><

 

עד לפעם הבאה,

פול 3>

נכתב על ידי , 12/2/2009 09:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



SWEET HOME.


התגעגעתי הביתה, כי מזמן לא הייתי כמו שצריך בבית.

ואני עייפה כי קמתי ב7 בבוקר מרוב הרגל, אפילו אם יש לנו יום הפוך [זאת אומרת, לומדים מארבע עד שמונה]

הכרתי כול מיני שירים חדשים של ניק לאצ'י והוא ממש חמוד. 3:

 

התאכזבתי לגלות שאני לא יכולה להיכנס לוידיאואים של איזה זמר אחד שאני אוהבת, ושזה מוגבל לארץ ישראל.

התאכזבתי. חשבתי שהוא בסדר, אבל הסתבר לי מהר מאוד שלא.

דאמט. מה יש לכם שם נגד ישראל?

 

משעמם לי עכשיו, אבל לא נורא.

עכשיו אני אשפץ טיפה ת'בלוג, בתקווה שאני אמצא תמונה נורמאלית לתמונה הראשית.

 

לאב יו אול,

פול3>

נכתב על ידי , 5/2/2009 09:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





481
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhiteHorse~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WhiteHorse~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)