לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  פראן ^^

בת: 30

ICQ: 397958628 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אני לא יכולה יותר.


אני לא יכולה לראות את כולם נשברים לי בין הידים.

אני לא יכולה לחיות בחברה, שכל אחד בוחר להית דוחה לשני.

בחברה מושחטת כמו שלנו.

אפילו בתיכון, אנחנו בוחרים להיות רעים, צבועים, ודוחים לגבי אלה שאנחנו מכנים חברים.

כל כך קשה לנו להסתפק בשנים שלושה חברים טובים?

כן, קשה להסתפק.

לכולם קשה, כל אחד מנסה לקדם את עצמו, להיות דוחה למישהו שפעם כינה חבר.

איך אפשר לחיות ככה?

אני לא מבינה?

למה כולנו תוקעים אחד לשני סכינים בגב.

כן כולנו דוחים.

החברה הזאת השחיטה את הטוב היחיד שהיה בתוכנו.

ועכשיו? כולנו מליאם רעל.

כן, גם אני.

כולנו, אני שונאת את כולם, כולל את עצמי.

 

נכתב על ידי פראן ^^ , 4/1/2009 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפראן ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פראן ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)