לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  נמשושה (:

בת: 30

ICQ: 199065819 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

החופש נגמר .


זהו . זה היום האחרון של החופש הכי מדהים ומיוחד שהיה לי .

היום חברה שלי עוזבת לפנימייה ואני ממש מקווה שנשמור על קשר .

כי כולם יודעים שבלעדייה אין לי חיים . היא הכל !

בחופש הזה אני הייתי איתה המון ! רציתי לנצל איתה כל דקה שיש לי.

אבל חוץ מזה אני עברתי כל כך הרבה בחופש הזה .

יציאות . חברים . נסיעות . לילות לבנים . צחוקים . חרפונים .

אבל היו גם  פעמים שלא הכל היה מושלם .

היו דמעות . היו החלטות קשות . היו פעמים שלא ידעתי מה לעשות .

אבל למרות הכל את החופש הזה אני לא ישכח בחיים .

עכשיו הוא נגמר וצריך לחזור לבית הספר לעוד שנה שלמה .

אין לי מושג איך אני יעבור את זה . איך אני יסתדר .

בבית הספר שלי יש כל כך הרבה שנאה . כל כך הרבה מתח .

יש דברים שאני לא יודעת איך להתמודד איתם לבד .

אבל נקווה לטוב . אני מאחלת לכולם שנה מדהימה !!! (:

נכתב על ידי נמשושה (: , 31/8/2008 10:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חודש חדש (:


אני לא מאמינה שכבר אוגוסט , הזמן פשוט עובר כל כך מהר , אז עצה לכולם -תתחילו לנצל את הזמן שלכם כמו שצריך . אני רק עכשיו מתחילה לעשות את זה , חצי חופש עבר בלי ששמתי לב ,חצי חופש עבר ורק עכשיו הפנמתי שזה חופש והתחלתי להנות . 

 

 

חודש מדהים לכולם !

 

נכתב על ידי נמשושה (: , 1/8/2008 17:45  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,378

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמשושה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמשושה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)