לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Blog



כינוי:  I'M An Emo

בן: 27



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

!!666!!


סופסוף!!, זה הגיע!!, כל-כך חיכיתי לזה!!, מספר השטן בבלוג שלי!!



נכתב על ידי I'M An Emo , 27/4/2008 22:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של - DaNieLa - ב-14/8/2008 08:22
 



מחר בצפר..


נכתב על ידי I'M An Emo , 27/4/2008 21:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Xx_Roi_xX ב-27/4/2008 22:02
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על כסף?
סתם טמטום..

האם לדעתך ניתן להיות מאושר אם את עשיר?
לא כסף זה בזבוז זמן..

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
שומר ללימודים.. ומחלק לעניים

האם לדעתך כסף קונה הכול?
לא.. חברים? הא הא הא!!

אם היית יכול לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עוש זאת?
כןן!!

האם אתה מקבל דמי כיס?
אז לא..

האם אתה עובד? אם כן במה?
לאא..

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
לעבוד..

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
כן, שיפוצצו את כל הבנקים בארץ, והכסף יעופף, קבצנים?, תיהו עירניים!!

לסיכום,האם אתה חושב שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
אממ.. כןן

נכתב על ידי I'M An Emo , 27/4/2008 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם עץ ב-27/4/2008 20:09
 



עיצוב חדש!!


ופריקי במיוחד!!

גיבו!!

נכתב על ידי I'M An Emo , 27/4/2008 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות + סוד..


היי!!, הייתי בת"א.. אצל חבר ילדות (מגיל כמה חודשים)..

טוב בקיצר.. הייתי אצלו כי לא נפגשנו מלא זמן.. אני גדול

ממנו בשבוע בדיוק.. (איזה כיף!!, אני יותר גדול ממישהו!!)

אבל הוא יותר גבוהה (  ) XD. הקיצר.. הוא לא רצה להצטלם

אז לא צילמתי אותו.. אתם יודעים שהוא שכן של יעל צפריר?

(מהשרדות 10), ושרי אריסון גרה מולו, ואורנה בנאי גרה רחוב אחריו?

איזה כיף לווווו!!, אני בא אליו כל יום!!, יכול להיות אני הולך איתו מחר

להופעה האחרונה של "קרקס דורולה", בירקון.. אתם יודעים כמה

דברים במשותף יש לנו??, שתינו רוציפ פירסינג בשפה (בגיל 14!)))

שתינו ניהיה אימו מהחטיבה (מגדלים פוני).. ועוד......................

 

טוב הנה אני

 

(במרפסת)


ס  ו   ד  .  .

 

אני מאומץ!!, אני לא מסכן!!!, אני שונא שמרחמים עליי בגלל זה!!, אני אומר לכם שיש אפילו לכם חבר\ה מאומץ\ת!!

פשוט הם מתביישים, אני לא!!, אני גאה בזה!!, יש לי "פור" על ילדים אחרים, אותי מפנקים יותר!!, קונים לי את כל הסימים!!, XD|>, ולהורים מאצים לא קוראים הורים "חורגים", זה שונה לגמרי.. אהה.. ו.. אני מאומץ מרומניה (גיל חצי שנה), אני ועומר (החבר שהייתי אצלו), היינו באותו בית ילדים, לול ליד לול.. ואני התפלחתי מהלול.. XD......

ההורים סיפרו לי שהיית מטפס על הלול ובורח מהלול.. הייה לידי חלון, אז הוא הייה סגור כל הזמן XD (אולי זו הסיבה לאסטמה שלי?).. טוב אז בקיצור אני לא מסכן!!, הכי חשוב: לאהוב את החיים!!, עוד שלוש חודשים תתכוננו לפריק!!! (הכי מחשוב: לשנוא את החיים) XD, זה יהייה קורע.. אולי..


תגובות!!

נכתב על ידי I'M An Emo , 26/4/2008 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסתמונות [=


היי!!, איילת אצלי (נשארה לישון ><)..

מה נעשה??, בקיצור.. הענקתי לפלאפון

שלי שם: ג'ורג'י!!!!!!!!11,, מה אתם אומרים??


איילת + בר = ?

 

איילת לא מפסיקה לדבר על בר..

סעמק'!!, סתמי כבר!! ><..............

 

בר, אם אתה קורא את זה, איילת חולה

לך על התחתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!111


תמונות:

אני >< (מ-כ-ו-ע-ר)



איילת בספינינג XD

נכתב על ידי I'M An Emo , 26/4/2008 02:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם עץ ב-26/4/2008 09:54
 



משחק רשת חדש - סיקור שלי


למטה

 

  | |

  | |

 

/     \

 /   \

  / \

נכתב על ידי I'M An Emo , 22/4/2008 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,217
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'M An Emo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'M An Emo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)