לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתם כנראה שוב מתאהבים


בלוג אנונימי לחלוטין לשם שינוי

Avatarכינוי:  ^-just me-^

בת: 76





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

יש לי אחיינית/ ראיתם מי היה אתמול באנטומיה של גריי?!


סי-נוט, בנג'מין פראנקלין החתיכילה פתאום קפצץ לו לאנטומיה של גריי, כמובן שהוא היה מעולה...

כמעט בכיתי איתו בסצינות מסוימות. רק כי אני מרגישה כאילו זה סי-נוט.XD

אפילו לא ידעתי שהוא הולך להופיע שם, אז איזו הפתעה כיפית זו הייתה!D:

יהיה משעשע לראות את מייקל למשל מגיע לטיפול של...איזי! היא בטוח תתאהב בו חחחח

אבל בסוף הוא יתאהב באח שלו והם יהיו זוג חמוד:}

(אתמול מייקל נכנס לצינוק. יואי. מישהו ראה?)


 



איך פאקינג עושים שיראו משהו מהשיחות במסנג'ר?XD


נכתב על ידי ^-just me-^ , 29/4/2008 09:12  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון בבלוג מיליון(:


זה הפוסט הראשון, בבלוג ה20 אלף שפתחתי כבר בחיי.

 

הבלוגים שלי תמיד היו ידועים לחברות, וכשהם לא, אז הן גילו בכל זאת, וכשגם זה לא קרה, הייתי בפארנויה שהן יודעות עליו וכל השיכבה קוראת בו, אני עדיין חושבת ככה. אבל מדחיקה.

 

אני לא סוגרת את הבלוג השני והגדול שלי, הוא צבר כבר יותר מדי חשיבות. אז אני מנהלת שני בלוגים, וזה ינסה להשאר אנונימי.(:

 

אתם יודעים, יש דברים שפשוט איאפשר להגיד לאף אחד.

יש דברים שאני לא אגיד לאף אחד.

אני לא רוצה להגיד אותם. אני רוצה שהזיכרון שלי יימחוק אותם.

טוב, נדחיק, לדבר על זה פה לא יעזור במילא.

 

החברה הכי טובה שלי היא אחותי, אני לא יודעת אם גם היא רואה אותי ככזאת, אבל היא אמרה לי שאני הבן אדם היחיד שהיא מדברת איתו חופשי, והיא ניתקה קשר עם חברות אחרות שלה.

 

אני חושבת שהבן אדם היחיד בעולם שאכפת לי ממנו זו אחותי.

אחותי והתינוקת שהיא עומדת ללדת.

 

טוב, די לדבר על אחותי.

אני אדבר קצת על עצמי.

אני בחורה מוזרה.

לומדת בי"א.

אני הולכת להיות רופאה.

 

תמונות של דברים שאני אוהבת, שיהיה קצת מושג:

ואה כן, היום דיברתי עם המועצה לשלום הילד שבבקשה יעזרו לי.

 

נכתב על ידי ^-just me-^ , 28/4/2008 22:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





56
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^-just me-^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^-just me-^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)