לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..........Show Me The



Avatarכינוי:  פוקי ©

בת: 85

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

עידכון שנתי חח.. פוסט תמונה?מלא זמן לא הייתי!


אז המון המון המון זמן לא הייתי פה,הכל כזה יפה :)

חבר שלי התגייס לצבא לצערי..אוף.

הוא כבר שם 3 חודשים,אבל ממש קשה לי.

קצת התרחקנו אני לא אשקר לעצמי..אבל הוא תמיד ישאר ה-דבר בשבילי.

והכי כיף בארץ לראות אותו בסופ''ש אחרי כל השבוע הקשה בצבא.

 

לא יוצא לנו חדבר הרבה כמו פעם,

פעמיים-שלוש ביום זה הגג של הגגות.

והיינו כאלה שנימצאים כל היום בייחד ואוף ,אני מתגעגעת אליו.

 

הוא כזה יפהה אתם לא מאמינים אפילו,

אין עוד דברים כמו הדובדבן שלי :)

 

אם אתה רואה את זה אהובי,ואני מקווה שלא..

כי בטח תתעצבן!

אבל אני אוהבת אותךךךך ככללכךךך!

 

ועוד מעט יש לנו שנהה,איזה מדהיים :)

אני מאושרת.

 

 

בבית ספר...

אוח..על הפנים.

אני מקווה לעלות לי''א בלי בעיה.

(כרגע יש בעיה ענקייית!)

 

עכשיו חופש פסח,אני אתחיל לחרוש ויאללה :D

יש לי מגן ישר אחרי החופשה...):

 

זהו..

אין מילים:|

 



 

 

בננננווותתת יפותתתת (:

מישהייי זוכרת אותי ?

(תתחשבו בעובדה שלא עידכנתיי 10 חודשים חחח...)

 

חג שמח כולם ,

חופש נעייייםםם !!

נכתב על ידי פוקי © , 31/3/2009 09:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיפי4 ב-16/4/2009 16:22



13,465
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוקי © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוקי © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)