לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי הוטל


בלוג זה הינו בלוג סיפורים, עידכונים והמון תמונות ללהקה המצליחה, טוקיו הוטל...

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

שלום!


היי!

אני נועה, ואני אכתוב סיפור על טוקיו הוטל.

טוב, אז

קודם כל, אני בקרוב בת 12 אז אני מבינה אם זה יהיה גרוע \:

 

טוב, נתחיל מפרק ראשון, לא?

_______

"אההההההההההההההה" נשמע צעקה.

"מה קרה?" ענתה נערה שבאותו הזמן ירדה במהירות במדרגות, חפשה את מקור הרעש.

"את לא מאמינה!" השיבה לה נערה שישבה על ספה.

"אני באמת לא מאמינה.. שאת צועקת ב7 בבוקר!" השיבה לה בצעקה.

"מה את רוצה?" שאלה בבלבול.

"מה אני רוצה? חן! מה את צועקת?!" השיבה.

"אני? את צועקת! טוב עזבי את זה ותקשיבי! טוב?" השיבה לה בשאלה.

"נו.." אמרה בלגלוג.

"נועה! תקשיבי, טוקיו הוטל באים! לאר.. לארץ!" אמרה חן שהיה קשה לה לגמור את המשפט.

"יו..! איזה כייף!" אמרה נועה בציניות.

"נכון?" אמרה חן שלא שמה לב שנועה צינית.

"עפתי לישון" אמרה נועה שהתעלמה מהשאלה.

"ואת משאירה אותי לבד?" השיבה בשאלה ועשתה פרצוף עצוב.

"א.. אמ.. תני לי לחשוב.. כן" ענתה נועה ברשעות.

"ככה?" שאלה חן.

היא תפסה בידה כרית וזרקה על נועה.

"אה..!" צעקה נועה ורדפה אחרי חן.

ככה זה נמשך עד שעה 10 בבוקר.

~הייתם מאמינים?~

"אומג, 10! פאק, לא ישנתי!" אמרה נועה עצובה.

"טוב תכיני לי קפה" הוסיפה.

"אוך.. אבל רק אם את באה איתי להופעה, טוב?" אמרה חן וקרצה לה.

"נוו.. טוב.." השיבה.

חן הלכה לכיוון המטבח ותחילה להכין קפה.

"תגידי, בא לך ללכת לבית מלון בתל אביב?" לפתע שאלה נועה.

"כן!" אמרה חן מאושרת, ובלי ששמה לב היא שברה את הכוס.

"סתומה.." סיננה לעברה נועה והלכה למחשב.

נועה מלמלה לעצמה:"גוגל-בתי מלון בתל אביב.."

"יו! בית מלון מושלם!" צעקה בשמחה נועה.

"ההופעה של טוקיו מוטל בתל אביב?" שאלה נועה.

"כ.. וזה הוטל! טוקיו הוטל!" אמרה עצבנית, חן.

"מה שתגידי.." ענת בזלזול נועה.

"אני מתקשרת להזמין סוויטה." אמרה נועה והחזיקה את הטלפון ביד.

"רגע, מה עם הקפה?" שאלה חן.

"אני באה"

נועה הורידה את הטלפון שהיה בידה והלכה לכיוון המטבח.

"נקי פה." אמרה נועה שהביטה על הריצפה.

"יא.. ניקיתי.." אמרה חן עצבנית, היא התיישבה ולגמה מהקפה שהכינה לעצמה.

כך גם עשתה נועה.

"מאיפה הכסף לבית מלון?" שאלה לפתע חן.

"חסכתי, רציתי לעשות לך הפתעה ליום הולדת 18, וזה עוד שבוע.." אמרה נועה.

"יו! יא מדהימה!" אמרה חן מאושרת.

"גם טוקיו הוטל וגם בית מלון!?" הוסיפה בשקט.

"טוב יאלה, אני מתקשרת" אמרה נועה שגמרה את הקפה.

שדרך אגב, היה טעים לה.

"מתי טוקיו הוטל באים לארץ?" שאלה נועה.

"עוד יומיים.." אמרה חן.

"שש.." אמרה נועה שנשמע קול מהקו השני.

 

בית מלון-"שלום"

נועה-"שלום, אני רוצה להזמין סוויטה למחר"

בית מלון-"טוב, אפשר פרטים?"

נועה-"כן. *בלה בלה בלה..*

 

טוב יש לנו סוויטה מחר, בתל אביב, לארוז!" אמרה נועה בחיוך.

"את החברה הכי בעולם! אחותי!" אמרה חן והתנפלה עך נועה בחיבוק.

"כן.. אני יודעת, יאלה תארזי כבר 12 בצהריים" אמרה נועה והלכה לכיוון החדר להתחיל לארוז.

לאחר שסיימו לארוז את כל, אבל כל מה שהיה להם, הן ישבו על הספה וראו טלויזיה.

"תעבירי לMTV" אמרה חן במבט מתחנן.

נועה העבירה.

"מי שר?" שאלה.

"לא יודעת"

 

"תארי לך אם ניהיה באותו בית מלון עם טוקיו הוטל!" אמרה חן נרגשת.

"אז אני אתאבד.."  נועה אמרה בשקט.

חן לא שמעה את מה שנועה אמרה.

 

כך היום עבר..

 

-

פרק קצרX:

ומשעמםX: טוב.. נו פרק ראשון

יאלה יש לי שיעורים, מקווה לתגובות.

דרך אגב אני עכשיו עובדת על העיצוב.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 29/4/2008 19:56  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,913
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפורי הוטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפורי הוטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)