לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Stronger.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

Amazing, huh?


את רוצה להרוס את עצמך? תהרסי.

את רוצה להמשיך עם זה ולא לצאת מזה? תמשיכי.

אבל תפסיקי לבוא אליי בטענות,

ולריב איתי כשזה מה שאת עושה ועוד משקרת שלא, תגידי תודה שאני משתפת אותך, לעומתך.

. . .

ואיך לא, כמובן ששחכתי ממנו, אמרתי שאני ישים זין עליו ועל החדשה שלו,

והנה, לאט לאט אני כבר שוחכת ממנו.

אבל באייסי הוא ביקש עיצה, מצד אחד על הזין שלי מה הוא רוצה,

מצד שני אולי זה משהו שאני צריכה לדעת.

הוא אמר :"צאי מנקודת הנחה עכשיו שאין לי חברה נגיד" -"סבבה".

ואז המשיך:"אם היית מאוהבת בידיד הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי הכי טוב שלך, איך היית מספרת לו?"

ואז לא הבנתי מה הוא מנסה לרמוז כאן בעצם, כי הפעם האחרונה שהוא אמר לי שאני הידידה הכי טובה,

זה ביום שנפרדנו ,שנישאר ידידים, אני הידידה הכי טובה שלו [ככה הוא לפחות חושב].

אז התחלתי לתת לו כמה עיצות, אבל הכי מודחקות מהרעיון שהוא יכול לבצע את העיצות האלה עליי,

ככה שאם הוא חשב שהוא עורר בי משהו או שהוא הצליח לעשות משו, הוא טעה והוא יודע, ואני מרוצה :)

. . .

לא לשכוח, אני חייבת לעשות סדר בדברים שלי.

הגשת עבודה בג"ג.גופיות לקיץ.טוניקות חמודות.גי'נסים קצרים.משפי שמש.

עדשות.כבל לפון.אוזניות לפון.הערכה.כפכפים.לקרוא ספר לבוקריפורט.בגד ים.

להמשיך לרדת במשקל !קליפסים וסיכות.

 

נכתב על ידי Stronger. , 16/5/2008 18:47  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



33 עובדות


 

1.אני בת 14.

2.יש לי שם למקרה שתהיתם, רק לא באלי לפרסם אותו.

3.כואבת לי הבטן.

4.לא מעניין אותי אם לא מעניין אותכם מה שאני כותבת.

5.הבלוג הוא לעצמי, אנונימי ופרטי.

6.הספקתי להכיר כמה בנות בישרא דרך מייל ומסן.

7.הן ממש חמודות.

8.חלק שדיברו איתי במסן,תוך פוסט אחד הסיקו שאני בטח מופנמת או סנובית.

9.החלק השני שדיברו איתי במסן,שאני בעלת כוח רצון עז וגם נחמדה. :)

10.אני בעובדה עשירית.

11.יש לי הומור שנון ויש לי הומור יבש, אני לא שולטת מה אני הולכת להגיד ובאיזה טונים.

12.אני לא צפוייה בכלל, אני חסרת טאקט.

13.אני שומעת עכשיו את Kanye West - Stronger .

14.אני חושבת על מה עוד לרשום.

15.אם הייתי אומרת לג' את עובדה מס' 14 הוא היה אומר :"תפסיקי, זה לא התחום החזק שלך".

16.ג' צפוי.

17.ג' זה הילד שכתבתי עליו פוסט שעבר, אני עדיין לא מצליחה לשכוח אותו.

18.ושוב- זין עליו ועל החדשה שלו.

19.לא הסתפרתי כבר 3 שנים.

20.הפסיקה לכאוב לי הבטן.

21.בטח בגלל ששמעתי שדחו לי את התור לבדיקות דם.

22.נזכרתי במשו דפוק ואני נשפכת עכשיו מצחוק.

23.באוטובוס מישהו ישב במושב מאחורי ודיבר עם חברה שלו[סביר להניח שזו היא].

24.הוא אמר משו כזה:"אז תשני עם תחתונים וחזייה".ואז שתיקה של חצי דקה והוא צוחק.

25.אחרי החצי דקה הוא אומר:"עזבי, עזבי שמעתי זה לא טוב לישון עם חזייה"- מנמיך את הקול-.

26.-צחוק ממושך- הוא אומר:"כי זה לא טוב, כי לא טוב, אוף כי לא טוב!"

27.הוא מנמיך את הקול:"לא יודע, נו, לא יודע , חצ'קון בציצי"

28.באותו רגע פשוט צחקתי עם עצמי כמו מטומטמת, בטון שהוא אמר את זה, זה היה מצחיק רצח.

29.אחותי חזרה עכשיו מבצפר.

30.זאת גם עובדה אפילו אם לא מעניינת.

31.ביטלו לנו את החזרה שיש מחר ,כשיש הופעה עוד ארבעה ימים[יום העצמאות].

32.אם קראתם בלי להפסיק עד עכשיו, וואו אתם באמת משועממים.

33.אתם מוזמנים תמיד :) .

 

נכתב על ידי Stronger. , 4/5/2008 15:20  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





סופסוף חזקה, סופסוף שוחכת אותו,

ואז אני שומעת שיש לו מישהי חדשה ונשברת.

זין עליו ועל החדשה שלו.

אני שוחכת ממנו.

עוד קצת וזהו, עוד קצת וזהו,להמשיך להתמיד ולעשות ספורט.

ספורט ולא לאכול .

נכתב על ידי Stronger. , 1/5/2008 11:58  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





818
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStronger. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stronger. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)