לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו הייתי רוטשילד...


הייתי הולכת לצופים, ולא לתנועה מסובסדת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

מלך החומוס ומלכת האמבטיה


"היא אמרה לי שהיא התחתנה איתי רק בגלל הכסף שלי. אבל זה בכלל הכסף של ההורים שלי. אז שתדע שאני התחנתי איתה רק בגלל שהיא יפה וזה רק שלה (ואולי קצת של ד"ר וייס)"

 

ישבתי וקראתי את לי את הספר "מלך החומס ומלכת האבמטיה" וחשבתי שזה דווקא ספר קליל וכיפי. זה לא.

הספר הזה מזכיר לי מאוד את עצמי.

המספר כל הזמן נכנס לכל מיני קונספירציות עם עצמו, למה זה קרה ככה ולא ככה, ועם יש משהו או מישהו שמה למעלה או למטה שגורם לזה שזה יקרה ככה ולא ככה. ואיך זה קורה, ולמה דווקא עכשיו, ומה זה אומר על העתיד, אם זה בכלל אומר משהו על העתיד.

 

"מה מנחה את האירועים בחיים האלה, אני שואל את עצמי. האם מישהו היה אחראי על הכנסתו של הבחור הזה לחדר ברגע שרציתי להציע לפילי נישואים? האם המישהו הזה עשה את זה כי אני לא מוכן עדיין, כי היא לא המיועדת לי, כי אני צריך להתבשל יותר ולהציע לה בצורה רצינית לאחר מחשבה?" (מלך החומוס ומלכת האמבטיה)

 

 

הקונספירציות האלה אצלי מתבטאות בהרבה דברים:

למה לא עניתי לטלפון שלו, אולי אלוהים לא רוצה שאני אהיה איתו בקשר

למה לא מצאתי חולצה בחנת הזאת, אולי יש חולצה יותר יפה במוקם אחר

למה התבטלה החופשה ההיא, אולי יש מקום יותר טוב

 

כשאני חושבת על הדברים האלה אני מכניסה את עצמי לסרטים- הוא לא ענה כי הוא לא רוצה להיות איתי בקשר, כי הוא חושב שאני מטומטמת, כי אני חופרת (וכו)

לא מצאתי חולצה כי השמנתי ברמות מטורפות בחופש, אכלתי יותר מידי ובגלל שאני כל כך שמנה ומגעילה בחיים לא יהיה לי חבר ולא שום חברה

החופשה התבטלה כי עשיתי משהו רע ולא מגיע לי חופש, וגם ככה לא הייתי נהנת כי לא יהיו שמה אנשים בגילי, ואני יאכל שמה עוד יותר ואשמין עוד יותר.

 

ככה אני מסוגלת לבלות שעות על גבי שעות של סרטים בתוך הראש וקונספירציות על מה שהיה יכול להיות ומה שיהיה.

לפעמים לטובתי אבל לרוב לרעתי.

זה טוב לפנטז על מה שהיה יכול להיות? זה טוב לחלום?

זה כאילו מישהו שמה מנסה להראות לי כמה רע לי, או להפך כמה טוב.

הנה רואים- שוב אני מתחילה בסרטים וקונספירציות.

אין לי רגע דל.

 

DONT WALK FLY

 

 

"נראה אותם אומרים לי את זה בפנים. פשוט נראה אותם. אני ישר תופס את הקרש הראשון שאני רואה ומכניס להם ככה שהם לא ישכחו אותי והולך הביתה"

 

מה אומר המשפט הזה?

שבני האדם הם פחדנים, שלא עומדים על שלהם. יכול להיות?

*פתוח לפרשנויות, תנו את שלכם*

 

בנימה זאת, אני אומר לילה טוב

שבוע נפלא,

בר . . .

נכתב על ידי , 21/2/2009 20:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון!!


אני יודעת שלא עדכנתי הרבה זמן כבר, אבל הנה אני מעדכנת

[בשבילך טלי!]

לא קורה איתי הרבה

אבל בכל זאת אני מותשת, הבי"ס סוחט ממני את כל הכוחות

אבל כיף שמה. נחמד.

אנשים לא מבינים, ההורים לא מבינים ולא מסנים להקל

זה לא נראה ככה לפחות

 

מעצבנים אותי בתנועה, אני כבר לא מאמינה בעקרונות שלהם וכל פעולה שאני לא באה או לא מעבירה זה ריגשי וחפירה של חצי שעה.

לא מתאים לי!

 

אני רואה את סיפור ארנון חוזר שוב=\

סיפור ארנון: ארנון המורה להיסטוריה התעלם ממני במשך השיעור, עשיתי בלאגן, הוא הוציא אותי ולקח אותי לשיחה. זה נגמר שביום הורים אבא שלי דיבר איתו ומאז הוא לא התעסק איתי. אני לא רוצה שזה יקרה ובמיוחד לא באנגלית (שמה זה עלול לקרות), אנגלית זה ה-מקצוע שלי וזה לא צחוק.

 

אני לא יודעת מה הולך איתי.

 

חלמתי חלום מפחיד ממש!

שיש עוד פעם שואה, ואני עם המשפחה שלי בזה. ובחלום הרגשתי כאילו זה אמיתי.

זה היה נורא מפחיד!

בדרך כלל חולמים הפוך ממה שיהיה לא?

חלמתי שהערבים עושים עלינו שואה, יהיה הפוך?

אולי באמת צריך דו קיום?

*אני עדיין נגד מסירת שטחים, ומפלגות ערביות בכנסת*

**אני גם חושבת שממשלת ימין זה אסון**

 

 

נראלי שזהו לבינתיים. לילה טוב

 

- וגלעד, שהגיב לי על הפסוט של הדו קיום, אני אשמח לדבר איתך, עם יש לך מסן אז תוסיף אותי [email protected]

    זה גם המייל שלי...  

נכתב על ידי , 17/2/2009 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 285301264 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarBarA :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BarBarA :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)