לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Kostia’s way


טוב אז ככה.. חדש בעינין הבלוגים.. ראיתי שלהרבה יש אז החלטתי גם אני לפתוח.. קיצר אני מקווה שזה לא יהיה אחד מהבלוגים המשעמים.. :\ אז קיצר ככה.. אם אני יראה שכל העיניין של הבלוג משגשג.[WTF? מזה המילה הזאת??..] קיצר אממממ בהצלחה לי... אהה ו תהנו :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

יום העצמאות


אמממ אז ככה יום ההעצמאות בהתחלה הלכתי אל טל עם אליסה והחברה שלה חני או קטי או משזה לא יהיה חחח
 
הינוו שם קצת זמן ואז הם הלכו..
אחר כך חגגנו לאבא של טל יומלדת (ושתיתי יין לבן מזה טעים)
קיצר הלכנו אחר כך לסשה ואז לראות את נינה מופייעה..
צעקנו לנינה ''נינה תעשי לנו ילד'' והכרחנו את השומר לחתום לנו..
קארו לו סרגיי והיתי בטוח שככה קוראים לו..(ניחוש מוצלח)
ואז ראינו זיקוקים והלכנו בחזרה לסשה הבייתה.. אכלנו פיצה וצחקנו על נטלי על איך שהיא מזיזה את הנחרים
ואז סוף סוף הלכנו לישון...
והתעררנו ב 6 בבוקר לפחות כולם חוץ ממני (זה היה בגללי שחכתי לכבות את השעון המעורר בטלפון XD)
ואז שיחקנו משחק שצריכים להעביר הגדרה בלי מילים ... היה קטעים ואז
סשה לימדה אותי להגיד ''ררררר'' ברוסית נכון... :)  (כל הכבוד לה)
חזרנו הבייתה סוף סוף...
 
היה לי יומעצמאות מעולהה וכייפיי מקווה לחזור עליו...
נכתב על ידי , 10/5/2008 15:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוקיי היום לא באתי כי הייתי חולה.. (עזבו זה לא מעניין)
 
 
הקטע הוא שלפני כמה דקות הפכתי להיות הילד הכי מאושר על פני האדמות..
 
לאלו שלא מבנים... אליסה אמרה ''כן'' זה בפירוש אומר כן..
 
(איזה באסה שאני חולה :\)
 
 
אז ככה הבנתי שהחברים שלי היו חלק מכל העיניין בזמן שאני אכלתי מרקים וסירופיים מגעילים...(אני לא יודע מה אמרתם אבל זה בטח עזר)
 
אני מנחש שסשה,אני,יאנה,נינה ,טל וכל השאר היו מוערבים..
 
אז תודה רבבבה רבבה רבבבבה (בדיחה אישית)
 
 
 
והכי חשוב...
 
אליסה אני אוהב אותך!!!! 3>
 
נכתב על ידי , 4/5/2008 17:16  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



100 עובדות עליי :)


אז ככה לקחתי את הרעיון מסשה..(אז תודה סשה)

 

 

אם אפשר לא להרדם זה יהיה נורא מגניב...

יאללה נתחיל...

 

1.השם המלא שלי זה קונסטנטין צ'רנובצקי

2.נולדתי בקייב שאוקרנייה

3.פתחתי את הראש פעמיים

4.אני עדיין לא מצליח להגיד רררר ברוסית נכון.

5.פעם קפצתי מקומה שנייה ולא קרה לי כלום

6.זה היה בגלל התערבות

7.החברה הראשונה שלי הייתה בכיתה ה'

8.פעם גרתי ברמת גן.

9.עד גיל 8 לא ידעתי לרכוב על אופניים בלי גלגלי עזר.

10. יש לי פיצולי אישיות

11. אני יכול להיות הבן האדם הכי רציני ואחרי יום אני יכול להיות עם אופי של ילד בן 3

12.אני אוהב חיות

13.יש לי 2 חתולים וכלב בבית.

14.הרבה אנשים מקנאים בזה.

15.אני מפחד מחנויות נעלים.

16.וחנויות בגדים.

18.כרגע דילגתי על עובדה.

19.לעולם לא עישנתי.

20.אני לעולם לא יעשן.

21. כן שתתי משקאות חריפים.

22..אני רוצה להתגייס לקרבי כשיהיה גדול.

23.אני גר ליד הים ולא הולך לשם הרבה.

24.החג הכי אוהב עליי זה שבועות.

25.אני צוחק מבדיחות של עצמי..

26.הרבה אנשים צוחקים מזה.

27.אני שונא סוודרים.

28.אני מסדר את המיטה שלי פעמיים לפני שאני הולך לישון.

29.ש לי חורים בלשון.

30.הרבה אנשים חושבים שזה מגניב.

31.אני אוהב שוקלד לבן מאשר שוקלד חום.

32.אני שונא שוקלד מריר.

33.סבתא שלי תמיד מביאב לי שוקולד מריר -_-

34.היא בטח לא מבדילה בניהם.

35.ש אני צריך ביטחון עצמי אז אין לי אותו וכשאני לא צריך אותו יש לי אותו.

36.אני בן אדם מוזר..

37.אני מחרים את מקדונלס כבר חצי שנה...

38.אני שונא אנשים מתנאשים.

39.אני יכול להיות נודניק כשצריך.

40.אני שונא כשלא צוחקים מהבדיחות שלי.

41.גם אני מכור לבובספוג.

42.פעם חשבתי שאני מקריח.. -_- (זה היה בזכות החברים שלי..)

43.אני בן אדם פתטי.

44.פעם רציתי להיות סופר.

45.זה הישתנה כשראיתי את המורה לספרות שלי..

46.הצין הכי נמוף שלי זה 27.

47.זה היה במתמטיקה.

48.אני שונא מתמטיקה.

49.אני אוכל אוכל בריא ואוכל מזיק ביחד.

50.אני לא יודע לאכול כמו שצריך.

51.אני בדרך כלל בן אדם אופטימי.

52.אני אוהב לשחק כדורגל.

53.לפעמיים בתור שוער.

54.הסרט האוהב עליי זה 8 mile

55.השיר האוהב עליי זה'' When im gone'' של אמינם.

56.יש לי 3 אחים.

57. 2 אחיות ואח אחד.

58.אני הבכור.. :(

59.אני מעדיף מחשב על טלווזיה.

60.אני נורא עצלן.

61.אני לפעמיים מתעצל לרדת עם  הכלבה שלי..

62.יש לי 3 רובי אוויר בבית.

63.אחד M16 ושתי אקדחים.

64.הרבה אנשים חושבים שאני טורריסט.

65.אני מתלהב מנשק.

66.כשיהיה גדול אני רוצה להיות רופא.

67.או במאי פורנו.

68.הייתי רק פעם אחת באילת.

69.זה היה כיף.

70.אני משחק ב SAMP-RP

71.זה משחק דיי מגניב.

72.אני מת שיצא GTA IV למחשב.

73.כשצריך להיות אחראי אז אני יכול להיות אחראי..

74.יש לי צחוק מצחיק.

75.אם אני מסתכל על השמש הרבה זמן אני עושה ''אפטצ''י''.

76.פעם חשבתי שיש גבינה על הירח.

77.אנ אף פעם לא מספיק לעשות מבחנים עד הסוף.

78.אני חייב לעשות איבכון.

79.אני שונא גזענים.

80.אני שונא אנשים אדיישים.

81.קל להשפיע עליי.

82.אפשר לסמוך עליי.

83.פעם נשך אותי כלב.

84.פעם שיחקתי כדורגל עם ג'ינס.

85.זה היה מעשה דפוק.

86.זה שורף בביצים.

87.אני אוהד את מכבי חיפה.

88.אני חושב שקעקעים זה מגניב.

89.יש לי מין אובססייה להשאיר דברים שאני לא צריך.

90.זה נחשב גם שיעורי הבית שלי מכיתה א'.

91.אני לא בן אדם כל כך מסודר.

92.אני שונא שמרגיזים אותי.

93.אני יכול לבכות כשאני מפהק.

94.פעם ישבתי על מגהץ.

95.זה היה בגיל 6.

96.זה היה מאוד כואב.

97.אני שונא סירטי דרמה.

98.כ''נל לטנולבלות

99.זאת  העובדהלפני האחרונה האחרונה..

100.זאת העובדה האחרונה..

 

 

זהו סיימתיי

 

תגובות בבקשה.. :)
נכתב על ידי , 3/5/2008 09:31  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 470728685 




595
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKostia ?_? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kostia ?_? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)