לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש עולם שם בחוץ, והכל בו פורח"


אוווח, פריייייקס D:. אין על זה D:

כינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

היווום (:


אווקיי, אז היום?
היה שיעור ראשון+שני גיאוגרפיה,
משעמם תחת.
נשארו לי שיעורים מעצבנים עם סרגל והכל וא-י-ן ל-י כ-ו-ח.

אז אח"כ הייתה הפסקה ענקית,

היינו אחראים על ההרקדה והיה מזה כיף.

ואז המנהלת סיפרה לנו סיפור על השואה עם אמא ואבא שלה,

וזה היה כזה מרגש.

אקיצור, אח"כ ציינו ת'יומולדת של גלעד.

התחלתי לכתוב סרט כיתתי שאנחנו עומדים להסריט.

זה יהיה מ-מ-ש מגניב לדעתי.

אנחנו נעלה כנראה ת'סרט ליוטיוב ואז אשים אותו כאן.

אני מתכוונת להיות הבמאית לכן לא אופיע אבל החברים שלי יופיעו.

לא לשכוח שאני גם צלמת, גם במאית וגם תסריטאית, אה.. וגם נערת מים.

לא מספיק? אז גם החזרות אצלי <_<

אווח, זה כזה מעצבן.

לאמשנה, לפחות אני לא המלבישה או המאפרת.

חח אצלנו דברי כאלה לוקחים ממש ברצינות. (:

אני הולכת לבקש מהמורה לפנות לזה שעה-שעה וחצי.

יש לכם הצעות ליום שבו יהיו האודישנים המימים האלה-

ראשון, שני, חמישי, שישי, שבת.

לדעתי אני אעשה מחר, ואעביר קשר לכל הכיתה-

מי שיירצה ? יבוא.

תפקיד אחד כבר תפור על אילון (שיער ארוך בלונדיני עם קצת גוונים חומים לא בהירים ולא כהים, עיניים ירוקות) -

הכי מקובל בשכבה.

צפוי, לא?

בהצלחה לי P:

מאיהימלבלוי .

נכתב על ידי , 2/5/2008 12:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנאממ .. אהה , נזכרתי . מאיה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נאממ .. אהה , נזכרתי . מאיה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)