לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש עולם שם בחוץ, והכל בו פורח"


אוווח, פריייייקס D:. אין על זה D:

כינוי: 

בת: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

זיכרון


אני פנויה .

3 חודשים הייתי שבויה , והלכתי שבי אחרי האהבה .

עכשיו אני פתאום קולטת שנפתחו לי חלונות אל מציאות אחרת , שונה .

אני כבר לא אוהבת אותו , ואני חושבת שטוב לי כך .

כל אחד הוא שונה , אני והוא ? לא מתאימים .

לא נורא . חלף .

אבל הפחד הכי גדול שלי ? הוא שהוא יחזור לחיי .

אחרי 3 חודשים של אהבה עיוורת , הבנתי מה המעמד שלי , ומה הוא באמת דורש ממני .

אני לא חושבת שהייתי מחזיקה איתו מעמד .

הוא קורא אותי , ואני לא מצליחה לקרוא אותו .

הקשר הזה היה בזבוז של 3 חודשים .

כשאני פנויה טוב לי יותר ,

אין עליי לחץ ואני מרגישה הרבה יותר חופשייה .

חוצמזה שהוא הפך להיות כזה מגעיל = /

נכתב על ידי , 3/6/2008 16:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנאממ .. אהה , נזכרתי . מאיה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נאממ .. אהה , נזכרתי . מאיה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)