לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SeX#DruG#AnD#RocK#N#Roll



Avatarכינוי:  בלינציקP=

בת: 30

ICQ: 467845317 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


סליחה

סליחה אם פגעתי במישהו..

מבקשת סליחה בעיקר ממך...

אולהינו המלך שבשמיים..

אתה חושב לי מכול

על שתסלח לי על כול דבר רע שעשיתי

אני מתחרתת על כול דבר...

הפילו על הקטן ביותר.

I'm sorry for all bed thing i do


 

אני בטחתי בכך ואתה הפקרת אותי...

אני סיפרתי לך את כול סודותי...

ידעת עליי הכול...

היתה החיים שלי...

ובסוף פשוט עזבת.

בלי לעגיד שום דבר..

אשרת רק מכתב אחד ובו רק מילה אחת

"סליחה"

ואני לא ידעתי יותר מה לחשוב..

ואז הלכתי למקום שבו תמיד הינו נפגשים

וכשבתי ראיתי אותך ואז התקרבתי אלייך..

ושאלתי מה קרה?!!...

ואתה לא ענית... חיכיתי לתשובה אבל אתה פשוט שתקת

ואז אחרי 10 דקות של שתיקה

אמרת שאתה פשוט חייב וזהו...

ואני המשכתי לאול למהה..

והז אמרת

אמרת לי שאתה אוהב ובגלל זה אתה חייב לעזוב .

שאתה לא יכול יותר שאתה אהבת אותי מאז שהינו קטנים

ואמרת גם שכול פעם שניסת לדבר איתי בסוף תמיד היה משהו

שעצר אותך.........

כשמעתי את זה עצרתי במום ולא ידעתי מה לעגיד

חוץ מאשר לחבק אותך..

ולחשתי באון שלך

"גם אני אוהבת אותך"

ואז הסתכלת עליי ופשוט חייכת

 ולא יכולת לעגיד לי מילה אחת אפילו

והינה אני עדין זוכרת את זה עד היום

רק שעכשיו אנחנו לא ביחד ואתה אפילו לא קרוב עליי

רחוק רחוק ממני...

 

 

אנשים פשוט תדעו שלא צריך לסמוך על כול אחד ואחד

בעולם הזה

ותמיד אבל תמיד תזכרו את המשפט הזה..

"הלב הוא כמו ים עמוק ומלא סודות"

 

 

חבר'ה גמר חתמה טובה וצום קל..=]

ביי ביי



 

נכתב על ידי בלינציקP= , 7/10/2008 19:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,022
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלינציקP= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלינציקP= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)