לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" כִי בַמקוֹם אַשְׁר אוֹצַרְכֵם בוֹ , שָׁם יִהֶיְה גַּם לְבַבְכְם "


just be who you want to be , not what others want to see....

Avatarכינוי:  miss irena ™

בת: 15

ICQ: 367053511 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

אחרי שחשבתי שעזבתי , חזרתי ...


 



 

ואו , אחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתי פה..... טוב לחזור

חיייבת לחזור למקום הזה שכשרע לי , וכואב לי יהיה לי מקום להוציא את הכל ...


קטע קטן ששכתבתי , ואני חייבת להעלות...


הרגע שבו את מוכנה לזרוק הכל לפח ,

את כל מה שעבר עליכם , כל מה שהיה בניכם

הרגע שבו את מוכנה לזרוק הכל לפח

שהעצבים עוברים לך בגוף , כמו דם שזורם ....

הרגע שאת חושבת עליו , ומוכנה לעזוב לתמיד...

הרגע הזה? בסופו של דבר עובר

ואת נשארת לבד , עם כאב ואכזבה ..

רגעי הכעס בסופו של דבר כן עוברים

אבל האהבה, הכאב האכזבה,

והתחושה שעכשיו באמת איבדת אותו לתמיד?

תמיד תאכל אותך מבפנים שככה ויתרת ,

שככה זרקת הכל לפח....

לא רק את אשמה כאן , לא אל תאשימי את עצמך.

שניכם אשמים , שניכם אשמים שאתם לא יודעים להחזיק ולהעריך אהבה...

ואז , ברגע שהכעס והזעם עובר?

שניכם נשארים לבד , עם אשליה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם

קבורים במחשבות של עצמכם , מאשימים את עצמכם..

אף אחד לא יכול להגיד שהוא טעה , האגו כאן משחק אצל שניכם

אבל בסופו של דבר,? אחרי שרגעי הכעס עוברים

אתם נשארים לבד , לבד עם הכאב , עם האגו

פשוט , לבד.

אני ממש מקווה שאני אמשיך לעדכן פה קבוע, ולא פעם בשנה שנתיים ....

לילה טוב

נכתב על ידי miss irena ™ , 2/7/2012 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





27,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss irena ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss irena ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)