לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it`s My fucking Life



Avatarכינוי:  קימצ' :]

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

משעמם / =


אוווף ,

לא'דעת מה יש לייי אבל יש לי מצב רוח לא מי יודע מה בזמן האחרון / =

הכל אבל ה כ ל מתחרבש לליי !@#

גם הלחץ המטורף הזה בלימודייים , גם הריבים עם אחייים שלי , עם החברות שליי, עם ההורים שלליי ..

פפאק נימאס לי ממזה

אפ אחחחחד ! לא מבין אותי!

פשוט אף אחד לא יודע מה אני עוברת ..

וזה כל כך מתסכל !!!

אף אחד לא מסוגל להיבן בכלל ,מה פשר הבדידות שלי, המצב רוח הרע..

למרות שזה קצת השתפר בזמן האחרון אבל אני פוחדת שזה יחזוור ..

מיקודם באתי להתכונן למבחן בספרות שיהיה ליי ולא יודעת מה קרה ליי , פשוט פרצתי בבכי XD

 שווב..על כמה שאני שונאת ת'חיים

 , מה,,,כבר חשבתי שעברתי ת'גיל ההתבגרות המזויין הזה בכיתה ו', שאני לא רוצה להיזכר בתקופה הזאת בכלל אבל מה פתאום זה חוווזר ?!?

אאאחח , לפעמים בא לי פשוט לשכוח מ ה כ ל , מהלימודים מהמצב רוח החרא הזה ..מהמקום שאני נמצאת בו..מהכל ..בא לי רק להישאר בבית ולישון במיטה שלייי ולהיות בחדר שליי , רק אני עם עצמי וזהו..

אבל מה לעששות שלא תמיד החיים עובדים על מה שרוצים?!

טוב קיצוור , שוב אני הולכת להליכה עוד כמה ד"ק..

בזמן האחרון התחלתי לעשות קצת ספורט , ההזדמנות היחידה שלי שיש לי לצאת מהביית לישוב המטומטם והשומם הזה XD

וגם הזדמנות להררזווותתת [ =

נו טטטטטטוב , חחח עכשיו אני מרגישה יותר טוב , אחרי שפרקתי כמה דברים [ =

ועכשיו יש לי הקדשה למישהי מיוחדת (רציתי להוסיף תמונה שעיצבתי אבל זה לא נותן לללי !)

אילליי ? ^^

יפה שלייי ,

את היחידה שמבינה אותי באמת!

אני כ"כ מאושרת שפגשתי אותך וזכיתי לחברה כמוך!
ואני כל כך מתגעגעת אליייך !

בדיוק אני ניזכרת איך שבאתי אלייך בפעם הראשונהXDD

אני לא ישכח את זה בחיייים שלי ,

מה שעברנו וכמה היה מצחיייק היה וגם שלאה הייתה,

ולא ישנו כל הלילה ודיברררנו על דברים כ"כ..(האמ) לא יפים D :

ואיך שאני ולאה שרנו שירים של טוקיו הוטל בגרמנית וכמעט הערנו את ההורים ששלך xDD

וכל הליילה צחקנו כמו לא יודעת מה מרוב שהיינו עייפות D =

ואכלנו מלאמלאמלא שוקולווד [ = (יותר נכון אני חעחע)

חח ואז בצהרים שהלכתי איך ששרת לי "מתגעגע ולא מבין לאן  הלב שלי נוסע" לפני כל האנשים בתחנת אוטובוס שהסתכלו עלייך כמו לאיזה חייזרית P =

איזה מצחייק היה XDD

תביניייי ,

אין מילים לאהבה שלי אליייך !@#

ואני תמיד פה לצידך כמו שאת לצידי כל הזמן !

 ושלא תעיזי לעשות יווותר שטויווות !!!

תבואי ותוציאי ת'עצבים שלך עלליי ,אני מוכנה [ =

אוווהבת הכי הכי הכי בעווווולם ! # 3 >

 


 

 

 

 

נכתב על ידי קימצ' :] , 31/5/2008 18:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר /=


סתם משו שכתבתייי / =

אין לי כל כך מצברוח היוום ..

וסתם ניסיתי להתכונן למבחן בהיסטוריה ולא הייתי מרוכזת ..

אז  עשיתי הפסקה וכתבתי משוו  . .

 

"אין לך מושג

מה היית בשבילי,

כניראה שלא באמת הרגשת

את כל מה שהרגשתי אני.

 

שיצאת מן החדר

התמונה שעל הקיר נפלה

ועינך הבוהקות לא הפסיקו לבהות בי

בטענה שאני האשמה.

 

מתפרקת על הריצפה,

מחפשת זיכרון קטן ממה שנשאר ממך..

אולי הריח עוד נשאר,

אך כמו הדמעות זה נעלם עם הזמן...

'למה לך נתתי ללכת כך?!'

המחשבה הזאת רודפת אותי,

כמו קולך שנשמע אליי כשאני מתעוררת לאותה מציאות אפלה..

הלוואי שתאבד את עצמך כמוני,

ושם אולי ניפגש שוב."

 

ממ ד"א

מישהו יודע איך מכניסים שיר לבלוג ?

אשמח אם תענו לי [ =

 

 

 

נכתב על ידי קימצ' :] , 24/5/2008 15:52  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ל"ג בעומר ?!


בבלללעט,

זה היה הל"ג בעומר הכי הכי מבאס שיכול להיות !! אוווווף ><"

בהתחלה כל החבר'ה היינו צריכים ללכת לעשות ל"ג בעומר בים ולעשות על האש וכל זה

וזה לא הסתדר בסוף אין לי מושג למה ,אז לא נסענו וכל אחד עשה במקום אחר..

ואז חברה שלי הציעה לי לבוא לעשות איתה ועם כמה חברים שלה ל"ג בעומר בחדרה

אבל אמרתי לה שאני לא רוצה בגלל שאני מכירה את החבר'ה שלה ובוא נגיד שאנחנו לא כל כך מסתדרים ^ אז העדפתי להישאר בבית..

פפפפפפפאק

מה חשבתי לעצמי שנישארתי בבית ?!!?!?

כל הערב רק נידנדתי לאמא שלי כמה שמשעמם לי !

הרגשתי כמו ילדה בת 5 שנישארת עם ההורים בבית בל"ג בעומר (יותר נכון,רק עם אמא כי אבא שלי לא גר איתנו בבית) !

אז בקיצר,אמא שלי החליטה שאני והיא נעלה קצת למעלה למרכז של הישוב איפה שעושים מדורה מרכזית של כל האנשים וניראה איך שם וכל זה..

וגם נלך לבדוק מה עם אח שלי הקטן והשובב הזה שד"א זאת הפעם הראשונה שלו שהוא עושה ל"ג בעומר בחוץ עם החברים שלוו..הוא בכיתה ב' = ]] איזה בובייק הוא ! P :

אז הלכנו ופגשנו כל מיני אנשייים וכל זההה וגם פגשתי ילדה נחמדה חדשה ועשינו צחוקים אני וחברות שלי וכל זה בזמן שאמא שלי שרה שירי ארץ ישראל עם עוד כמה זקנים שישבו במעגל ובאמצע היה מישהו שניגן להם בגיטרה DD :

י'אאאלה זה היה כזה מצחיייק !

קיצור,

באחת בלילה חזרנו הבייתה חחח כמו ילדים בכיתה ה' D :

נו טוווב

העיקר שאתם נהנתם ? : ]

 

זו סתם תמונה ישנה שלי : ]

זה בכוונה לבן כזה [ =

 

נכתב על ידי קימצ' :] , 23/5/2008 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משעמם ליי, שאלון D :


ביחרו 6 חברות:אור,ספיר,נוי,לי,אילנית,שני

מי הכי מבינה: אותי?..אור [ =

מי האחרונה שדיברת איתה בטלפון: אילנית XD

מי הראשונה שהכרת: אאמ..שני

מי הכי שומרת סודות: נ ו י X =

מי הכי מוזרה: מוזרה...אאממ..כל אחת והפאק שבה חעחע (כולל אני xD )

מי הכי מפגרת בהתנהגות: במיוחד,שאני ואור ביחד .O.O, שתיינו

מי הכי מפגרת בלימודים: לללללללי!(רק בגלל הבצפר המטומטם שלה)

למי יש טעם טוב במוזיקה לדעתך: פעם לאילנית היה,עד שהיא הפכה לשמוע דיכאון!(אל דאגה,אני עוד יגמול אותה מזה)

את מי הכי כיף לחבק: חיחי את אילנית !

מי הכי קרצייה: ממ אף אחת מהן..[= אולי אני.

מי האחרונה שהכרת:לייי ..

ביחרו 3 חברים: תומר,אלי,א' (מעדיפה לא לכתוב ת'שם שלו פה),

מי הכי מבין: תומר [=

מי האחרון שדיברת איתו בטלפון: חח ניראה לי מלפני שבועיים !!..תומר.

מי הראשון שהכרת: תומר חח

מי הכי שומר סודות:תומר !! כמה תומר נו !?

מי הכי מוזר:הווווו ! אלי [:

מי הכי מפגר בהתנהגות: חחח אלי !

מי הכי מפגר בלימודים: א-ל-י!

למי יש טעם טוב במוזיקה לדעתך: לאפחחחחחד בעעע$#@

למי יש טעם טוב בבגדים: אממ..א' P :

את מי הכי כיף לחבק: את א'..האמהאמ @#$

מי הכי קרצייה: אלי..

מי האחרון שהכרת:א'..

ביחרו 6 אנשים מהמשפחה: אסף,יוסי,אמא,אבא,רביטל,סמדר.

מי הכי מבין אותך:יוסי D :

מי האחרון שדיברת איתו בטלפון:אממ..אבא

מי הראשון שהכרת:חחחחחח מה?! XD

מי הכי שומר סודות: כווולם !

מי הכי מוזר: סמדר XD 

מי הכי מפגר בהתנהגות: אסף(טיפפפפש שכמותו)

מי הכי מפגר בלימודים: אממ..אפחד [=

למי יש טעם טוב במוזיקה לדעתך: אממ,,יוסי ( :

למי יש טעם טוב בבגדים?: רביטטטל

את מי הכי כיף לחבק: אבא ואמממא !

מי הכי קרצייה: אסף / =

מי האחרון שהכרת: חח נו דיי איזה שאלות טיפשות -.-

 

חעחעח, איזה כיייף זה : ]

ועכעשיו,שוב משעמם לי /=

ואני תקועה בבית לבד עם החתול שליי ..שמיילל בלי הפסקה אאוי ..

אוווף למה אני מתעלצת ללכת לבצפר האאא ?!

-.-

יומטווב [=

נכתב על ידי קימצ' :] , 18/5/2008 10:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נהנהנהנה


יצאאאתתיי להליכה P:

אחרי זה אני כבר אעדכןןן DD :

יום טוב

 

נכתב על ידי קימצ' :] , 16/5/2008 17:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלוום = ]


ממממ . . .

להלהלה , עידכון שני שלי בבלוג , קקקקקקקול ( :

חחח קיצצצצצצצצור ,

אני קים = ]

יותר נכון , אני מתה על השם הזה אבל לא קוראים לי ככה  / :

ממ בת 14 , כתה ח'

מחדרה :  ]

 

טטטטטטוב, בואו אני יספר לכם בקצרה  (אני מקווה שזה יצא קצר חחח כי אם אני מתחילה עם משהו זה לא נגמר) על החיים המשעממים שלייי P :

אני גרה באיזה מקום , נידח (ליד חדרה) וממש קטן..

אין בו אנשים כמעט וילדים בגיל שליי / =

וזה כל . . כך מבאס

ממ אני גרה בבית די גדול , ואני לא יוצאת מימנו ..

כי פשוט אין לאןןןןןןן !

אין לי פה חברים בגיל שלי. . רק חברים מהבצפר שלייי שאני נפגשת איתם רק בבצפר כי הם גרים במקומות אחרים. .

כל היום אני משתעממת , יושבת על המחשב, מסתגרת בחדר שלי, כותבת שירים , שרה לעצמי / =

והמצב הזה כל כך מכניס אותי לדיכאון !
אני כל היום רק בבית  הענק שליי , כמעט לבד, רק האחים שלי נמצאים

 שלא מפסיקים לריב, ואמא שלי כל היום בעבודה / =

כל פיפ הכי קטן ! אני מוצאת כתירוץ לצאת מפה . .

מסיבות, טיולים, חברים..וזה למה אני כל כך אוהבת את זה . .

יש רק יתרון אחד בכל המקום הזה ....

שפה באממממת ! מצאתי את החברים הכי טובים שלי !
הכי הכי הכי הכי טובים  ! (לפחות ככה אני מרגישה  . .)
בבצפר שלי ..אנחנו רק 200 תלמידיייים !!
אני יודעת שזה פאאאק  , אבל ..יש בזה יתרון ..

כי הכיתה שלי (ח') אנחנו כל כך מגובשייייים אחד עם השני !
אין אצלנו דבר כזה חרם בכלל ! לא חבורות ולא כלום..

כולם ביחד עם כולם !
וכיתה ט' הם גם כן  תמיד איתנו,אפשר להחשיב את עצמנו ככיתה אחת : ]

ובאמת אני מרגישה שהם כמו המשפחה שלייייי , אנחנו כל כך מחוברים אחד עם השני כי אנחנו ביחד מכיתה א' ! באותו בצפר, עם אותם התלמידים . .לא שאין סכסוכים לפעמים ,אבל אנחנו תמיד תמיד משלימים . .

והקטע שאני פוחדת מימנו ..שיגיע הזמן להיפרד. . שנסיים שנה הבאה את כיתה ט' ..כל אחד יצטרך ללכת לבית ספר אחר, זה יהיה כל כך קשה !
והשנה בזמן שאנחנו עולים לכיתה ט' , כיתה ט' עולה לכיתה י' והם עוזבים את הבצפר . .

וזה יהיה כל כך קשה..לא בא לי לחשוב על זה בכלל שאנחנו נצטרך להיפרד מהם / =

ההההו, שלא נדבר על זה שאנחנו 4 בנות בכיתה חח : ]

אבל החברות הכי טובות !
ואני כל כך שמחה שיש לי אותם , כי בחיים הם לא איכזבו אותי . . רק כמה פעמים שהיינו קטנות / =

חח אבל עזבו את זה עכשיו : ]

טוב , קיצוור  . .סתם רציתי שתכירו אותי ,שתידעו מי אני / =

אאאאו ,לפעמים אני מרגשיה שאני מבזבזת את כל גיל ההתבגרות שלי במקום הזה . .

בלשבת בחדר , לכתוב שירים, לשיר לעצמי , לדבר עם עצמי כמו ילדה עם בעיות. . והכל ל ב ד .!

בימקום לצאת עם חברים, להכיר אנשים ,לעשות כיייייייייף  !

פאקינג זה אני לבד . . כל כך מעצבן / =

חח טוב , מי שקרא עכשיו את כל החפירה הזאת פשוט מלך : ]]

חח אפילו לי אין כח לחזור על מה שכתבתי עכשיו ולתקן כל מיני שגיאות חחחח = ]

ומי שכבר פה ,תגיבוו לי P :

קים ( :

 

נכתב על ידי קימצ' :] , 3/5/2008 15:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובספוג המרובע ספוג מ-רובע : ]


יאאאאאאאאאאאאאאי D:

יש לי בלוווווג = ]

פעם ראשונה בחייי P : (תצחקו תצחקו )

חח , אאאמ ..

קודם כל , אל תייחסו להעיצוב ה"מושלם" שליייי = ]

אני לא כל כך מבינה בזה ^^
ואני אשמח למישהו שיעצב לי [ =

..טוב, אני סתם חופרת פה בינתיים כי אני כבר רוצה לראות ת'עיצוב פחפח חח

שלא תבינו לא נכון , יש לי הרבההההההה מאוד מה לכתוב פה : ]

אז. ביי בינתיים = ]

ושבת שלום , 333 >

(האמ, ד"א..קראו לי קים)

נכתב על ידי קימצ' :] , 3/5/2008 12:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקימצ' :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קימצ' :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)