לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Back to the place where I belong


Los recuerdos no matan mi fe

כינוי:  ™ANNcatherine

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

03/12/11


כשאתה לא ישן לידי אני קופאת מקור, כשאני לא ישנה על ידך לא איכפת לך,

אמרת שאני חשובה לך, אך אם זה באמת היה כך, לא היית מבקש ממני את מה שביקשת, לא היית רוצה להשפיל אותי עד כדי כך

כרגע הערכה העצמית שלי ברצפה, ואתה במילים חסרות הרגישות שלך, במעשים הפזיזים שלך פשוט דורך עליה עוד יותר

אתה לעולם לא תדע את מה שעובר עליי, אתה לעולם לא תרגיש זאת, כי אתה יודע שאני אהיה שם תמיד, כמו תמיד

אתה תבין את הכול כשכבר יהיה מאוחר מידי ולא יהיה אפשרי לתקן את הנזק שאתה גרמת לא יהיה אפשרי לאחות ביחד את הרסיסים של מה ששברת

כי הרי בלתי אפשרי להחזיר את הגלגל לאחור....

 

ורק שתדע, לי יש אלף שנים לחכות לך, כי אולי אני כבר לא יודעת מה זה לאחוז בך

אך אני יודעת מה זה לאהוב אותך, אני יודעת מה זה לבקש אותך... אני יודעת שאני אחכה, אך לוקח לך כ"כ הרבה זמן לחזור אליי

וכבר סחטת ממני את כול הכוחות שהיו בי, בשנה אחת הרסת את כול החלומות שלי, את התקוות ואני עדיין כאן,

קרובה אליך עד כאב, לא יודעת לאיפה להפנות את המקום הזה שנישאר אצלי בלב מאז שהלכת ממני,

והשארת אותי מנותקת מהעולם, לא מסוגלת לראות אף אחד מלבדך....

 

כעת, חוזרת אל הצד שלי במיטה, יודעת שמחר אקום לבוקר חדש, אחזור לשגרה, אתפקד בתור אמא ואראה אותך ואשבר שוב מבפנים

ושוב לא אדע כיצד לבטא את מה שאני מרגישה ואחייך כמו תמיד, חיוכים לכול עבר

ואהיה מתה מבפנים, ממש כמו תמיד חלולה וריקנית.

 

נכתב על ידי ™ANNcatherine , 3/12/2011 01:26  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,778

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ANNcatherine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ANNcatherine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)