לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:) A Killerpilze Story


סיפור עלוב אף חמדמד :)

כינוי:  KillerPilze_Story_:)

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פרק 15


אוקיי הנה פרק 15  (:

מחר לא בטוח יהיה פרק כי אני מתחילה ללמוד.

אבל אני ימצא זמן להעלות אותו 3>

אני בקרוב הולכת לסיים אותו ולהתחיל חדש כי לגמרי התבלבלו

לי הדברים חחח

 

פרק 15

 

עליתי לחדר והייתי המומה. יו עמד שם. הוא החזיק ורדים אדומים מהממים ביד אחת

וביד השניה מעטפהי. הרגשתי את עצמי מרחפת. חשבתי שאני עדיין ישנה שזה חלום.

לפתע ראיתי את יו מתקרב אליי. במקום להודות לו, להגיד לו כמה שזה מקסים הדבר הראשון שיצא לי מהפה היה

"איך נכנסת לבית שלי". "כל הכבוד מישל!" חשבתי לעצמי. יו צחק. הוא הביא לי את הורדים ואת המעטפה.

הנחתי את המעטפה על המיטה ליד הכרית שלי והלכתי להשים את הורדים במים. הרגשתי באגדה, בפנטזיה.

חזרתי לחדר ויו היה כבר מיושב על המיטה שלי. "אממ... מה אתה עושה פה?" גמגמתי. "אה אחרי מה שהיה אתמול

רק רציתי שתדעי שאני פה," הוא אמר. "אממ, אין לך חזרות או משהו? כי אני צריכה ללכת לבצפר," אמרתי.

"יו איך אני נקלעת למצבים כאלה?" חשבתי לעצמי. "אני יקח אותך" יו אמר. "לא זה ממש קרוב לפה" אמרתי.

"אני ילווה אותך, באמת לא אכפת לי," הוא אמר. "אממ אוקיי," אמרתי בלי לחשוב על מה שהיה עם אלכס.

עם יו אני שוכחת את עצמי ואת המציאות שלי. הגענו לשער של בצפר. "הנה הגענו," אמרתי לו.

"אז בייי?" הוספתי. יו התקרב והביא לי נשיקה. *פלאש* שמעתי. קפאתי במקומי.

ממולי ראיתי צלם פפרצי. "אויי לאא..." חשבתי לעצמי. "בייי" אמרתי ליו ונכנסתי לבצפר.

היה צלצול וכבר הייתי באיחור לכיתה. כשנכנסתי המורה התעצבנה עליי והוציאה אותי מהכיתה.

ישבתי על אחד הספסלים וחיכיתי שהשיעור יגמר. כשהיה צלצול לא חיכיתי וישר הלכתי משם שהמורה

לא תתפוס אותי לדיבור או משהו. "הייי מיש! חכי ליי!" שמעתי מישהו צועק. הסתובבתי וראיתי את גס'יקה רצה לכיווני.

"את לא מאמינה מה קרה לי עכשיו!" אמרתי לה. "מה קרה? שמתי לב שהגעת באיחור," היא אמרה.

"יו... הייה....ב..בבית שליי," גמגמתי. "ו..?" היא שאלה. "הוא ליווה אותי לפה...ו..הוא...נשיקה... פפארצי...," לחשתי.

"מה!!!!!!!" גס'יקה דפקה צעקה. "יוהביאלינשיקהוצילמואתזה" מלמלמתי מהר מאוד. גס'יקה לא ממש עזרה.

הדבר הראשון שיצא מהפה שלה היה "מה עם אלכס?". ופתאום ראיתי אותו בא לכיווני. רק זה היה חסר לי.

"אממ הייי," הוא אמר וגירד בעורפו. "אני הולכת לקנות לי משהו לאכול," גס'יקה אמרה וברחה משם.

"אז...?" הוא שאל. "אז..." אמרתי. "מסיבה מטורפת אתמול מה?" אלכס הוסיף. "כן.." מלמלתי.

"תראי מישל ..." אלכס התחיל להגיד ולפני שהוא הפסיק לסיים את המשפט...

נכתב על ידי KillerPilze_Story_:) , 20/8/2008 19:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואו מלא זמן עבר XD


אוקיי אז מלא זמן לא עידכנתי אני מודה.

אבל זה רק בגלל שאמא שלי, שעובדת במשרד החוץ,

קיבלה מינוי (שליחות) והיינו צריכים להתארגן ולארוז את הבית

וכרגע אני בהונגריה. אז נכנסתי לבלוג ו... מי שרוצה שיכנס ויקרא :\

אני כותבת בישביל עצמי. וזהו .

 

פרק 14

 

"זה בטח יו..." אמרתי לה. "היי" עניתי. היה שקט ברקע. "הלו יו?" שאלתי. השיחה התנתקה.

"אוי לא..." חשבתי. "זה היה אלכס!" אמרתי. "ואת אמרת יו? וואי מסכן!" גס'יקה אמרה.

"תתקשרי לאלכס!! תגידי לו שאני לא עונה לך כל דבר!" אמרתי לה. "את דואגת לו," גסי'קה

חייכה. "נו גס'יקה!" אמרתי.

"טוב טוב!" היא אמרה ולקחה את הפלאפון שלה כדי להתקשר.

"הלוו?" אלכס ענה בקול מדוכא במיוחד. "אלכס! אתה חייב לעזור לי!" גסי'קה צעקה

והתאפקה לא לצחוק.

"מה קרה?" הוא ענה בעדישות. "זאת מישל! היא לא עונה לי!" גס'יקה צעקה שוב.

"גס'יקה אני לא במצב רוח," אמר. " מה, מה קרה ?" היא שאלה.

"אני אני לא יודע עם לספר לך," אמר. "אתה יודע שאתה יכול לסמוך עליי," גס'יקה אמרה

בקול עדין. "אני... היום..." אלכס לא ידע מאיפה להתחיל.

"מה קרה? אני דואגת" אמרה. "אמרתי לה, אמרתי למישל מה אני מרגיש ו... כל מה שהיא אמרה

היה למה, ואני לא יודע מה יהיה איתנו," הוא אמר. הרגשתי רע בתוכי. לא ידעתי איך להתמודד

עם המצב. לא הייתי מוכנה לאבד את אלכס אבל גם לא מוכנה להיות איתו, ובטח שלא מוכנה

להיות עם מישהו מפורסם כמו יו. "אתה רוצה ש.. שאני ידבר איתה? יברר מה היא מרגישה

מה עובר עליה?" שאלה גס'יקה. "לא יודע תעשי מה שבאלך אני הולך לישון, ביי," אמר וניתק.

היה שקט בחדר לכמה דקות. "טוב שמעת מה הוא אמר," גס'יקה לחשה.

"אני...אני לא יודעת מה לעשות," אמרתי דמעה עולה בעיניי. "אני .. אני לא מוכנה,

לשומדבר, לא לאבד את אלכס לא להיות איתו, לא להיות עם יו, לא לאבד אותו," אמרתי.

"תדברי עם אלכס מחר, ותראי מה יהיה, או לפחות תנסי," היא אמרה.

"מה עם יו? תמיד תהיה פינה שתחשוב עליו, הוא החלום שלי," אמרתי.

"אז את צריכה לבחור בין חלום לבין ידידות ארוכה..." גס'יקה אמרה.

גס'יקה קמה לכבות את המוזיקה ולכבות את האור. הלילה עבר כל כך מהר.

לפני שעוד הספקנו להירדם השעון המעורר כבר צלצל. "לא! לא!!!! רק עוד כמה דקות!" צעקתי.

"אני צריכה את שינת היופי שלי!" גס'יקה צעקה בדרמטיות. שתינו צחקנו.

קמנו להתארגן. היה קריר במיוחד בחוץ. לבשתי את הקפוצון החדש שאמא קנתה לי

ואת הסקיני מהמסיבה אתמול. היה עוד מוקדם יחסית. הייתה עוד חצי שעה עד תחילת

הלימודים והבצפר היה ליד הבית של גס'יקה. "גס'י אני הולכת לבית לקחת את התיק ואני יפגוש

אותך בבצפר טוב?" אמרתי לה. "בייי," היא אמרה לי והתחבקנו.

הגעתי לבית וראיתי שהדלת הייתה פתוחה. "כנראה אמא שכחה לסגור אותה שיצאה," אמרתי.

נכנסתי וסגרתי את הדלת. עליתי לחדר והייתי המומה....

נכתב על ידי KillerPilze_Story_:) , 19/8/2008 15:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





599

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKillerPilze_Story_:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KillerPilze_Story_:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)