לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דניאלוש [=


קורא יקר , קורא חביב עשה טובה.. פשוט תגיב !

Avatarכינוי:  דניאלווש [=

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

יום גיבושש- אוףף איתוו


אוףףף !!


באלי שכבר יגיע היום גיבושש ]=
כולם מספרים היה שווה, היו פאדיחות, היה מצחיק, היה כיף...
ורק לאלה שבשז"ר עוד לא היה יום גיבוש ]=

היום הרשמה היה בסדר- הייתה לי באותו יום בת מצווה למשפחה [=,
אז לא דיברתי עם המחנכת אבל נרשמתיי [=

אוףף, רציתי לשים כמה תמונות אבל.... עד ששמתי איזה 6 תמונות הכל נמחקק ]= ואין לי כח שוב אז בפעם אחרת חיחי


דניאלל 3>


 

נכתב על ידי דניאלווש [= , 29/8/2008 17:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש |:, לחץ |:


 טוב אז הנה שוב אני כןן עם עדכון חדש אחרי מלאמלא זמן שלא היה לי על מה לעדכן |: !

אני כבר מרגישה את סיום החופש כל כך קרוב !
מצד אחד אני רוצה שהחופש יגמר ונעלה לחטיבה ונראה מה זה (:
מצד שני אני פוחדת ): לגבי הילדים בכיתה , המורות , המנהלת !

התיקים השנה כל כך לא יפים ):
מצאתי הכל אבל לא תיק ,  ב-א-ס-ה !

החופש הזה עבר ברגעי שעמום נוראיים וברגעי צחוקים וכיף !











 

נכתב על ידי דניאלווש [= , 15/8/2008 18:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב, אז כפי שאתם רואים אין לי על מה לעדכןן..אז... סגור ):
שיהיה לי על מה לעדכן , יהיה עידכון !!


 

נכתב על ידי דניאלווש [= , 2/8/2008 02:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,447
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאלווש [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאלווש [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)