לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

we can`t control what we are, it`s not our place it`s out of our hands!



Avatarכינוי:  malish =D

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

כל מה שקורה, קורה לטובה ;)


 

 

הכל פשוט מעולה;))))))

אף אחד עכשיולא יהרוס לי את המצב רוח שלי, לא חברות ולא אף אחד!

אני פשוט שמה ז-י-ן על כולםם

בסופו של דבר כולם דופקים לך סכין בגב, אבל בסדר לא נורא, מתגברים , מחלימים =]]]

 

 

כמה תמונות מהתקופה האחורנה

 

אני ומאמי שלי



בשרותים בסנוקר חח





טימה ואווה עושים סטראוס D:

אני וטימקה



שמנים שלי ;)



סתם אני, בערב משעמם חח



טימקה,וובה,מסה אני ודן 3>

zayka moya



בבצפר, יאנה ואני D:



סונקה



ani ve mami sheli



טימקה וובה מסה וסוניה

אני ודן בצד חחחח

קיסה מויהההה



אני בבית =]



ליזקה, אחות של סוניה התעצבנה עלינו כי הצקנו לה

זה היה ממש ממש מצחיקק



יאנה XD



סתם שתי תמונות שאהבתי ;)





אווה עשתה לנו סופרלנד D:



תמונה אחורנה, נטשה נרדמה אצלי כשראינו סרט

איזה מותק



מקווה שנהנתם=]

פוסט הבאה הרבה תמונות מהמועדון וסתם מבילויים !

נכתב על ידי malish =D , 6/4/2009 03:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של QcuXa ב-17/4/2009 02:36



7,068
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalish =D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malish =D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)