לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Look into my eyes and it's easy to see



Avatarכינוי:  "Y to the B"

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

אחרי עוד שמונים אלף שנה של הייתי פה .


עכשיו כשאני כותבת פה , אני תוהה אם מישהו יכנס להגיב\יקרא חוץ מרנרנ שאשלח לה קישור ברגע שאני יסיים לכתוב פה .

 

אז על מה אפשר לדבר בבלוג זה המעלה אבק ?? ...  .

 

על כמה שאני שונאת ת'מחנכת הסתומה שלי!!! D: , זונה מטורללת *שתמות אמן!*

אז אני שונאת אותה מאוד מאוד ,והיא הכי סתומה שיש ולא יודעת ללמד בגרוש!! .

 

ועל כמה שאני עייפה ומשועממת ברגעים אלה ...

טוב , אני לא עד כדי כך עייפה .. ><" , אבל מאוד משעמם לי (זאת הסיבה שאני פה ..><")

 

והכנתי לפני כמה שעות בלינצ'ס .. ,ועכשיו כשאני חושבת על אוכל בא לי להקיא ><" .

 

אז כאן מסתיימת לה חפירה שנובעת משעמום קשה וחסרת כל משמעות .. . (סמיילים שכ"כ בא לי לשים ^^ , סתם בגלל השעמום והדחף )

 

well , bye ^^

נכתב על ידי "Y to the B" , 4/12/2009 00:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,840

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"Y to the B" אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "Y to the B" ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)