לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fly away from here


I'm gonna smile 'cause I deserve to

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 283473521 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

supergirls don't cry


"You can tell by the way, she walks that she's my girl.
You can tell by the way, she talks that she rules the world.
You can see in her eyes that no one is her chain.
She's my girl, my supergirl.

And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home late tast night,
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.

And then she'd say that nothing can go wrong.
When you're in love, what can go wrong?
And then she'd laugh the nightime into day
pushing her fear further long.

And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
And then she'd say, it's alright, I got home, late last night
but I'm a supergirl, and supergirls just fly.

And then she'd shout down the line tell me she's got no more time
'cause she's a supergirl, and supergirls don't hide.
And then she'd scream in my face, tell me that leave, leave this place
'cause she's a supergirl, and supergirls just fly

Yes, she's a supergirl, a supergirl,
she's sewing seeds, she's burning trees
She's sewing seeds, she's burning trees,
yes, she's a supergirl, a supergirl, a supergirl, my supergirl.."

 



כן, הפכתי לסוג של 'סופרגירל' בימים האחרונים..

זה מה שדורשים ממני החיים בחלק הזה.

 

יום חמישי –

פעולה ראשונה בתור מרכזת שבט ערבה! :]

היה מטוורף  (:

באו 105 חניכים..

ושבוע הבא טקס פתי"ש ואני בטוחה שיבואו יותר!

 

עוד ביום חמישי..

אני ואביב שנה וארבעה חודשים ביחד 3>

ובילנו את הסופ"ש ביחד! [:

 

אני כל פעם מחדש נדהמת כמה זה קשה לתת לך לעלות לאוטובוס..

ולהיפרד מהפנים היפות שלך לשבועיים הקרובים \:

 

אביבי שלי,

אני אוהבת אותך הכי בעולם! 3>

 

 

שבוע טוב :)

 

נכתב על ידי , 12/9/2009 23:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בותע 3> ב-18/9/2009 13:09
 



שנה אחרונה..


 

שנת שמינית.

שנה אחרונה..

קצת לא נתפס, עבר מהר..

אבל נדמה לי שהרחתי את הסוף מוקדם מידי..

וכן, קצת התמסטלתי. מישהו צריך להזכיר לי שזו רק ההתחלה של הסוף.

 

שבוע שעבר חזרתי ממסע לפולין.. אני חושבת שלא עידכנתי את הבלוג כי לקח זמן לדברים להתעכל אצלי בגוף.. ואפילו עד היום, דברים עדיין לא כל כך נקלטים.

רואים את התמונות, שומעים את השירים משם.. אבל עדין הכל קצת גדול מידי בשביל לתפוס את זה.

אבל, אין ספק שזו החוויה הכי מדהימה שעברתי בחיים שלי...

 

 

שתהיה לכולם שנה מדהימה! (:

 

נכתב על ידי , 1/9/2009 17:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בותע 3> ב-3/9/2009 18:01
 





11,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבותע (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בותע (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)