לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עוד מעט יהיה רזה (ללא הקאות!)^^ . תהליך הדיאטה שלי בליווי דרך ההרזייה של שומרי משקל (שיטת הנקודות). סגידה-קייט מוס ופנלופה קרוז.

Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

It's time to say goodbye


לפני כמה ימים קרה לי משהו שיש שקוראים לו הארה או סתם הבנה חדשה, ולפי פסיכולוגים-התבגרות.

ישבתי לי בקניון ועברתי בין חנויות הבגדים ודימיינתי לי איך אני מודדת אותם וקונה אותם בלי בעיה...ברגע שאני ארד קילו, או שתיים או חמש...

זה בעצם מה שעשיתי במשך כל השנה האחרונה, ואולי בעצם מאז שאני מגדירה את עצמי כשמנמנה, תמיד עם הקטע הדפוק בראש שאם אני לובשת ג'ינס במידה 38-40 אז אני פחות מאלו במידה 36. כמה העניין הזה עם הרזון כל הזמן מעסיק אותי, מוריד לי מהביטחון העצמי, מה שגורר את כל הבעיות הנלוות-דיכאון, בכי,רחמים, קנאה מטורפת לכל רזונת שעוברת לידי, עד מתי אני ארגיש מאוימת וחרדה מפני בנות כאלו? מי החליט מהו המודל ליופי?, הרי אישה יפה היא אשה בטוחה בעצמה שמקרינה את זה לא משנה איזה מידה היא לובשת בניגוד לאלה שלובשות 2 מידות פחות והשומן פורץ החוצה, רק בגלל המספר שכתוב על התווית. עד מתי ניהיה כאלו פאתטיות? וברגע שניהיה שמחות עם עצמנו נקרין את זה החוצה ואין מי שלא יתאהב בנו!, הרי אנשים רוצים לשמוח ולעשות כיף והאמת מי רוצה להסתובב עם אחת שיש לה פרצוף מבואס כל היום? בלי קשר בכלל לאם את 50,60,או 70 קילו, אם את מעניינת ידברו איתך, אם את מצחיקה יצחקו לבדיחות שלך, אם את אמינה יסמכו עלייך ובסופו של דבר אתה חבר של מישו בגלל שכיף לך איתו, (וזה נוגע גם לגבי בנים, שעמום זה דבר חזק יותר מכל כוסית שבעולם). אז אני אוהבת לאכול אז מה? כן, אני אוהבת בשר וגם ביסודי כשכל הבנות אכלו רק שניצל תירס אני אכלתי בשמחה סטייק, נמאס לי להתנצל על זה, אני יודעת להבדיל בין 7 סוגי גבינה צהובה, וכמה שיותר מרגרינה יותר טוב. אני לא אומרת לכם להגיע למצב בו המשקל שלכם יהפוך לבעיה בריאותית אבל תחשבו רגע, עד מתי תוותרו על הפיצה? תעזבו את הדיאטות, או איך שאני קוראת לזה להשלים עם איך שהגוף שלי נראה, לא לתת לזה להשפיע על דברים אחרים בי. ובעיקר לא לתת לאחרים להשפיע עליי.

אז חזרתי לחנות ושיגעתי 3 מוכרות שהביאו לי מכל הג'ינסים וכל כך אהבתי את זה, שופינג הוא התרופה לכל דבר וזה מה שהייתי צריכה כבר הרבה זמן, להרגיש יפה ועם קצת סטייל בניגוד ל3 ג'ינסים ל21 טרנינגים. התאהבתי בדמות שראיתי, דמות שמחה, באמת שמחה, שהולכת לאכול מק'דונלס עם ג'ינס שחור וחולצה שסוף סוף רואים בה שיש לי בכלל חזה, ואחד בהחלט מכובד ויפה בניגוד לאוהלים שונים שאני נוהגת ללבוש....לאכול צ'יפס מהחלטה ולא מבולמוס או אכילה רגשית, והאמת שהצ'יפס הרבה יותר טעים ככה. מה שכן יצא טוב מתהליך הדיאטה הזה הוא שהתאהבתי בשרירים שהתחילו להתפתח לי , בזה שאני יכולה ללכת שעות בלי להתעייף, לרוץ בלי הכאב הזה בצד של הבטן והצריבה בגרון, שיש לי מרץ וכוח (למרות שאני עדיין לא יכולה לפתוח קופסת טונה^^), ותחשבו על זה, בשביל לפתח שרירים צריך שומן קודם, לא? הרי אם את כבר רזה אין מה שיהפוך לשריר ובשביל זה צריך לאכול! אז זה התוכנית היחידה שיש לי, לאכול מתי שבא לי מה שבא לי ולהפסיק לגמרי את הדיאטה הזאת וללכת עפ"י אורח חיים בריא בלבד-כושר,לא לאכול יותר מידי ממתקים וחטיפים ולאכול ירקות מידי יום, שזה בעצם מה שהאמא הפולנית שלי אמרה לי מהגיל שבו בחרתי לעצמי מה לאכול(גזר בריא לעיניים, הרבה מים עושים אותך שמח, לצאת לשחק בחוץ וכדומה..).

אני מקווה שאם הצלחתי לשנות את הדעה של מישהי או מישהו, שהרזון לא מבטיח אושר ועושר, אז הצלחתי הרבה יותר ממה שעשיתי בכל השנה המבוזבזת הזאת.

o.g.

נכתב על ידי , 28/8/2008 17:44  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אממ בקיצור לא הולך לי אין לי כוח לכלום, ומי שכתבו פה כל הכבוד על ההתמדה תדעו שאין לי התמדה בגרוש.

לא הלכתי כבר הרבה זמן לחדר כושר אני עדיין 57 קילו ואני לא סופרת כלום, תודה על התמיכה שלכן, מאחלת לכן בהצלחה,אני אחזור לכתוב בבלוג שיהיה לי מצב רוח.

*גומבה המסנג'ר שלי עובד מתי שמתחשק לו* 

נכתב על ידי , 12/8/2008 17:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום סוף שבוע+יום ראשון


אז הלכתי ביום שישי לחדר כושר לבד , והגעתי למסקנה כשאני לבד אני מספיקה הרבה יותר ולא מוותרת לעצמי. כנראה כשאני עם חברות אני מרגישה קצת מאוימת כי הן רזות ואני לא, הן מורידות ב10 דקות 100 קלוריות ואני במינימום 30 דקות. והיה ממש נחמד ללכת בבוקר, כמו שכתבתי בפוסט הקודם אני יותר רעננה ויש לי יותר מרץ. אחרי שעתיים בחדר כושר נסעתי לאבא שלי לסוף שבוע ועשינו על האש, אבל לא הגזמתי ואכלתי רק פרגית וסלט =] לעומת זאת בערב אכלתי פרוסת חלה עם חמאה, מה שהיה מיותר לגמרי אחרי ארוחת ערב. בשאר הערב הכרחתי את עצמי לא לאכול יותר ולהפתעתי זה עבד!

יום שבת היה פחות טוב, פשוט טחנתי מכל הבא ליד: פשטידה,עוגה,בורקס,שוקולד,אפרסק,אבטיח,מלון,ענבים,גבינה 30% שומן,לחמנייה,חלה,פיתה,חומוס ועוד ועוד ועוד...

היום אני כל כך בהלם מעצמי שאכלתי כל כך הרבה שרק ב1 בצהריים אכלתי ביצה אחת משקשוקה ועד עכשיו לא אכלתי כלום.

קרה לי היום אחד הניסים הגדולים ביותר- אמא שלי נתנה לי כסף לקנות בסופר מה שאני רוצה. אחרי כל המריבות שלנו בהן היא מתנגדת לכל המוצרים הדיאטטיים וכל ה0% שומן, היא נותנת לי 50 שקל בלי לשאול בכלל מה אני קונה עם הכסף. יכולתי לקנות מריחואנה והיא לא הייתה שואלת כלום, ואמא שלי היא מהאמהות הפולניות שחייבות לדעת בכל רגע נתון מה קורה עם הילד שלה, הבעל שלה, והכסף שלה. אז קניתי לי מלא מעדנים 0% וחלב1% וסך הכל אם אני עוד אהיה רעבה היום אני אוכל אחד מהמעדנים בלי רגשות אשמה.

 

מאחלת לכולכם חודש חדש של דיאטה קלה ונעימה!

 

נכתב על ידי , 3/8/2008 19:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,322
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לo.g. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על o.g. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)