לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפרעות האכילה שלי

תיעוד חיים אישיים בלבד, לא נאה לך- צא.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

גועל.


אתם לא רוצים לדעת כמה אכלתי.

ואני לא רוצה לדעת כמה אני שוקלת.

גועל נפש.

אני מרסנת את עצמי ממחר שוב. והפעם בלי שום עצירות ואוכל ללא הפסקה.

מבחינת האוכל היה גרוע, אבל ההנאה הייתה גדולה.

הייתה שם בחורה..

שאוייש.. גם לסבית, וגם כוסית.

אלוהים הייתי עושה אותה... רק אם יכולתי.

נכתב על ידי Under the words , 24/7/2008 22:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שברתי


אכלתי כרגע איזה חצי כוס קורנפלקס עם חלב.

זה גג איזה 200 קלוריות. לא אכלתי הרבה.

כבר לא יכולתי להכניס עוד מלפפון נוסף. XD

אני מקווה שהגוף שלי לא יקבל את זה לא טוב, אולי אני אשמין מזה?

מחר רק מלפפונים כי יום ראשון הנופש. ועל הבוקר יום ראשון אני אעלה על המשקל.

אני אעדכן לפני שאני אצא.

:)

 

נכתב על ידי Under the words , 18/7/2008 09:13  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המשקל


המשקל שלי בבית, זה איזה 3-4 קילו יותר(זה הוכח :כל אחד שעלה על המשקל שלי בבית.. ואז עלה על משקל אצל מישהו אחר זה היה תמיד 3 קילו פחות) 

עליתי אתמול והייתי 57.7.. (שזה בעצם 55 או 56.)

היום עליתי וזה היה 57.9 ואני לא מבינה..

אתמול בקושי אכלתי מלפפון.

זה הזוי. וזה מעצבן אותי.

היום אכלתי מלפפון עם שתי כפות קוטג'.

השאר.. מסטיקים ומים.

נכתב על ידי Under the words , 17/7/2008 11:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Under the words

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnder the words אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Under the words ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)