לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life inside bubble


^~^

Avatarכינוי:  ?My name is Lili and you’rs

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

המציאות האמיתית


 

אני כ"כ מקווה שזה יסתיים כבר שהיא תרגיש טוב שיהיה בסדר..

שנטוס לחו"ל וזה יעבור ..אמרו חודשיים כבר עברו שלושה

הייתי רוצה שזה לא יהיה צחוק של שניה ויעבור

שיהיה לה כייף לחיות

שאני יבוא סופסוף וישאל מה קורה והיא תגיד בסדר ותענה בחיוך

לא מספיק כל הריבים האלה ,לא מספיק כל המתח ,לא מספיק שסבתא שלי הולכת ונחלשת

לא מספיק שהיא לא יכולה ללכת נורמאלי.

למה ה' לא יכול לקצר את זמן ההחלמה ,להכניס לה אושר לנשמה. 

רק התינוק הזה שבא לזמן לעולם שיהיה לו טוב בעזרת השם הוא זה שמכניס את השמחה והגיבוש.

ועוד עכשיו היא חושבת שיש לה את המחלה לא מספיק שגילתה שהילד עם פיגור.

מה יהיה .

 

 

 

                          

 

נכתב על ידי ?My name is Lili and you’rs , 16/3/2010 22:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דודהש'ך בלאפה. ב-25/3/2010 17:05
 





13,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל?My name is Lili and you’rs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ?My name is Lili and you’rs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)