לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

"אני מזמזמת לי אפשרת גוש ומשחקת לי בכוס"


סעמק. נמאס לי שאת לא מעדכנת אהבה !! אני חיה מהמילים שלך..עלייך לעשות עם זה משהו..לכתוב לי מילים של חכמה..

 

"את כל החיים שלי אני אתן לך אהובתי !! "

 

ילדה מדהימה

ילדה נשמה

ילדה שלא תמצאו באף מדינה

אלוקים ברא ל-י אותה

 

אהבה שכל בן אדם היה מת בשביל לחיות עם דבר כזה D:

 

אני אוהבת אותך

 

ואי אפשר להסביר את זה במילים

אולי במליון חיבוקים

 

גם המילים הכי יפות

מהשירים הכי מקסימים

גם המילים שמהלב

כבר לא יספיקו לכמות האהבה

 

הדברים שעברנו, ועוד נעבור

את כל החיים שלי

 

 אי אפשר לתאר את הבבון הזאת

אין להאמין שהיא רק בת 17..אולי 27 :) כפרה שלי

 

למדה שלי ! חיה חיה D:

תפסיקי לגעת לי בציצי באמצע שינה !

 

טוב בלי הרבה מילים מיותרות

אני מודה לאלוקים שהביאך עד הלום

מי יתן ויהיו לנו עוד הרבה שנים יפות

שלא תשכחי אותי לעולם בטח לא בגלל איזה אחד או  מי יודע..אחת ;)

 

נתמההההההההה תליייייייייייייייייייייייי

כמה שניםםםםםםםםםםםםםם

 

~נשואות באושר ועושר עד היום~

באבו&אבו 4 EVER

 

נכתב על ידי , 29/10/2008 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





19,159
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•bar• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •bar• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)