לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי מיסטיקה ורומנטיקה



Avatarכינוי:  Story of the people

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

פרק רביעי: הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה


הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה:

 

"יש מצב מישהו עבד עלינו?" יסמין שאלה.

"לא, מה פתאום! עלק עבד!" התעצבנתי כי בדברים האלו לא עובדים ולא צוחקים.

לפנות שש בבוקר לקחנו אוטובוס ונסענו לבית-חולים הגענו לשם תוך חצי שעה.

כאשר הגענו חיפשנו את החדר של אליס, אחרי חצי שעה מצאנו אותו.

"את חושבת נספיק עד 12?" שאלתי את יסמין.

"כן, אם לא תהיה הלוויה." ענתה לי בעצב.

"אליס! מתוקה שלנו איך את מרגישה?" שאלנו.

"היי, טוב שבאתן, ויקי לא איתנו יותר" אמרה בעצב. כאשר אני ויסמין שמענו אותה אומרת על ויקי שהיא יותר לא איתנו הסתכלנו אחת על השנייה והתבאסנו שזאת האמת.

"איך? ומתי זה קרה?" שאלתי בשיא הרצינות ובדמעות בעיני.

"לקחו אותנו לכל מיני טנקים להכנות ואז בטנק האחרון 3 אנשים עלו והטנק החל לנסוע מעצמו ואז התפוצץ, ויקי הייתה בתוכו ואני עדיין לא עליתי כל מי שהיה ליד הטנק ניפצע קשה." סיפרה אליס בעצב.

"אני חושבת שאני לא אחזיק מעמד אז תבטיחו לי שאם אני אמות תגידו לדניאל שאהבתי אותו. כן, כן דניאל אח שלך יסמין" התחילה להשתעל.

"שש.. תרגעי, את תגידו לו את זה בעצמך! את צריכה עכשיו לנוח! ומתי תהיה ההלוויה?" שאלה יסמין בגרון חונק מהבכי.

"זה היה אתמול ואף אחת מהחברות אינה הגיעה!" אמרה אליס בעצב.

אני הייתי בשוק, למה אף אחד לא הודיע לנו? ובעצם מי היה יכול להודיע לנו? אם לא אליס אז עדיין לא היינו יודעות כלום.

"טוב חמודות אתם מתבקשות ללכת" נישמע קול של גבר, זה היה רופא שבדק את אליס.

חיבקנו את אליס ונסענו בחזרה לאוניברסיטה, הגענו לשם ב-11:30, הייתה עוד חצי שעה לפתיחתו, כולם התחילו להתאסף.

ואז נשמע צלצול שונה כמו בסרטים בדיוק כמו באוניברסיטאות.

אני ויסמין לא יכולנו להתרכז בשיעור ובנושא אבל עברנו את היום.

חזרנו הביתה והרגשנו הקלה.

"טוב, זה היה יום קשה!" אמרתי ליסמין והלכתי להתקלח.

אחרי המקלחת הלכתי ליראות טלוויזיה ויסמין הלכה להתקלח ואז אני שומעת רעשים ליד הדלת אני פותחת את הדלת ורואה דברים שקופים מסתובבים סביבי, איני מבינה מה זה ואני מתחילה לצעוק אבל אף אחד לא בא לעזור לי.

נכתב על ידי Story of the people , 18/5/2008 14:32  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שלישי: הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה


הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה:

 

"אני רוצה ליראות את התמונות!" הכרזתי.

כאשר יסמין הלכה לחפש את התמונות עצמתי עיניים ושוב ראיתי את האישה הזקנה עם השער העבה והארוך הזה, היא הייתה בוכה ועל הבטן שלה היו כתמים של דם, היא הייתה לבושה בלבן ושער לבן עם גבנים באפור.

"מילנה בואי תיראי, רגע! יש בעיה הם היו פה ועכשיו לא, כנראה אמא לקחה אותם" אמרה לי יסמין.

הלכתי לסלון ומישהו תיקתק בדלת כאשר פתחתי היה מכתב למטה.

"מי זה?" שאלה יסמין.

"אין לי מושג, שלחו מכתב" עניתי לה והרמתי את המכתב מהרצפה.

"פשש מילנה יש לך מחזר?" שאלה יסמין בחיוך. הסמקתי והמשכתי לקרוא את המכתב.

"טוב יסמין שקט תביאי ליק..." לא המשכתי את משפטי איך שראיתי שוב את הזקנה הזאתי מביטה בי, המכתב נפל מידי ודמעה זלגה ממני.

יסמין הרימה את המכתב וצעקה בקול "לא!" אני לא הבנתי מה קרה באותו הרגע למה ירדה לי דמעה? מי זאת האישה הזאתי? למה יסמין צועקת? ואיפה אני? נשארתי עדיין בהלם וכשחזרתי לעצמי ראיתי את יסמין בוכה.

"מה? מה קרה? מה זה אומר?" שאלתי, אולם לא קיבלתי תשובה לכך.

חטפתי את המכתב מידה של יסמין והתחלתי לקרוא, במכתב היה רשום: "שלום, אני לא יודעת איך לספר לכן את זה אבל ויקי נהרגה בפיגוע תאונה שהיה אצליינו בצבא, זאת אליס אני עכשיו בבית חולים, אני לא יודעת אם אני אחזור לצבא לשרת אבל אני רוצה לראותכן כאן איתי! אם אני אלך אני אלך בשלום!" לא האמנתי למראה עיניי התחלתי לבכות, חיבקתי את יסמין ושניינו בכינו כמו ילדות בנות 5.

"מחר לא הולכות לאוניברסיטה! אלה הולכות לבית חולים ו..ו... ול... ולהלוויה!" אמרתי כשהגרון רוצה כבר להתפוצץ מבכי וכאבים.

לא ידעתי מה באותו הרגע לומר, לא יכולנו ללכת לישון, בכינו כל הלילה.

התקשרנו המון פעמים למשפחתה של ויקי ואליס אבל אף אחד לא ענה לנו.

נכתב על ידי Story of the people , 10/5/2008 09:41  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק שני: הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה


 הסיפורים מהעבר שנמשכו להווה:

 

לפתע האור נכבה ונידלק בערך ארבע פעמים.

"מה קרה? יש הפסקת חשמל? או שהמנורה לא במקום?" שאלתי.

"כנראה המנורה עוד מאט תישרף." היא ענתה לי והלכנו להכין הכל למחר.

"מחר זה יום ענקי, מחר אוניברסיטה." אמרה יסמין בחיוך רחב.

"כמה קומות יש פה?" שאלתי.

"בבניין יש שלוש קומות אבל אף אחד לא גר בקומה שלנו." יסמין ענתה לי.

"למה?!" שאלתי בסקרנות.

"אין לי שמץ, יש מצב בגלל מה שקרה לפני 7 שנים" ענתה לי יסמין.

"ומה קרה פה לפניי 7 שנים?" שאלתי בסקרנות.

"כאשר סבתא מתה כל יום בבית הזה ויותר נכון בקומה הזאתי היו כל מיני רעשים מוזרים, כבדים וכמו שאמרו לבנים, אין לי מושג למה הכוונה וככה במשך שנתיים. אז כולם מחרו את הדירות שלהם שבקומה הזאתי" סיפרה לי יסמין.

"זה מוזר" אמרתי לה בדאגה.

"כן אבל אין לך מה לדאוג זה כולה סיפורים לכי תדעי מה קרה פה באמת!" הכריזה יסמין.

כאשר הגיע הערב הלכתי להתקלח ולפתע ראיתי שבמים יש משהו אדום כמו דם התחלתי לצעוק אבל יסמין עשתה לעצמה פן למחר ולא שמעה אותי. זה היה ניראה כאילו במקום מים אני מתקלחת עם דם.

עצמתי את עייני ולאחר דקה פתחתי וראיתי שאני מדמיינת שטויות.

כאשר יצאתי מהמקלחת ראיתי דמות של אישה זקנה עם שער לבן עבה וארוך באותו הזמן, לא ידעתי מה יש לי. ראיתי את האישה בוכה וזה היה כמו מין תמונה שקופה, אבל כאשר יסמין באה האישה נעלמה.

"מה קורה לך מילנה? את חיוורת!" הכריזה יסמין בדאגה.

"איך? איך היא נראתה?" שאלתי.

"מי?" שאלה יסמין כשלא הבינה כלום.

"האישה." אמרתי.

"אה סבתא? יש פה אלבום של תמונות שלה אמא לא מרשה לזרוק היא אומרת שזה זיכרון שחברתה לשעבר." אמרה לי יסמין.

נכתב על ידי Story of the people , 8/5/2008 22:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

303
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStory of the people אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Story of the people ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)