לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

כולם עומדים בתור עם זין של חמור


א.

לא מזמן שמתי לב שהודות לערסיאדה הקטנה בה למדתי, גם 18 שנה אחרי, אני עדיין זוכר את שמות האימהות של כמעט כל הבנים שלמדו איתי ביסודי.


ב.

וממש עכשיו גם נזכרתי בפעילות שהמורה שלנו עשתה פעם בכיתה ו' או ז'. יצאנו לחורשה שליד בית הספר, המורה פיזרה על האדמה כמה כרטיסיות עם כל מיני פתגמים ומטבעות לשן, וכל אחד התבקש לבחור את הפתגם שלדעתו הכי מתאים לו או מתאר אותו ולהסביר למה. לא לקח לי הרבה זמן לבחור במטבע הלשון "כשושנה בין החוחים". ואם זה לא היה ברור, גם הסברתי, שבין כל הקוצים בכיתה אני מרגיש כמו שושנה יפה. המורה, בתגובה, חייכה כמו שרק מורה אוהבת תחייך לכלבלב האהוב וחסר המודעות שלה. אגב, האם ציינתי פעם שהייתי ילד כאפות?


ג.

אתמול בלילה חלמתי שאני נמצא בבית הישן של סבתא שלי, בירושלים, ולכל אורך החלום התגבש לי בראש מערכון מצחיק על אדם שמבקש משהו מאלוהים, מה שיוצר סדרה של דיאלוגים שנונים בין השניים וסיטואציות משעשעות אצל כל אחד מהצדדים. במשך החלום, שהכיל גם עלילות משנה מענינות ודמויות אורח מפתיעות, כתבתי מדי פעם נקודות למערכון בפנקס, שלא אשכח (זה היה קשה כי החלום התרחש בשבת ואסור היה לכתוב). זכור לי שבכל פעם כתבתי בדף אחר או בצד אחר של הפנקס ופעם גם על הכריכה שלו. כשהתעוררתי בבוקר ניסיתי להיזכר אם המערכון הופיע בחלום או שמא כתבתי אותו בראשי לפני שנרדמתי. באכזבה גדולה הבנתי שהאופציה הראשונה היא הנכונה ושהמערכון, שבאמת היה מבריק, נגוז לבלי שוב.


ד.

והנה מסר לחיים: החיים זה דבר שעובד בירידה. שים אותם בעלייה, לא יזוזו.


http://www.youtube.com/watch?v=Lupleg9FnlM
נכתב על ידי , 2/2/2010 15:48   בקטגוריות ילדות עסוקה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-3/2/2010 17:50




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)