לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2005    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

5/2005

כשאמות


 

כשאמות, תעשו מסיבה גדולה. כן, תביאו אוכל, תביאו בירה, תביאו פופקורן, תביאו חברים. כן, מעדיף שתעשו מסיבה גדולה. עם מוזיקה, וריקודים. גם תביאו סרטים מצחיקים ותצפו בהם כל הלילה, תספרו בדיחות. בדיחות גסות, בדיחות טיפשיות, בדיחות מתוחכמות. תשתכרו. גם תכתבו דברים מצחיקים. כן, כל אחד יכתוב ויקרא בקול משהו מצחיק, הכי מצחיק, הכי מופרע. עליי, או לא עליי. על מה שתרצו. כמה שיותר מצחיק. כן, תרדו עליי, תצחקו עליי, תלעגו לי, תקרעו אותי. אל תגידו עליי דברים עצובים, אל תנגנו שירים דיכאוניים, אל תספידו,  אל תהפכו אותי לגיבור, לחבר, למוכשר, ליפה, לצנוע. לא. אל תייפו את המציאות, לא. תהיו אכזריים. תצחקו עליי. על האופי שלי, על המראה שלי, על ההתנהגות שלי, על הנכות שלי. או על כל דבר אחר בעולם. רק תצחקו. תצחקו כמו משוגעים, תצחקו בקול, תצחקו ברעש, תשאגו, תשתעלו, תיחנקו, תדמעו, תתחננו לאוויר, עד אובדן חושים, עד אובדן הכרה. כן, תרקדו, תשירו, תרעישו, תחגגו את החיים. כי המתים מתים והחיים חיים, ולצחוק זה לחיות.

כן, כשאמות תעשו חגיגה גדולה וככה תזכרו אותי. עם חיוך, עם צחוק, עם קריצה. כי אני מת ואתם חיים, אני מת ואתם חיים, ואין שום טעם לבכות על זה.

 

 

נכתב על ידי , 27/5/2005 12:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-28/5/2005 20:40




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)