לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2005

תשובות לשאלון השבועי


האם את מאמינה באסטרולוגיה?
רגע, נזכרתי בבדיחה. אחד הולך לזונה, שואל כמה עולה מציצה. הזונה אומרת לו "50 מציצה רגילה, 80 מציצה ספרדית". האיש מסתקרן, לוקח את הספרדית. הזונה מוצצת, מתעסקת, הבחור גומר ו...זהו. אז הוא שואל "רגע, איפה פה הספרדי?". הזונה עונה "אה, כן. אולה!"

טוב, רגע, אני צריך דקה להתאושש. נראה לי השתנתי לעצמי במכנסיים.


באילו אמונות תפלות את מאמינה?
כן, נו, יש לי כמה מנהגים מטופשים שאני מתקשה להיפטר מהם. תגידו עליי מה שאתם רוצים, אבל אני אף פעם (אף פעם!) לא מתחבר לבלוג בלי להזין קודם שם משתמש וסיסמא, אני תמיד לובש את התחתונים ורק אחר כך את המכנסיים, ואני יורק אחרי שאני מצחצח שיניים. ככה אני, מה לעשות?

כשאת קוראת עיתון או מגזין כלשהו, האם את מחפשת קודם כל את ההורוסקופ?
לא, אני מחפש קודם את התמונות של הבחורות הערומות.

כיצד היית מתארת את האמונה הדתית שלך? האם את אתאיסטית, מונותאיסטית, פוליתאיסטית או אגנוסטית?
בסיסטית.

האם יש לך קמעות למזל או נגד עין הרע בבית?
לא, אין לי בבית קמעות למזל אבל יש לי נרות ליציאה, טבליות למציצה וסודה לשתיה. אם אתם רוצים, אני יכול לעשות לכם מחיר, רק תבקשו.

האם את מחפשת הסברים מדעיים לניסים, או שאת מאמינה שמדובר בכוח עליון שעשה אותם?
רגע, רגע, נזכרתי בעוד בדיחה. ילד אחד, אבא שלו רתך. יום אחד הוא לוקח לאבא שלו את המסכה של הרתך, מסתובב ברחוב עם המסכה על הפנים ואומר לאנשים "אני רתך! אני רתך!". הוא מתיישב על ספסל, מתיישב לידו איזה זקן. הזקן אומר לילד: "תגיד, אתה יודע מה זה חיבוק?", אז הילד עונה "בטח". הזקן אומר: "ואתה יודע מה זה נשיקה?", אז הילד עונה "בטח". אז הזקן אומר לו "ואתה יודע מה זה מין אוראלי?", אז הילד מוריד את המסכה ואומר "טוב, תראה, אני לא באמת רתך!"




האם יש לדעתך חוקיות או סדר מסויים בעולם?
רגע, נזכרתי בעוד בדיחה. אחד (לא אותו אחד) הולך לזונה (לא אותה אחת), שואל כמה עולה מציצה. הזונה אומרת לו "50 מציצה רגילה, 80 מציצת שלג". האיש מסתקרן מה זה שלג, לוקח את השלג. הזונה מוצצת, מוצצת, הבחור גומר ואין שום דבר מיוחד, רגיל. אז הוא שואל "רגע, איפה פה השלג?". אז הזונה עונה "אה, כן. פּפּררררר!"

נו, אתם צריכים לראות בעיניים. זה הרבה יותר מצחיק, תאמינו לי.



האם היה לך אי פעם רגע של הארה רוחנית?
כן.

האם הדת היא ערך עליון עבורך, חלק מחייך או סוג של מטרד?
אפשר לשאול בדיוק את אותה השאלה על השאלונים האלה.

נכתב על ידי , 10/11/2005 22:42   בקטגוריות שאלונים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Can-Man ב-25/11/2005 18:08




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)