לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

6/2006

התעוררתי, קמתי, צחצחתי שיניים.


יש כאלה שמצחצחים שיניים דבר ראשון כשהם קמים, כדי להיפטר מהריח הרע והג'יפה שהצטברה בפה במהלך הלילה.

יש כאלה שמצחצחים שיניים רק אחרי ארוחת הבוקר, כדי שהפה יהיה נקי מחיידקים ורענן להמשך היום.

הראשונים צודקים כי זה מגעיל לאכול ולדבר ולהתנהל כשהפה מסריח כמו חתול מת, אבל מצד שני הם משאירים בפה רובד חדש של חיידקים שילווה אותם במשך כל היום [שלוש ארוחות] עד הצחצוח בערב.

השנִיים צודקים בדיוק מהסיבות הנ"ל - אבל בכיוון ההפוך.

 

אני מצאתי פתרון לקונפליקט:

כשאני מתרחץ בבוקר אני שוטף את הפה במי פה [אורביטול - חזק ומרענן, אבל לא שורף]. ככה אני מוודא שלפחות חלק נכבד מהחיידקים המנוולים ייפלטו החוצה, ואני גם מרגיש יותר נעים בפה בלי חשש שהקורנפלקס יברח ממני כשאקרב אליו את פי.

אחר כך אני אוכל ארוחת בוקר ומתארגן.

בסוף, לפני שאני יוצא מהבית או מתיישב מול המחשב, אני דופק צחצוח יפה לשיניים כדי שהפה שלי יהיה נקי ומדוגם לקראת היום החדש, מוכן לצבור התנחלויות נוספות של חיידקים, אשר תפונינה בערב, לפני עלותי על משכבי. צחצוח וגם מי פה. אלמקס.

 

נכתב על ידי , 28/6/2006 11:02  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-29/6/2006 17:05




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)