לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

7/2006

אני צריך להצטלם


 

אני צריך להצטלם. צריך שמישהו יצלם אותי, שיהיה מה להראות. אין לי כמעט תמונות שלי כי אני לא אוהב להצטלם. אני לא יוצא טוב בתמונות. גם לא במציאות למען האמת, אבל זו לא הנקודה כרגע. אני צריך תמונות עדכניות. מחייך, חשוב לחייך.

 

אני צריך להשיג חברה. מהר. הטילים מתקרבים אליי ואני צריך להשיג חברה. כזאת שיודעת לבכות, שתדע לספר עליי ועל התוכניות שלנו לעתיד. היא צריכה להיות יפה, פוטוגנית על כל פנים. כזאת שהבכי שלה מול המצלמות יגרום ללב של הצופים להתכווץ. גם איתה אני צריך להצטלם. תמונות ספונטניות וגם מבוימות. כאלה שמנציחות רגעי אהבה, בהם כל העתיד נראה לפנינו. רגעים מאושרים בהם רואים איך שום דבר לא יכול להפריד בינינו, שום דבר מלבד...

 

אני צריך למצוא עוד חברים. אני צריך חברים שיבואו ויתכנסו בבית המשפחה עם קבלת הבשורה המרה, שיוכלו לספר בחיוך עצוב איזה בחור על הכיפאק הייתי, מצחיק, מוכשר, תמיד מוכן לעזור, מהאנשים האלה, אתה יודע. אפילו שזה לא נכון. רק שיספרו.

 

אני צריך לזכור להגיד כל מיני משפטים על חיים ומוות. ככה בדרך אגב. כאלה שעוברים ליד האוזן, אבל מקבלים משמעות טראגית אחר כך. ואני גם צריך לזכור לחייך כל פעם שאני יוצא מהבית ולהגיד "אל תדאגי, כלום לא יקרה לי". אולי גם לתת נשיקה. נשיקה אחרונה, חיוך אחרון, קצת לפני ש...

 

אני צריך גם לזכור להתקשר לאמא או לחברה מהעיר ולהגיד להן שאני אוהב אותן, סתם כי התחשק לי להתקשר. אפשר גם SMS, אולי אפילו יותר טוב. זה מעצים את האפקט, זה מצטלם מצוין, כשכמה רגעים אחרי השיחה אני...

 

אני צריך לעשות סדר בדברים. לזרוק דברים ישנים שכדאי שייקברו, למחוק דברים אחרים שלא כדאי שייחשפו, לארגן ולקבץ את הדברים שאני רוצה שיראו. להנציח את פועלי, לשמר את זכרי, לחקוק את שמי.

 

אני צריך ואני צריך ואני צריך להספיק ולסכם את עצמי ואת חיי, והכול מהר, אין זמן אין זמן, הטילים באים, מתקרבים אליי, עוד רגע הם כאן.

 

אבל קודם, לפני הכול, אני צריך לשמור ולפרסם את המילים האלה. מילים שיהוו, בבוא העת, משיכת המכחול הסופית, צלילי התזמורת האחרונים, בסימפוניית ההנצחה של חיי הקצרים.

 

נכתב על ידי , 28/7/2006 16:20  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכלכלן המתוסכל ב-30/7/2006 00:15




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)