לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2007

חוויות ותובנות מיום העצמאות תשס"ז



  1. אז בסוף היה יום עצמאות נחמד. בערב ישבנו מול הטלוויזיה וצפינו בטקס מהר הרצל. אני לא יודע למה, אבל יש משהו בטקס הזה שעושה לי טוב. אחרי שצולחים את הנאומים המעצבנים מלאי הפאתוס והציונות ("ידינו מושטת לשלום", "צה"ל צבא העם", "אדמת המולדת הצרובה בדם החיילים") ואת טקס הדלקת המשואות, מגיע הקטע של הדגלנים שיוצרים כל מיני צורות וסמלי צה"ל, והילדים הקטנים שרצים פנימה כמו נמלים ומסתדרים כל כך יפה בצורות השונות, שזה עושה לי איזה דגדוג פנימי קטן של ריגוש, משהו שנשאר כנראה מהילדות.
  2. בערב צפיתי בכמה פרקים של החמישייה הקאמרית ב-VOD. נתקלתי בכמה מערכונים ששכחתי מהם לגמרי, ובכמה שנראה שלא נתקלתי מעולם. ואלה היו הכי מצחיקים.
  3. היום נפגשתי עם חבר יקר בבית קפה בתל אביב. שטחנו אחד בפני השני את צרותינו, צחקנו מכמה בדיחות, והעברנו אחר צהריים נעים ושקט באחד החגים הכי רועשים של השנה.
  4. ועכשיו יש בי איזו ריקנות, עצבות לא ברורה. אולי כי נגמר החג, ומחר חוזרים לשגרה הישנה והמעיקה. אבל אני יכול לחשוב על עוד הרבה סיבות אחרות.
  5. בחלק ממעברי החצייה בארץ הוסיפו לרמזורים מתקן לעיוורים. כאשר האור להולכי הרגל אדום, נשמע מקופסה קטנה תקתוק איטי ומתון. כשהאור נעשה ירוק הופך התקתוק לעצבני ונמרץ כמו מכונת ירייה, כאילו עומד שם מ"כ עצבני שצועק על העיוורים "קדימה מחלקה שלוש! יורים עליכם!"
  6. בדרך נמיר, נדמה לי בצומת עם קק"ל, תלוי שלט צהוב קטן על הרמזור בנתיב השמאלי: "נהג/ת, המתן/י בסבלנות לאור הירוק." ואני שואל: כאילו מה חדש? 
נכתב על ידי , 24/4/2007 21:07  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/4/2007 15:20




Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)