לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תשובות לשאלון השבועי


נשענים על הקיר ?
כשצריך. גם תולים תמונות.

בבית הספר?
לומדים.

על המיטה שלך ?
ישנים.
[מה זה פה, מבחני קבלה לאקי"ם?]


על המיטה שלו ?
של מי?

כשההורים שלו או שלך תפסו אתכם ?
זאת שאלה?

בשירותים ?
עושים פיפי, קקי ופוליש לבולבול.

במקלחת ?
מסתבנים ושוטפים.
[זה רק אני או שהשאלונים כאן נעשים מוזרים לאחרונה?]

עם אותו המין ?
עם אותו חמין.

באמצע הרחוב כשכולם מסתכלים עליכם ?
התחלתי ולכן אסיים.

עם החבר של החברה ?
מה זאת אומרת? אני זה החבר של החברה!

עם מישהו, כשאת בקשר עם אחר ?
יופי, עכשיו עברנו ללשון נקבה.


נשיקת פרידה ?
יאללה, מי מכיר אתכם בכלל?!

נכתב על ידי , 13/5/2008 19:40   בקטגוריות שאלונים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ג"מ ב-14/5/2008 00:26
 



תשובות לשאלון השבועי


מה דעתך על כסף?
טובה למדי, אבל אני לא ממש מכיר אותו כך שקשה לי לקבוע.

האם לדעתך ניתן להיות מאושרת אם את עשירה?
ממש לא. אבל ניתן להיות מאוד מאוד מאוד שמח.

אם היה לך כרגע מליון שקל מה היית עושה איתם?
עם חצי הייתי קונה עוד כסף, את החצי השני הייתי מוכר תמורת כסף גדול יותר, ואת העודף במסטיקים עגולים.

האם לדעתך כסף קונה הכול?
כן. בעיקר אהבה, בריאות וחברוּת אמת שאינה תלויה בדבר.

אם היית יכולה לבטל את עניין המעמדות (עניים ועשירים) היית עושה זאת?
בוודאי, כל עוד אני במעמד של העשירים.

האם את מקבלת דמי כיס?
לא, אני מקבל דמי כוּס. כל יום שישי אני משלשל כסף לכוּס, וכשיצטבר שם מספיק כסף, אני אקנה לעצמי את הבחורה שמחוברת לכוּס, או דיסק של טוקיו הוטל.

האם את עובדת? אם כן במה?
אני עובד במקום נפלא, נעים וחמים שעושה לי חשק לבוא כל יום עם חיוך על השפתיים . אה לא, סליחה, התבלבלתי, זה הכוס.

אני עובד בנענע.

מהי הדרך הטובה ביותר לדעתך לעשות כסף?
לוקחים קמח מלא, שתי ביצים, כפית סוכר [אפשר דבש], אבקת אפייה ומעט תמצית וניל. לערבב הכל ביחד, לשים בתנור על חום בינוני ולחכות. עד שיהיה מוכן, יורדים לבנק ליד הבית ושודדים אותו. חוזרים, בודקים בעזרת קיסם או גפרור אם העוגה מוכנה. אם היא מוכנה מכבים את התנור ומוציאים את העוגה. אם לא, מחכים עוד ואז בודקים שוב, ואם היא מוכנה מכבים את התנור ומוציאים את העוגה, ואם לא, מחכים עוד ואז בודקים שוב, ואם היא מוכנה מכבים את התנור ומוציאים את העוגה, ואם לא, מחכים עוד ואז בודקים שוב, ואם היא מוכנה מכבים את התנור ומוציאים את העוגה, ואם לא אז לא.

האם לדעתך יש פיתרון לאלפי הקבצנים שיש בארץ? אם כן,מהו?
צריך לעשות קמפיין גדול עם סטיקרים, פרסומות על אוטובוסים, על שלטי חוצות וברדיו, תחת הסיסמה: "ישראלי אמיתי לא מתקבצן". כך ניצור דה-לגיטימציה לכל אותם קבצנים עצלנים, פרזיטים שלא תורמים למדינה כלום, ונגרום לצעירים ששוקלים לקבץ נדבות במקום לעבוד להבין שאפשר וצריך לתת מעצמך למדינה אם זה על ידי ביטוח לאומי, מס הכנסה, מס ערך מוסף, מס שבח או מסדה לנטיס.

לסיכום,האם את חושבת שלאהוב כסף, זו תכונה שטחית?
מספרים מעשה ברבי נחמן מברסלב שהיה יושב לילה ויום וסופר מעותיו. שאלוהו תלמידיו, רבי מדוע זה תספור מעותיך? אמר להם, מחפש אני את השנֵקל הראשון שקיבלתי היום במכולת.

ודי לחכימא ברמיזא.

נכתב על ידי , 2/5/2008 14:29   בקטגוריות שאלונים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-5/5/2008 20:00
 



תשובות לשאלון השבועי


אם את רואה שקית אוכל זרוקה על הרצפה ברחוב, מה תעשי? תרימי אותה, תתעלמי ממנה?

ארים אותה, אפתח אותה ואוכל את מה שיש בתוכה עד תום. אוכל לא זורקים!

 

ראית בגן ילדים ילד שנפל מנדנדה וקיבל מכה. האם תעזרי לו?

בוודאי. אגש אל הילד, אשאל לשלומו, אנשוף לו על הפצע ואלטף את ראשו. אחר כך אקח אותו אל השיחים, אפשיט אותו, אבחן שלא נפגע בשום מקום אחר בגופו, אלטף אותו בעדינות, אעשה בו מעשה מגונה ואשביע אותו שלא יספר לאף אחד, כי זה הסוד הפרטי שלנו.

 

 מוכרת בחנות החזירה לך יותר עודף ממה שמגיע לך. תשימי בכיס ותסתלקי במהירות, או תחזירי לה?

איזה מין בנאדם אתם חושבים שאני? אכניס את הכסף לכיס, אטען בפניה שלא החזירה לי מספיק עודף, ושאם לא תתן לי את הכסף לאלתר אפנה לכלבוטק, או לחילופין- אפתח לה את הצורה.

 

 מצאת שטר של 100 שקלים ברחוב. האם תחפשי את הבעלים?

אחפש את הבעלים ואקח ממנו את כל הארנק, או לחילופין - אפתח לו את הצורה.

 

ובהמשך לשאלה הקודמת - במידה ומצאת ארנק עם מסמכים וגם כסף - מה תעשי?

ראשית אשמיד את המסמכים הלא חשובים, אערוך מסע קניות מטורף עם כרטיס האשראי שלו (כולל פיצות, נערות ליווי וסרטים כחולים) ואחר כך אדרוש ממנו כופר בעבור החזרת המסמכים והארנק אליו. במידה ויסרב אשרוף לו את האוטו, או לחילופין - אפתח לו את הצורה.

 

 קראת שאלון שלא מוצא חן בעינייך. האם תעני עליו או לא?

הו, פוסטמודרניסטים עלובים! אני לא אפול לפח הזה! לכו תעבדו על מישהו אחר עם השאלות המתחכמות שלכם!

 

האם את נוהגת לתת צדקה למקבצי נדבות?

אני לא מאמין למקבצי נדבות. אין בנאדם שלא יכול לעבוד, רק בנאדם שלא רוצה לעבוד. קבצן שמבקש ממני כסף יידרש להציג בפניי קורות חיים מפורטים שיסבירו מדוע הוא מעדיף לקבץ נדבות על פני עבודה, כולל מסמכים רפואיים וכספיים. במידה וישכנע אותי, אתן לו שקל, בתנאי שיחזיר לי אותו בריבית קצוצה תוך שבוע. לחילופין - אפתח לו את הצורה. 

 

אמא אמרה לך לסדר את הבית, אבל קבעת עם חברים עכשיו. האם תתקשרי לדחות את הפגישה, או תתחמקי בשקט מהבית?

אין, אין, אין מצב בחיים שסיטואציה כזו תתרחש בכלל! דבר ראשון, אמא שלי לא קובעת בשבילי מה לעשות! דבר שני, בכלל אין לי חברים.  אז לכו חפשו מי ינענע אתכם עם השאלות המעפנות שלכם, אנשים קטנים ומכוערים עם זין קטן!! חפשו אותי בסיבוב, אני הולך לאכול שניצל. 

 

נכתב על ידי , 27/3/2007 18:40   בקטגוריות שאלונים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ryden ב-14/5/2007 22:53
 



תשובות לשאלון השבועי


איך תגדירי חברה טובה?

מוצצת.

 

מי החברה הכי טובה אי פעם היה לך ולמה דווקא היא?

סינדי הלוהטת מהתחנה המרכזית, כי היא הייתה מוצצת.

 

מה הדבר הכי קיצוני שהיית מוכנה לעשות בשבילה?

לשלם עוד חמישים שקל.

 

השלימי: יותר חשוב מחברה טובה זה....

למות בעד ארצנו.

 

אם היית יכולה לעצב לעצמך חברה (תכונות, מראה, בגדים, קול וכו’)- איך היית מעצבת אותה?

פה גדול.

 

מה יכול לדעתך לפרק חברות?

משור חשמלי, חרב יפנית, גרזן אם הן רזות מספיק.

 

האם פעם קרה שחברה טובה אכזבה אותך? מה היא עשתה?

כן. היא ירקה.

 

האם לדעתך את חברה טובה? למה?

ברוטוס לא חברה כי ברוטוס לא משחקת.

 

מה הסימן לתחילתה של חברות מופלאה, לדעתך?

<0>

 

ומה לדעתך הוא הסימן לסיומה של חברות?

כשסוגרים את הריצ'רץ'.

 


 

אני כתבתי את זה? 

נכתב על ידי , 23/1/2007 16:56   בקטגוריות שאלונים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-25/1/2007 18:00
 



תשובות לשאלון השבועי


ערכי רשימה של 10 אנשים שעולים לך כרגע בראש.מתי הייתה הפעם האחרונה שדיברת עם מס’ 7?
1. חני נחמיאס
2. ציפי שביט
3. ריימונד קארבר
4. יהושפט הרכבי
4. ארנולד שוורצנגר
5. רובי פורת-שבל
6. דוד ויצטום.
7. דליה איציק
8. רנה דקארט
9. דב אלבוים.
10. משה רבינו.

עם דליה איציק דיברתי הבוקר, במקלחת, בזמן שסיבנתי לה את הגב ולשתי את השדיים המדהימים שלה.

מהי התכונה שאת הכי אוהבת במס’ 10?
את הכריזמה, המנהיגות, היכולת לעמוד על שלך, הזקן.

האם היית יוצאת עם מס’ 6?
אם הייתי בקטע, אולי. אבל הוא מעדיף את אורן נהרי על פניי בכל מקרה. שרמוט.

מתי הכרת את מס’ 4?
אה, זה סיפור מעניין דווקא. בצעירותי הייתי בלוס אנג'לס והלכתי לשירותים הציבוריים. עמדתי והשתנתי. אחר כך בא מישהו ואמר לי שאני אפסיק להשתין בכיור ואשתמש במשתנה או שהוא יקרא לביטחון. בכל אופן, בזמן שהתרוקנתי במשתנה קלטתי שאיזה אחד נעמד לידי, פותח את הריצ'רץ', שולף שטרונגול ענק שהיה מקופל לו בתוך התחתונים, ומתחיל להשתין. די התפעלתי מהגודל המרשים אבל עשיתי את עצמי קוּל. פתאום הוא אמר לי באנגלית עם מבטא אוסטרי "תסלח לי, אדוני, אתה יכול לעזור לי פה? אני לא רגיל למשתנות הציבוריות האלה. אתה יכול להחזיק לי?" בטח עזרתי לו. החזקתי לו את השטרונגול עד שהוא גמר להשתין, ניער, קיפל בחזרה, סגר, אמר תודה, דחף לי שטר של חמישיה בכיס של החולצה והלך.

אה, ולגבי השאלה- כשהייתי בן 11 בערך ראיתי את שוורצנגר ב"שליחות קטלנית".

מה את יודעת על משפחתו של מס’ 5?
קמצנים, גנבים, מכוערים, רמאים, מוצצים לעזים ובועלים עזים. פויה.

מה היית עושה אם לא היית מכירה את מס’ 1?
קשה לנסח תשובה פשוטה לשאלה כל כך מורכבת ומשמעותית, אבל אני מניח שניתן לומר באנדרסטייטמנט שאם לא הייתי מכיר את חני נחמיאס חיי לא היו חיים.

האם את חושבת שמס’ 3 ומס’ 9 היו מסתדרים בתור זוג?
מערכת יחסים זה לא אני, זה פופטיץ.

לאיזה בי"ס הולך / הלך מס’ 8?
רנה דקארט? נדמה לי הלך לגימנסיה הרצליה. צריך לבדוק בוויקיפדיה.

איך היית מתארת את מס’ 2?
גרררר..........

האם היית שוקלת לפתח מערכת יחסים עם מס’ 10?
עזבו, לא מתאים לי להסתובב במדבר כל הזמן בלי מזגן. זוועה.

נכתב על ידי , 22/11/2006 12:02   בקטגוריות שאלונים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-23/11/2006 19:08
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)