לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שיעור לחיים


 

שיעור חשוב לחיים שלמדתי משכֵנִי לחדר במחלקה:

לפני שמתחילים לתקן מכונת כביסה, חשוב לנתק אותה מהחשמל.

נכתב על ידי , 4/1/2007 21:15   בקטגוריות פרגמנטים מדיקליים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של א או אופ אופיום טי ב-26/1/2007 00:04
 




שכבתי על מיטת הניתוחים. המרדים, רוסי שמן ופטפטן, חיבר לי עירוי לזרוע, הדביק לי לחזה מדבקות עגולות ובדק את המכשירים שהשמיעו צפצופים מונוטוניים אחידים. הסתכלתי סביבי, מנסה לקלוט כמה שיותר פרטים בזיכרון לפני שתתחיל ההרדמה. לתוך החדר נכנסו שני המנתחים כדי לבדוק שאני שוכב בתנוחה הנכונה, שהכול מוכן. מייד הרמתי את הראש וקראתי "אני עוד לא ישן! אני עוד לא  ישן! אל תתחילו!"

הם לא צחקו.

מצד שני, זו לא לגמרי הייתה בדיחה.

נכתב על ידי , 4/1/2007 09:03   בקטגוריות פרגמנטים מדיקליים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הו אחותי, מה נעשה עכשיו? (2)


בכלל, יש משהו מאוד נעים באחיות הצעירות האלה. הן יפות, הן מחייכות, הן רעננות. אבל בחיים לא יהיה לי סיכוי איתן. אין שום סודות מהן, הכול ידוע וחשוף מולן. הגוף, ההפרשות, התיק הרפואי: "תשמע, מספיק עם כל הבדיחות והשנינויות האלה. לפני חמש דקות עזרתי לך להתקלח ולהתלבש. אני יודעת בדיוק מה יש לך שם מתחת לפיג'מה, אז על מי אתה מנסה לעשות רושם, הא?"

 

נכתב על ידי , 3/1/2007 10:35   בקטגוריות פרגמנטים מדיקליים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-11/1/2007 00:32
 



הו אחותי, מה נעשה עכשיו?


 

האחות שערכה את ראיון הקבלה הייתה נחמדה: נאה, רזה, חייכנית, אינטליגנטית- מסוג  הבחורות שאולי בסיטואציה אחרת הייתי מנסה להתיידד איתן, או אולי אפילו יותר מזה. אבל איפושהו במהלך השיחה, בין הדיון במערכת השתן לתיאור סדר היציאות שלי, הבנתי שכנראה אין בינינו קליק.

 

נכתב על ידי , 3/1/2007 10:29   בקטגוריות פרגמנטים מדיקליים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סטריכנין. ב-3/1/2007 10:47
 



פרספקטיבה


 

אפשר להגיד הרבה על נקודות ציון בחיים, על רגעים שמשנים פרספקטיבה, שמעניקים הבנה אחרת של המציאות. אבל אני יכול לומר באופן חד משמעי שאתה לא נשאר אותו  בן אדם שהיית אחרי שרופא דוחף לך אצבע עמוק לתוך התחת ושואל "אתה מרגיש את זה? אתה מרגיש את זה?"

פשוט לא אותו בן אדם.

 

נכתב על ידי , 2/1/2007 21:15   בקטגוריות פרגמנטים מדיקליים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-3/1/2007 11:39
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)