לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בורנוגרפיה


טוב, אחרי כמה זמן דף הסטטיסטקות שמראה את הכניסות מפסיק להצחיק אותי. עוד פעם "בחורה מזדיינת עם חמור"? שוב "פנינה רוזמבלום ארומה"? עוד "פואד מאונן במקלחת" אחד? הבנו את הקטע. אבל מכל תוצאות החיפוש בגוגל שהגיעו אליי, זה באמת הפיל אותי. מישהו בערב הסעודית או באזור חיפש כנראה משהו שקשור בסקס ,אולי סרטי סקס, והגיע לפוסט הזה בבלוג הצנוע שלי. מה שנכתב שם היה הפסקה הבאה:

 

התלבטתי קצת אם להעלות את הסרטון הבא לבלוג, שמא אחשֵד בחוסר רגישות לציבור הנכים, ציבור הנשים או ציבור בעלי הטעם הטוב בכלל. ובכן כן, יש אי נעימות קלה ומראית עין של לעג לכאורה, אבל היי, כמה מאבריי הטובים ביותר הם נכים, וחוץ מזה הסרטון הזה פשוט דורש שיריצו עליו דאחקות . ניחוח הפורנוגרפיה הרכה שעולה ממנו וקורץ לבעלי הפטיש הקינקי לנכים, יחד עם מוזיקת הרקע הלקוחה מאוסף "המיטב של מוזיקת המעליות לסרטים דלי תקציב 1997-1987", ובעיקר הקריינית המזרח-אירופאית הפלגמטית שחרף כל מאמציה לא מצליחה להישמע באמת נרגשת גם כשמופיעים לה שלושה סימני קריאה בטקסט, כל אלה יחדיו יוצרים את חוויית הצפייה המבדרת בסרטון היחצ"ני המעניין, המביך ואף המעט מטריד, הזה:

 

א-מ-מה? הבנאדם לא מבין עברית, אז הוא תירגם את הדף לערבית בעזרת שירות התרגום המעולים של גוגל. ומה שיצא לו זה הטקסט הבא, שאין לי מושג עד כמה הוא דומה למקור:

 

 إذا كنت قلقا بعض الشيء لرفع الفيديو بلوق المقبل ، وربما Ahsd تبلد الحس العام والمعوقين ، والنساء ، والجمهور العام أو من أصحاب الذوق الرفيع على الإطلاق.  . نعم إضافة إلى ذلك ، هناك ما يشبه السهل بغض سخرية واضحة ، ولكن مهلا ، هي أفضل طريقة Avri المعوقين ، إلا أن هذا الفيلم ببساطة يتطلب Siritzo Dahkot له. : رائحة الاعتراف أظهرنا له الإباحية الكوارتز اصحاب الابواق Hkinki الإعاقة ، مع موسيقى خلفية لعملاء ال "أفضل من الموسيقى والأفلام المصعد دلو ميزانية 1997-1987" ، وخاصة في شرق الراوي بلغمي الأوروبية على الرغم من كل الجهود التي لا يمكن حقا سليمة متحمس جدا Cshmufiaim ثلاثة علامات تعجب النص ، كل هذه معا خلق تجربة مشاهدة الفيديو Hmbdrt Hihtz "ن هذا الاهتمام ، وأقل Hmbich القلق ، ما يلي :

 

עכשיו, כדי לוודא שהמסר שלי עובר נכון בשפת בני דודינו ושאינני חלילה מעליב אותם בטעות, תרגמתי את הטקסט בערבית בחזרה לעברית, גם כן בסיועו של פאפא גוגל, ומה שיצא זה:

 

אם אתה קצת חושש להעלות את הווידאו הבלוג הבא, ואולי לא חש Ahsd הציבור ועל אנשים עם מוגבלויות, נשים, וכן את הציבור או את בעלי הטעם הטוב בכלל. כן, בנוסף, כי אין קל כמו מגוחך ו ברור, אבל רגע, היא הדרך הטובה ביותר אברי מוגבלויות, אבל זה סרט פשוט דורש Siritzo Dahkot אותו. את הריח של הכרה שעולה לו פורנוגרפי Hkinki Quartz trumpets בעלי נכות, עם מוסיקת רקע עבור לקוחות של "הטוב ביותר של מוסיקה, סרטים, מעלית דלי תקציב 1997-1987 ", במיוחד במזרח של מגיד - פלגמטי האירופי למרות כל המאמצים, כי אתה לא יכול באמת נשמע מאוד מתלהב Cshmufiaim טקסט שלושה סימני קריאה, כל אלה ביחד כדי ליצור את החוויה של צפייה וידאו Hmbdrt Hihtz" N זה העניין, ופחות Hmbich מודאגים, את הדברים הבאים:

 

עכשיו תראו. אני מאוד מעריך ומוקיר את גוגל ופועלו, אבל כשמגיעים לדו-שיח עם שכנינו האויבים חשוב לשמוע דעות שונות, למשל אצל הדוד בבילון. וכך דוד בבילון תירגם את הטקסט הערבי:

 

אם אתה קצת התייחס ללהרים וידאו של פולאק בא, ואולי קהות של אהסד גנרל והנכה, נשים, והציבור הכללי או של הבעלים של הטעם הגבוה בכלל. . כן, בנוסף, יש איזה מין קל, בלי קשר לאירוניה ברורה, אבל לאט לאט, הוא הדרך הכי טובה בני אדם של אורי עם נכויות, אבל הסרט הזה פשוט דורש את סיריטזו דאהקוט אותו. הריח של ההכרה שלו הראה חצוצרות פורנוגרפיות של קוורץ של הבעלים נכות של הקינקי, עם מוסיקת רקע ללקוחות של ה" הכי טוב של מוסיקה ומסריט מעלית דלי התקציב ל1997 1987 ", במיוחד במזרח של אל ראווי????? אירופאי למרות כל המאמצים שלא יכלו להיות באמת קול יותר מדי כשמאפיאים תוקפני שלושה סימני קריאה הטקסט, כל אלה יחד ליצור את הניסיון של להסתכל בוידאו המבדרט היהט

 

המממ... אולי לא נעים לומר בקול רם, אבל נראה לי שדוד בבילון קצת... מאבד את זה ואולי צריך לשקול [ששש] להעביר אותו לאיזה מוסד. בכל אופן, לא הייתי בונה עליו לניסוח חוזה השלום עם הסורים, שלא נגלה שישראל לסגת מגולן גבוה בשביל אהלן מת, או משהו כזה.

 

אפשר כמובן להמשיך עם המשחק הזה ולנסות לתרגם את תרגום הבבילון העברי לערבית דרך גוגל, ומשם בחזרה לעברית, כלומר תרגום רעוע צד ד' בערך ולקבל:

 

אם יש לך את הטיפול בחלק של הוידאו Llharim Folak הבא, ואולי תחושה של נשים Ahsd לנכים, והציבור הרחב, או בעל טעם גבוהה. . כן, בנוסף, יש איזשהו קל, ללא תלות האירוניה הוא ברור, אבל לאט לאט, הוא הדרך הטובה ביותר עבור אנשים עם מוגבלויות אורי, אבל זה סרט רק לצרכים Siritzo Dahkot זה. מכיר את הריח של Horn המוצג פורנוגרפי Kvartz של הגירעון Hkinki, עם מוסיקת רקע ללקוחות של מיטב המוזיקה של הצלם ביצקתמ בדלי מעליות 1997 1987 ", במיוחד בחלק המזרחי של אירופה להראות ????? למרות כל המאמצים, כי יכול להיות מגניב מאוד אגרסיבי, למעשה, הטקסט Cshmafiaim שלושה סימני קריאה, כל אלה ביחד כדי ליצור את החוויה של צופי וידאו Hmbdrt Hiht

 

אבל נראה שהרעיון הובן: אינטרנט הוא בשביל פורנו.

 

אז אם כבר אני בשוונג ואני יודע עכשיו שגם בעולם הערבי קוראים מיקרוקוסקוס, ומאחר שאני אדם שוחר שלום, החלטתי לנצל את ההזדמנות לפנות לשכנינו ושכנותינו המשופמים ולשיר להם בשפתם שיר פיוס לקירוב לבבות ועיכול לביבות, לנו ולדורות הבאים:

 

لا لا لا احتفال
دون دون دون دون كعكة
لا لا لا احتفال
دون دون دون دون كعكة

حيث فيها حيث فيها حيث فيها حيث فيها
حيث فيها حيث فيها حيث الكعكة؟
حيث فيها حيث فيها حيث فيها حيث فيها
حيث فيها حيث فيها حيث الكعكة؟

 

מעסלמה!

נכתב על ידי , 26/7/2009 17:42   בקטגוריות פורנו, סקס, חורים ברשת, בחירות 2006  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-11/8/2009 23:06
 



אלעד בן פורת קורע את הרשת


מכירים את אלעד בן פורת? איך לא? אלעד בן פורת הוא אושיית אינטרנט שהולכת ומתהווה מתחת לאף שלכם. אלעד בן פורת הוא חזק באינטרנט. הוא כותב בתפוז, בישרא-בלוג, בבלוגר, ב-HOOK (מה זה?), ב-fav (מה זה?)(יש לו שם גם סקר חשוב!), שם מתנהלים דיונים בסוגיות של שפה, עולם ומשמעות וגם בענייני אלעד בן פורת ואלעד בן פורת. אלעד בן פורת מעלה לרשת סרטונים מדהימים ומעוררי מחשבה, המכילים מסרים תת-הכרתיים המחלחלים רק לאחר לצפייה ועיקרם: אלעד בן פורת אלעד בן פורת. כי אלעד בן פורת הוא גבר שבגברים. בן פורת יוסף, בן פורת אלעד. גם כשהופכים את זה: רבג רבג אוה תרופ ןב דעלא.

 

רק מה, במקרה יש גם איזה אלעד בן פורת אחר, דייל לשעבר באל על שהורשע בהברחה ומכירה של כ-5,000 טלפונים ניידים, פרחח כזה. וזאת הבעיה באינטרנט. כמה שלא תקדם את עצמך ותשווק את עצמך בצורה מכובדת, מהוגנת וראויה, תמיד יצוץ איזה שמוק בגוגל ויהרוס לך את המוניטין.

נכתב על ידי , 17/7/2009 15:28   בקטגוריות חורים ברשת, אינטרנט, פורנו, החיים כמשל  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ג"מ ב-19/7/2009 19:10
 



וידאו, סקס, נכים, פורנו. יאללה גוגל


התלבטתי קצת אם להעלות את הסרטון הבא לבלוג, שמא אחשֵד בחוסר רגישות לציבור הנכים, ציבור הנשים או ציבור בעלי הטעם הטוב בכלל. ובכן כן, יש אי נעימות קלה ומראית עין של לעג לכאורה, אבל היי, כמה מאבריי הטובים ביותר הם נכים, וחוץ מזה הסרטון הזה פשוט דורש שיריצו עליו דאחקות . ניחוח הפורנוגרפיה הרכה שעולה ממנו וקורץ לבעלי הפטיש הקינקי לנכים, יחד עם מוזיקת הרקע הלקוחה מאוסף "המיטב של מוזיקת המעליות לסרטים דלי תקציב 1997-1987", ובעיקר הקריינית המזרח-אירופאית הפלגמטית שחרף כל מאמציה לא מצליחה להישמע באמת נרגשת גם כשמופיעים לה שלושה סימני קריאה בטקסט, כל אלה יחדיו יוצרים את חוויית הצפייה המבדרת בסרטון היחצ"ני המעניין, המביך ואף המעט מטריד, הזה:

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/12/2008 21:54   בקטגוריות סקס, פורנו, חורים ברשת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Witch ב-3/12/2008 17:04
 



פויה


שימו לב, אני מבקש שהקורא שעשה את החיפוש הזה בגוגל יקום עכשיו.

קדימה, אני מחכה.

 ושאליו יצטרף גם מי שחיפש את הדבר המלוכלך הזה.

אף אחד לא קם?

אתם חושבים שאני מטומטם, הא? שאני לא יודע איפה האצבעות המטונפות שלכם מסתובבות?

טפו, סוטים פחדנים.

נכתב על ידי , 15/9/2007 12:15   בקטגוריות חורים ברשת, סקס, פורנו  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-29/11/2007 19:58
 



חכו תראו מה שיש לה להגיד על הביצים


אוף, תראו עם איזה מין דברים משעממים אני צריך להתמודד בעבודה לקורס לאוניברסיטה.

 

"כבדרך אגב, מתוך שעשוע, נשלחה ידי אל כפתורי מכנסיו [...] שעשוע נערים היה העניין עד כה, אבל ברגע בו הוציא הארי את ראשו מהכלוב, ברגע בו חזיתי ב ב ש ר, נוכחתי לדעת כי מטמון טמון לנער במכנסיו. לא בדל-נערים תמים! לא זרבוביתו של גבר מגודל! מגדלור אדירים, מצבת-על לכל אבר גברי, עמוד של בשר המתנוסס אל על ונושא בראשו כדור אבירים תפוח, ככדור תותח הנטען לתוך תותח. אילו היה הנער בן-ענקים, לא היה אברו גדול יותר! כה גדול היה בשרו, עד שנדמה היה כי הנער הינו ספח לבשר, ולא הבשר ספח בין רגליו! מעולם לא ראיתי אבר נפלא כל-כך! ע נ ק!!! נוקשה! עורו החלק מתוח לכל אורכו! איזה מראה מלהיב! היתה בו עדינות של ענקים, דריכות של מנצחים! בן אלים ראוי לזין אדירים זה...ראשו של המגדל! כולו משורג בנימי דם כחלחלים , סמוק מרוב דם, מראה נאה לעין מכל מראה. כה שחורות היו השערות למרגלות העמוד, כה צחור היה עורו, כה מלהיבה היתה רקמת-הדם בראשו...והכל לי, בידי, מול עיני! "

("פאני היל, זכרונותיה של אשת תענוגות", עמוד 89)

 

"וכך פילסה התאווה את הדרך, ונקיקי הפך לעמק נרחב, ובשרו גדל המידות שחה במערתי, כספינה על מי מנוחות, ואף שהייתה בי רק חצי התאווה, מהר היחל הנער לגנוח ולרעוד, ואני ידעתי כי לא יוכל עוד. ומה רבה היתה אכזבתי כאשר פרץ ובאשד אדירים, הציף את גופי הפעור תחתיו.

אולם אני, כואבת נשארתי עדיין ממידותיו הגדולות, ואף כי סערתי ורגשתי, גמר הוא את שלו, בהשאירו אותי הרחק בדרך אחריו."

(שם, 90)

 

 

 

(בדיחות שאפשר לוותר עליהן: טקסט קשה, הא?; טקסט עמוק, הא?; שלא ידפקו אותך בציון, הא?; נשבר הזין מהעבודות האלה, הא? וכיו"ב)

 

נכתב על ידי , 14/8/2007 17:46   בקטגוריות גילמן, סקס, פורנו, שחרור קיטור  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מתחדשת ב-19/8/2007 20:22
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)