לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

10/2006

התייחדות


-         טוב, מה אני עושֶה עכשיו?

-         עכשיו אנחנו להוריד בגדים.

-         את רצינית?

-         בטח, איך יכול בלי מוריד בגדים?

-         מה, את תראי לי את הבולבול?

-         אני יכולה עוצמת עיניים. אבל אתה יודע, אני אישה שלך אחרי הכול.

-         טוב. אבל את תורידי קודם.

-         בסדר, אני מורידה קודם.

-         חחחחח...ציצים! ציצים! יש לך ציצים!.....הה! יו, מה זה?!

-         זה הואגינה שלי.

-         המה שלך?

-         ואגינה. פות.  אתה לא יודע מה זה פות?

-         לא...כאילו, כן...אני יודע, בטח אני יודע. כאילו, בערך...רק ש...

-         רק שֶ...מה?

-         רק ש...

-         רק שֶ-מה?

-         רק ש...אם אני מתכופף, איך את...מכניסה לי?

-         חמודי, אני לא מכניסה, אתה מכניס לי. בואגינה. מקדימה.

-         פחחחח....מה, את רצינית?

-         כן, ככה צריך.

-         וואלה?

-         בטח, מה חשבת?

-         לא יודע, אצלנו במקלחות זה היה אחרת.

-         ככה עושה תמיד גבר ואישה. ככה זה מתייחדים. מקדימה, לא מאחורה.

-         אנ'לא יודע, האמת.

-         מה לא יודע?

-         נראה לי קצת מוזר העסק הזה. נראה לי את עובדת עליי.

-         בוא, תוריד בגדים שלך ואנחנו נעשה התייחדות. אני אעזור לך.

-         את יודעת מה? עזבי, בואי נשב קצת, בחיאת. יש פה אוכל, בואי נאכל, אני מורעב. תעבירי את הפיצוחים.

-         אבל...

-         תראי יש פה טלוויזיה, בואי נראה קצת.

-         אבל חמודי...

-         נשמה, אחת עשרה שנה לא ראיתי טלוויזיה. תני לראות קצת, בחייך.

-         אבל לא בשביל זה יש התייחדות!

-         נו, די, אל תבכי. הנה אנחנו ביחד. התייחדות. מתייחדים ביחד. את רואה? אל תבכי,נו.....תגידי, עדיין מראים קומדי סטור?

נכתב על ידי , 24/10/2006 20:51   בקטגוריות זהירות, פרות קדושות!  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פ(י)לו ב-3/11/2006 00:01
 



חרא מלחמה


אחד הקטעים המעולים ביותר של החמישיה הקאמרית, שאגב נאסר לשידור בערוץ 1.

 

 

נכתב על ידי , 21/10/2006 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מכירים את זה שאתם באמצע הסנדביץ' ואתם מרגישים שמגיע עוד רגע אפצ'י ואתם מצד אחד מחכים שהאפצ'י יבוא כבר אבל מצד שני מתים לתת עוד ביס מהסנדביץ' כי הוא טעים רצח ואתם עושים חישוב מהיר בראש של הסיכונים והסיכויים ואם יש זמן לקחת עוד ביס ולבלוע לפני שיגיע האפצ'י או שכדאי לחכות ובסוף מחליטים לקחת את הביס ואז האפצ'י בא ותופס אתכם באמצע הלעיסה וכל הסנדביץ' משפריץ לכם מהפה ומהאף ואתם מתבעסים אבל ממשיכים מיד ללעוס את מה שנשאר בתוך הפה לפני שיגיע האפצ'י השני?

 

לא?

 

טוב, תודה בכל מקרה.

 

נכתב על ידי , 20/10/2006 16:51  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-1/11/2006 09:30
 



הפתגם ומשמעותו


בשבוע שעבר חגגנו במסעדה יום הולדת 92 לסבתי המעולה והמדליקה.

המלצרים הגישו פילה סלמון עם פירורים שחורים קטנים מעליו. מהר מאוד התברר שהפירורים השחורים הם פלפל. חריף.

מייד ובלי לחשוב קראתי בפה מלא דג ובקול מתנשף לאחי שישב לידי: "תעביר את המיץ! תעביר את המיץ!"

וכך, בהארה פתאומית, ירדתי לעומקו של הפתגם העתיק של הרב סומסום זצ"ל: "אכלת פלפל - שתה מיץ!"

 

וזו הוכחה ניצחת נגד כל מי שטען שהטלוויזיה היא רדודה ואינה מכינה את האדם לעולם האמיתי. הא לכם!

 

נכתב על ידי , 20/10/2006 10:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Idiom ב-21/10/2006 09:39
 



קטע קצר על הפרעות אכילה


פינת האוכל בבית של שמואל וחנה. פנים. ערב.

שמואל יושב ליד השולחן ואוכל עוף עם תפוחי אדמה בעוד הוא קורא בעיתון. חנה מקלפת מלפפון ופורסת אותו לפרוסות דקות.

חנה: איך היה היום בעבודה?

שמואל (ממלמל): המפף...ככה, רגיל...

חנה: ציפי התקשרה והזמינה אותנו לשישי בערב, אמרתי שנבוא ונביא את הסלט פירות.

שמואל (לועס את העוף ומדפדף בעיתון): המפף...

חנה: שמואל, אני רוצה שנדבר על היחסים שלנו. אני רוצה גט.

שמואל (לוקח ביס מהלחם בלי להביט בה): אהה...

חנה: שמואל, אתה לא מקשיב לי.

שמואל (משליך את המזלג בזעם על הרצפה): נו, חנה, די! את מפריעה לי לאכול!

 

-סוף-

 

נכתב על ידי , 18/10/2006 13:41  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-1/11/2006 04:34
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)