לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2008

מעניין,


אתמול בזמן הזה היה יום רביעי.

נכתב על ידי , 30/10/2008 22:24  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _ג_ ב-31/10/2008 23:42
 



אם מוציאים את ה-ס' מהפוסט נשארים עם פוֹט


האמת היא שהכותרת הנ"ל רק נועדה להוות קישור (או קישורית) למערכון (או המערכה) המבריק (או המבריקה) הזה (או הזאת) של החמישיה הקאמרית. ממש שווה לחכות לשניות האחרונות:




וזה (או זאת) כמובן (או כמובנת) הזכיר (או הזכירה) לי את הסצנה הנפלאה הזאת (או הזה), של מונטי (או מונטה) פייטון (או פייטונה):




בברכת שבוע טוב על כולכן.

נכתב על ידי , 26/10/2008 19:23  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב-29/10/2008 14:37
 



חביתת ערבות


ניסיתי. לא טעים לי .



[מנהגים מוזרים יש לדתיים האלה]


נכתב על ידי , 16/10/2008 20:40   בקטגוריות קצרים, החיים כמשל, בחירות 2006  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zappa ב-22/10/2008 01:50
 



תרגיל כתיבה 100708


הקדמה

החברה שלי, שהתלוננה באוזניי שאני אף פעם לא כותב עליה בבלוג אז הִנֵה לך, אמרה לי באחת הפעם בהן אמרתי שאין לי כוח וחשק לכתוב, שאני צריך לעשות תרגילי כתיבה: להתיישב מול המחשב ולכתוב מה שעולה לראש באותו רגע, בלי להתחייב לאיכות, לכמות או לעניין. אולי בעתיד יתפתח מזה משהו. שהרי חבל שכשרון כמו שלי וגו'.  זה היה ביוני. ואכן מאז אימצתי את עצתה ומפעם לפעם התיישבתי מול המחשב וכתבתי מה שבא לי לראש- לפעמים עם רעיון ברור ולפעמים בלי, ואז הטקסט זרם ממילה למילה באופן אסוציאטיבי ובנטייה נמוכה מאוד לקוהרנטיות. עד היום הצטברו לי בהארדיסק ארבעה תרגילי כתיבה כאלה, שזה די הרבה בהשוואה לשניים או לאחד, שלא לדבר על אפס. והאמת היא שהם די מוצאים חן בעיניי. ומאחר שבמקרה יש לי בלוג שמיועד לפליטות טקסט מסוג זה בדיוק (אבל גם מסוגים אחרים, כמובן), החלטתי להעלות לכאן מדי פעם את הטקסטים האלה לשיפוטכם ולהתרשמותכם האובייקטיבית והחיובית, שהרי חבל שכשרון כמו שלי וגו'.
השורות שלהלן הם תרגיל הכתיבה השני שלי ככתבו, כולל שגיאת הקלדה או שתיים שאני מסרב לתקן. בעתיד אולי יעלו עוד. כאמור, אל תצפו פה לעלילה, כי אין. גם לא לפאנץ' או טוויסט או פליפ או גֶג. או בעצם אל תצפו לכלום. בכלל, בחיים. זה רק מביא מפח נפש. כופפו את הצוואר, שמטו את הכתפיים, הניחו לאספירציות. בינינו, לא יותר טוב ככה?


תרגיל כתיבה 100708

מנגו ובננה ומלון, צריך לערבב את הקוקוס ולהוציא מים.

הטיול הננאורגני נגמר במפח נפש מצד ראשי המשלח האינדונזיץת, כולם עלו על האוטובוסים וחזרו לראשון.

המילים עולות אליי מהמרתף ומשליכות עצמן על המקלדת בחירוף נפש של שכירי חרב מולטימיליונריים.

לפעמים צריך לחכות שדברים ישתנו, שהמים יפלו, שהוולד יגיח לעולם בלידת מבחנה חסרת פשר, כואבת.

מרתף היין בסלוקי הופצץ בידי כוחות גרילה והושלך מהחלון.

פרגמנטים מתחברים לעציץ ויוצרים דיס קשר של שטרנצבוף עיוור. מחכים לפקודות

אצבעות רצות חשיש חשיש מרמלדה תיק סבון בנקה 7.

הצופן יוביל לסוף הכוורת וכולנו רקמה אנושית אחת חיה,

ואם אחד מאיתנו בורח למנו משהו ביצ לנו.

נייר למיחזור ובנים לכדורגל, שפוך ת'מים ותן לבעוט ימנייק אמא שלך זונה אוכלת לערבים עם תולעים בתחת

תן לנו כוח למשוך, תנו מוח לנשוך, תן לנו בשיניים עוד לא ראינו דם.

צוף ורד מי מעיין זכים טלית שכולה תכלת וצבע ארגמן המכסה על הכל בשקיעה.

תמלוגים לאקום וחברים יש רק באגד.

לילה טוב פלוגה ג',

מחר עליית משמר בשבע בדיוק.

פרוק נשקים ותן לזיין להביא ביד על סוזי,

אחי מסריח פה מחניק תן לנשום אין אוויר האוהל גדול וריח גומי חאקי בנחיריים.

דצמבר 96 חורף קר ומבעס טירונות עין איברהים צרצור על הדבש ועל הכיפאק

עם ורד ינון ברשת ג'

קו 407 מוביל לרמלה? לא.


נכתב על ידי , 7/10/2008 21:57   בקטגוריות תרגילי כתיבה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-16/10/2008 20:48
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)