לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2007

טופס 17



יש לי ציפור קטנה בלב

וסרטן גדול בפנקריאס.

גם הראש טיפה כואב,

מותק, תזמיני אמבולנס.


נכתב על ידי , 25/11/2007 20:37   בקטגוריות פואטיקה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של aXe ב-4/12/2007 15:44
 



לכבוד שבת - מתכון עוף עם וויסקי


את המתכון הבא קיבלתי במייל מאחי (שקיבל ממישהו אחר). הוא נראה כל כך מוצלח שהייתי חייב לשתף אתכם. להלן המייל, לא נגענו:

חברים יקרים.

החורף הגיע והביא עמו חשק לבישול ביתי.

קבלו מתכון לעוף עם וויסקי

ניסיתי בעצמי - חבל על הזמן.

בתיאבון

מצרכים:

בקבוק וויסקי משובח

עוף צעיר - עד 2 ק"ג

מלח, פלפל, ועשבי תיבול

שליש כוס שמן זית מעולה


אופן ההכנה:

לשטוף היטב את העוף

לשתות כוס וויסקי

לשפשף את העוף היטב במלח, פלפל ועשבי תיבול

לעסות אותו מכל הכיוונים בעזרת שמן הזית

לחמם את התנור ל 180 מעלות

עד שהתנור מתחמם לשתות עוד כוס וויסקי

לסים את העוף בתבנית גדולה

לשתות עוד 2 כוסות וויסקי

לסים הטרבוסתת במספר 3

אחרי עשרים דקים להכניס את בציפור

אחרי חסי שאה להציף בתוך התחת של הציפור ועם הוא אסה קקה להחליפ חיטול

תיקנס לערון ותשטה אוד כוס מהמיס של הציפור

לטפור- לוושל- לא חשוב

שילח ליזדיין הציפור

לשיר הציפור הבן זונה בטנור

לנסות לוצי

בלי לסרופ היד

תשפוח אוד וויסקי בגרון שלך

לנסות אוד פאם לאוציא הציפור קי לא אלך כודם

לארים הקוס ימה של הציפור מהריספה ולנגב אותו עם הסמרתות של הספונגה וללחת לישון

כי מי אוהב לאחול ציפור

כוס אמק.

נכתב על ידי , 21/11/2007 19:32  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _ג_ ב-23/11/2007 09:38
 



יַא נְיֵי גַּבָּארוּ פַּרוּסְקֶה


כידוע, או שלא כידוע, התחלתי לעבוד לאחרונה ב"עמותת ישראבלוג". החשש פן אמצא את חיש-קל מצאתי את עצמי נבלע כבורג קטן בתאגיד גדול ואימתני התבדה במהרה, ובמקום זה גיליתי חברה מנוכרת וקרה משפחתית וחמימה שטרפה שקיבלה אותי לתוכה כמו פעוט במלתעות של רוטוויילר באהבה, ובוסית מהגיהנום ידידותית ותומכת אשר מאמינה ברמיסת העובד לדרגת עפר ושלילת ביטחונו העצמי עד כדי רצון להתאבד  בדיאלוג פורה ובמינימום יחסי היררכיה ומרות.

 

אבל לא על זה באתי לספר. באתי לספר על המנקה. ליקוי כלשהו באישיותי גורם למנקות ונותני שירותים זוטרים, בעיקר עולים מחבר המדינות, להתחבר אליי וליצור יחסי קירבה שהם מעבר ליחסי ה"את-תנקי-את-הבלגאן-שהשארתי-ואני-בתמורה-אחשוב-שאת-אוויר-או-לכל-היותר-אתן-בך-מבט-קצר-רוח-כי-את-מפריעה-לי-ללכת/לעבוד" הנהוגים בדרך כלל. באוניברסיטה, למשל, יש מנקה שמנהלת איתי שיחות שלמות ברוסית שוטפת, וזאת למרות העובדה השולית שאני לא יודע כמעט מילה ברוסית מלבד כמה קללות ומילות תיאור של האנטומיה הנשית. וכשהלכתי למכון שיקום-יום במכבי נדבקה אליי מנקה, שניסתה להחדיר בי אמונה לגבי ניצחון הרוח על הגוף תוך ציטוטים של פילוסופים והוגי דעות מהעת העתיקה והחדשה. לחילופין ייתכן שהיא סיפרה לי על האבצסט שיצא לה בפי הטבעת- כאמור, אני לא יודע רוסית. למעשה, במיוחד בשביל מצבים כאלה למדתי בעזרת חברת משפחה איך לומר ברוסית "יַא נְיֵי גַּבָּארוּ פַּרוּסְקֶה" - אני לא מדבר רוסית, אבל נראה שהמשפט הזה, שנפלט מפי באופן כה שוטף ואף במבטא קל בלתי נשלט, מעורר אצל המנקות איזה בלבול קל, ועל כן הן ממשיכות לפלבר גם כשאני מנסה לסגת או מצביע על השעון או נכנס למעלית. מה לעשות שאני מנומס מדי מכדי לחבוט בהן. ואולי בעצם הבעיה שלי היא בנימוס הפולני המוטמע בי. הרי המנקות הן בדרך כלל שקופות בעיני האחרים, ואני, איש טוב שכמותי, מחייך כלפיהן בנימוס ומפטיר "תודה" או "סליחה". ככה, שירגישו טוב עם עצמן כשהן מעבירות סמרטוט על הרצפה לידי, כלומר יש מי שמעריך את כל העבודה השחורה והמלוכלכת שהן עושות.

 

והנה, כבר בשבוע הראשון לעבודתי הצלחתי ליצור את הקשר הבלתי-נמנע עם המנקה – אישה גדולה למדי, שבעברה בוודאי הייתה מהנדסת תוכנה או מפקחת בכור גרעיני – וברור לי שכעת נגזר גורלי. היה זה בפינת הקפה כשהפור נפל, עת ראיתי אותה מעבירה סמרטוט רטוב על הרצפה: "קגדילה?" אמרתי לה בנימוס מלאכותי והוספתי בדיבור איטי ובקול רם, "הר-בה ע-בו-דה, הא?" היא התמוגגה, חייכה, משכה בכתפיה ואמרה "מה לעשות? עבודה..." אבל כאן לא הפסקתי. כשעמדתי לעזוב שאלתי כבדרך אגב אם יש איפשהו איזה עוגות, עוגיות או ופלים. היא הנידה בראשה לשלילה ואמרה "עוגות אצל יהודית" תוך שהיא מצביעה לכיוון הכללי של, מסתבר, יהודית. עשיתי תנועת ביטול מוגזמת בידי ואמרתי "לא ח-שוב, לא ח-שוב, רק שאל-תי", ופניתי בחזרה לקיוביקל שלי. לא עברה חצי שעה ולמרבה הפאדיחה הופיעה המנקה ובידה צלחת פלסטיק עם שתי פרוסות עבות של עוגה. המחווה אמנם הייתה נחמדה, אבל הצורך להסביר לבוסית שלי, קרי אילנה, את המצב, גרם לי לרצות להסתתר מתחת לשולחן ולחכות עד שכולם ילכו הביתה. מאז ועד היום אנחנו [אני והמנקה, זאת אומרת] מחייכים אחד לשנייה בכל פעם שאנו נתקלים במסדרון, ונראה שזה קורה כל הזמן. כי הבעיה עם מנקה זו, שנראה שהיא תמיד בסביבה, אורבת. כשאני יוצא מהשירותים היא ניצבת שם עם הדלי והמגב, מחכה לנקות כל טיפה או חתיכת נייר שהשארתי אחריי; וכשאני לוקח כוס קפה מהקפיטריה אני רואה אותה ממתינה עם הסמרטוט הצהוב לנקות את השיש. ואם זה לא מספיק אז גם במעלית היא חיכתה לי פעם, לבושה במדי ה-א' שלה בדרך הביתה. מדהים כמה איטית יכולה להיות נסיעה של שתי קומות. המצב לא קל, חברים. אי אפשר לדעת איפה תמתין לי המנקה. נראה שהפעם נגזר עליי לחייך אליה לנצח, או עד שאחד מאיתנו יפוטר. אבל אני את הלקח שלי למדתי: עם המנקה הבאה אני מתחיל ישר עם יריקה בפרצוף ובעיטה בבטן. נראה אותה מביאה לי עוגה.

נכתב על ידי , 17/11/2007 21:24  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Tamari :) ב-21/11/2007 17:33
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)