לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2004

פוסט במבט אירוני


מי שיודע משהו על האופוזיציות, על מבנה המציאות ועל עקרונות פיזור האינפורמציה בסיפור "Noon Wine" של קאת'רין אן פורטר מתבקש להודיע לי על כך בתגובות ו/או במייל.

 

מי שאין לו מושג על מה אני מדבר, יכול להתעלם מההודעה.

 

תודה.

 

נכתב על ידי , 30/12/2004 18:31  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-6/1/2005 18:27
 



חרדה


 

אם בפורים בשנה שעברה התחפשו כולם ל-לובה מ"ארץ נהדרת", האם זה אומר שהשנה יסתובבו בארץ אלפי עוזי כהנים קטנים מחופשים עם חליפה, כרית בבטן, אף מגומי ויגידו כל הזמן "אתה חמוד, אתה"?

 

בררררר.....

 

נכתב על ידי , 30/12/2004 10:29  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולי זרגן ב-8/1/2005 07:15
 



יש מונה!!!


   קלוד מונה, האמן המוביל בזרם האימפרסיוניסטי  (1840-1927)

 

 

 

בריכת שושני מים, ציור של קלוד מונה (1899)

 

 

נכתב על ידי , 22/12/2004 10:12   בקטגוריות גיחי גיחי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-25/12/2004 17:52
 



גוגל שמוגל


 

עם כל הכבוד לגוגל, זה נראה לכם הגיוני שבחיפוש בתוך האתר של המילים "הראל סקעת" מתקבלות רק שלוש תוצאות?

 

 

נכתב על ידי , 17/12/2004 16:05  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בלורית ב-19/12/2004 22:00
 



שיחה


 

-          הלו?

-          שלום, אורית?

-          כן...

-          היי, זה נדב, מהאוניברסיטה.

-          מי?

-          נדב. אני לומד איתך באוניברסיטה.

-          תזכיר לי...

-          אנחנו ביחד בשיעור של טאובר...ישבתי היום מאחורייך ונתת לי טיפקס...

-          אה, כן... היי.

-          מה שלומך?

-          בסדר.

-          רציתי לדעת אם את רוצה לקיים איתי יחסי מין.

-          מה??

-          אמרתי שרציתי לדעת אם את רוצה לקיים איתי יחסי מין.

-          מה...מה...רגע, אני לא בטוחה ששמעתי טוב.

-          סקס. סקס. את רוצה לעשות איתי סקס?

-          תגיד, זאת אמורה להיות איזו בדיחה?

-          ממש לא בדיחה. אני מאוד מעוניין להתעלס איתך.

-          אתה ממש חוצפן, אתה יודע?!

-          למה חוצפן? למה את אומרת חוצפן? תראי, את בחורה מושכת, חטובה ומגרה. אני בחור נאה שכוחו בחלציו, אני נמשך אלייך ורוצה לשכב איתך. מה הבעיה פה?

-          אתה לא...

-          וברשותך, אם יותר לי, אז גם אוסיף שיש לי ניסיון בתחום המיני כבר מספר שנים, קיבלתי מחמאות על תיפקודי במיטה, ויש לי איבר מין באורך מכובד, בחלק העליון של סקאלת הגודל הממוצע.

-          טוב, אני לא יודעת אם זה אמור להצחיק אותי או לפתות אותי או מה. אני בקושי מכירה אותך. אבל אתה נשמע לי די דפוק, אז בבקשה...

-          רגע, אז זה כן או לא?

-          זה לא. ממש ממש לא.

-          איי בעסה... אז אולי אני יכול רק לגעת לך בציצים?

-          אתה ממש סוטה, אתה יודע את זה??! אני לא מאמינה! חוצפן!

-          רגע, רגע, אל תנתקי! הבנתי שאת לא מעוניינת. בסדר. אולי רק יש לך את הטלפון של הגבוהה הזאת עם השיער השחור שיושבת לידך בשיעורים?

-          <קליק>

-          הלו? הלו?! אורית! אל תנתקי! ניתקה...זונה...שרמוטה...יאללה מי רוצה אותך בכלל...עם מקל 20 מטר לא הייתי נוגע בך...גם כן מכוערת...טפו...מי ייקח אותך מי...כושלרבאק......יאללה, נחזור לאונן...ססססעמק...

 

 

נכתב על ידי , 11/12/2004 21:23  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SnowQueen ב-8/10/2006 23:29
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)