לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2007

...אפרופו פדופיליה


חשבתי על קו של הלבשה תחתונה מיוחד לבלוגריות פקאצות:

תחתונים ורודים,
עם כוכבים ונצנצים,
 שבמרכזם,
 בפונט מסולסל,
מודפס:
  "כנסו! כנסו!"

נכתב על ידי , 21/12/2007 14:51  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח החיים ב-3/1/2008 19:34
 



בית המשפט של התקשורת


בבקשה אל תתנפלו עליי כאן בתגובות אם אביע דעה שאולי נשמעת קצת חריגה והיא לא קשורה להיותי גבר או להיותי מבוגר לא-קטין.
ראיתי חלקים מהתחקיר של ערוץ 10 על הפדופילים, ונראה לי שדבר אחד נשכח בתוך כל החגיגה: זכויותיהם של החשודים - הזכות שהאדם הוא זכאי עד שהוכחה אשמתו [בבית משפט!!]. נכון, הם שלחו הודעות סוטות ונאלחות לילדה בת 13; נכון, הם באו לבית של אותה ילדה כדי [אולי] לעשות איתה משהו; אבל הם עדיין רק בגדר חשודים ולא בגדר אשמים. העובדה שמציגים את שמותיהם ואת פניהם ללא טשטוש גורמת להם עוול למרות כל מה שהם [ככל הנראה] עשו. דב גילהר הוא עיתונאי ולא שופט מחוזי, והחקירה שהוא עשה להם הייתה יפה מאוד כשואו, אבל לא כהליך שיפוטי תקין. משפחות החשודים לא צריכות להיענש כשפני האבות והבעלים מוצגים במלוא שפלותם על מסך הטלוויזיה. זה יפה וטוב שערוץ 10 מנסה לחשוף ולטפל בנגע הפדופיליה, אבל עד שאותם גברים לא נשפטו והואשמו בבית משפט הם עדיין זכאים לשמירת פרטיותם ולטשטוש זהותם.

נכתב על ידי , 18/12/2007 18:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-19/12/2007 17:51
 



חג נכים שמח!


שלום חברים! היום אני רוצה להכיר לכם מישהו מאוד נחמד. קוראים לו גידי. גידי הוא בחור על הכיפאק, באמת. הוא מוכשר, הוא מעניין, הוא מצחיק וגם די אינטיליגנטי. אה כן, והוא גם נכה, או מוגבל, או מאותגר או מה שתרצו לקרוא לזה. לא קל לו לגידי, אבל הוא לא מתלונן, כי גם יכול להיות יותר גרוע. הוא גר עם מטפל פיליפיני, נוהג בעצמו באוטו שרכש בעזרת הביטוח הלאומי, לומד, יש לו חברה, חברים. מה שחסר לו עכשיו זו עבודה, משהו שייתן לו עוד קצת עניין וגם [ובעיקר] חמצן לחשבון העו"ש. כי אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל מהקצבאות שביטוח לאומי נותן קשה מאוד להתקיים, במיוחד כשאתה חי לבד עם מטפל צמוד, ובתל אביב. אבל אמרנו שגידי הוא לא מהמתלוננים אלא מהעושים, ועל כן הוא רוצה לעבוד. והנה, באורח פלא כמעט, מגיעה הצעת עבודה. לא משהו גדול - חצי משרה באיזו חברה, אנשים נחמדים, שעות גמישות, ומשכורת? בואו ניתן מספר עגול - 2500 ש"ח. עד כאן הכל טוב ויפה. איפה הטוויסט? יפה ששאלתם. ניגש גידי אל הביטוח הלאומי כדי לברר האם כנכה מותר לו לעבוד, ומה יעלה בגורלה של אותה קצבת נכות קטנטנה- האם היא עלולה להיפגע אם יתחיל להשתכר בזיעת אפיו? בוודאי שמותר לו לעבוד, אומרים לו שם, והקצבה שלך בכלל לא תיפגע, אלא אם תשתכר מעל 1,810 ש"ח. ברוטו.

 

כמה?

 

 1,810 ש"ח.

כן, זה הסכום שמותר לגידי להשתכר ולהמשיך לקבל קיצבת נכות (אם הוא היה אקדמאי אז הסכום היה עולה).

אני לא יודע כמה אתם מתמצאים בענייני משכורות ועבודה, אבל 1,810 שקלים זה לא הרבה, ועל כן גידי צריך להחליט אם לקחת את הסיכון ולהשתכר משכורת שגבוהה רק בכמה מאות שקלים מקיצבת הנכות שלו, אבל לאבד יחד עם זאת את הקיצבה - כולה או חלקה, או ללכת על בטוח: לשבת בבית וללקט קצבת נכות קטנה , שתסמכו עליי שהוא לא משתמש בה כדי לבנות מזרקת זהב משפריצת-דולרים בסלון.

 

ומהפרט אל הכלל: לא הייתי מופתע בכלל מהידיעה שמצבם הכלכלי של המוגבלים בישראל נמוך כל כך. אם נצרף לגובה הקיצבאות המגוחך, לחוסר הנגישות הפיזית בבתי הספר ובמבני הציבור, לחוסר רצונם של החברות להעסיק מוגבלים ולהזנחה המתמשכת של הממשלות בתקציבי הרווחה- אם נוסיף להם גם את הסיפור של גידי, פשוט נבין שהמדינה לא רוצה שהמוגבלים יעבדו. למה? לא יודע. כנראה שהרבה יותר נוח להתעלם מהם ולהדחיק את קיומם, ולמרק את המצפון שלנו ליום אחד מרוכז של תשומת לב מזויפת. חוסר ההיגיון הזה מטמטם אותי, ומעציב אותי.

 

שיהיה לך חג נכים שמח, גידי. אני מקווה שתצליח לקבל את ההחלטה הנכונה, אם יש כזאת בכלל. בינתיים תיהנה קצת מתשומת הלב של התקשורת, עד השנה הבאה. 

נכתב על ידי , 3/12/2007 16:18  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסר מעש ב-15/12/2007 12:15
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)