לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

דיסוננס פלורסנטי


עליתי לגג הבניין לראות איך מכבים את האורות בתל אביב, והשארתי את האורות בדירה דולקים.

נכתב על ידי , 27/3/2008 20:57  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-4/4/2008 18:47
 



רציתי להגיד כמה דברים


1.

לכל מי שזילזל בי אני מציע לקרוא טוב-טוב את הפסקה הבאה:

In total, you were reviewed for dating 123 times and 2 people expressed interest in you.
You are more desirable than 47% of 24,707,430 people.

 

כן, חברים: 47% לעומת 20%; 2 אנשים לעומת 0. ועל זה נאמר לכל המלעיזים: In your face!

היזהרו נא, בנות ישראל, ברוטוס איז אין טאון!

 

2.

מישהו התלונן בפניי שאני כמעט לא מעדכן, מה שנכון. למה אני לא מעדכן? ובכן, עליכם להבין: אני יושב שעות מול בלוגים במסגרת העבודה. ובלוגים זה דבר לא רע, חלילה. בלוגים זה מעניין, זה מחדש, זה רבגוני, זה מחכים. אבל אם אשתמש בבדיחה ישנה מהסדרה "חברים": כשגניקולוג חוזר הביתה אחרי משמרת ארוכה בבית החולים, מה הדבר האחרון שהוא רוצה לראות?*

 

3.

תתבייש לך.

 

4.

וגם אתה.

 

 5.

אבל האמת היא שבכלל אין לי חשק לכתוב. אפילו מיילים לחברים אני בקושי מצליח לכתוב. מצד שני, תגובות דווקא בא לי לקבל. אז בואו נחליט שאתם תגיבו מה שבא לכם, עם או בלי קשר לפוסט, ואני אגיב בחזרה. ככה נדלג על הקטע המעיק של כתיבת פוסט ונגיע ישר לאקשן.

 

6.

המצב בשדרות לא כל כך טוב.

 

7.

באופן מפתיע, או לא, במיילים שאני כותב בעבודה, ואת זה תאשר הבוסית שלי, אני מפציץ שחבל על הזמן. גם למיילים המוזרים או המטופשים ביותר אני מגיב בנימוס ובאריכות, שצריך לשלוח אותי ישר למחלקת הדוברות של החברה, בחיי. אני לא בטוח אבל אני חושד שהסבר חלקי לתופעה ניתן למצוא בכך שעל המיילים האלה משלמים לי שאכתוב ואילו על הבלוג הזה - לא.

 

8.

יש אינפלציה של פרסומות ברדיו עם קריינות של מלאכי חזקיה.

 

9.

אגב, מישהו מוכן להסביר לי איך זה שבכל רגע נתון יש במחסני חשמל מכירה מיוחדת על מאות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רק היום ומחר עד עשר בלילה?

 

10.

ואגב אחר, שמתם לב שבפרסומות של איחוד ישיר עברו מ-"שיחה זו איננה מבויימת והיא הוקלטה שיחה עם אחת מחברות הביטוח הישירות" ל-"הקטע הבא מבוסס על שיחה אמיתית"?

 

11.

ושמתם לב איך פתאום ברגע שזה "מבוסס על" נוטלים המפרסמים על עצמם חירות אמנותית ושמים בפיהם של ה"מטלפנים" "נציגי השירות" תשובות יותר ויותר מופרכות?:

"אני צריכה הצעה לרנו מגאן"

"המקיף 2,741 שקלים"

"הש-ת-גע-תם?? באיחוד ישיר קיבלתי באלף שקלים פחות!"

אז באה התשובה:

"כנראה שאנחנו לא מספיק אטרקטיביים בשבילך"

או:

 "במחיר הזה גם אני הייתי עושה אצלם"

 ובקרוב בטח גם:

"בינינו, את צודקת. לא רק שאנחנו יקרנים, גם לא תקבלי את הכסף כשתהיה לך תאונה, ואם תביאי את האוטו לתיקון נשתין לך על הריפוד ונשים לך קולה בדלק"

 

12.

ביום חמישי באנו [חלקנו] לעבודה מחופשים. כשהגעתי אתמול לעבודה, גיליתי שזכיתי בפרס על התחפושת המוצלחת ביותר. ואפילו לא ידעתי שהייתה תחרות.

 

13.

כשפותחים קורנפלקס חדש, חשוב לא להוציא את השקית מהקופסה, אלא לשפוך לקערה כשהשקית בפנים, כי אחרת כל הקורנפלקס יורד למטה וכשמחזירים את השקית לקופסה הכל נעשה קווץ'.

 

14.

יש לי עבודה להגיש עוד קצת פחות משבוע. העובדה שהיו לי חודשיים לעבוד עליה ושלא צריך יותר מיומיים וחצי ברוטו כדי לגמור אותה לא אומרת שגם הפעם לא אגמור לכתוב אותה בלילה האחרון בחצות, עם הלשון בחוץ, ובתחושה שהעבודה בינונית מאוד.

 

15.

שאלות? תלונות? בעיות בנוגע לבלוג? בלוגים זה לא אני, זה פופטיץ.

 

 


* - תשובה מתבקשת: פרק של "חברים".

נכתב על ידי , 24/3/2008 14:51  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של public static ב-27/4/2008 20:57
 



הרווק מסביר פניו לתייר


[במסגרת הנושא החם]

 

הכרנו דרך המסנג'ר. התכתבנו כמה פעמים פה ושם, שיחות סקס מתגרות כאלה. השיחות היו באנגלית. כתבה שקוראים לה אנג'י, שהיא גרה באירופה, אבל לא הסכימה לגלות לי איזו ארץ, מה שישר נראה לי חשוד. אז ביקשתי שתשלח לי תמונה. שלחה לי תמונה של התחת שלה ואמרה שהיא מוכנה להראות לי יותר בלייב כי היא באה לארץ לכמה ימים בענייני עבודה  וול...אתם יודעים שבדרך כלל אני לא אוהב להתעסק עם בחורות שלא שולחות תמונות ולא מזדהות, אבל ההזדמנות לזיין תיירת מאירופה ללילה אחד, בלי התחייבות, בידיעה שתוך יומיים היא כבר לא תהיה בארץ הייתה שווה את הסיכון בשבילי. חוץ מזה, זו מצווה לקדם את התיירות לארץ הקודש, לא? .

אניווי, ביום ראשון היא כתבה לי "מחר אני באה. מתה לפגוש אותך ואת מיסטר ג'ונסון :)". כתבתי לה שאין צורך לקרוא לו מיסטר, בעיקר כי היחסים ביניהם לא הולכים להיות ממש פורמליים .  ביום שני בערב היא שלחה לי SMS "אני במלון, חדר 704, מחכה לך. באמבטיה".

נכנסתי למלון, עליתי לקומה שלה ודפקתי בדלת. אחרי כמה דקות וכמה דפיקות שמעתי דשדוש כזה של רגליים מהאמבטיה וצעדים מתקרבים לדלת. פתחה את הדלת בחלוק רחצה. איך שראיתי אותה קלטתי שהיא מוכרת לי מאיזה מקום, שראיתי את התמונה שלה איפשהו. נכנסתי, נישקתי אותה על הלחי (בכל זאת, אירופאית, קצת ריספקט) ושאלתי אותה אם אולי נפגשנו פעם כי היא נראית לי מה זה מוכרת. היא חייכה ואמרה במבטא כבד "כן, אולי ראית אותי בטלוויזיה". מייד הרצתי בראש את כל הסרטי פורנו שראיתי אבל היא לא הסתדרה לי בשום סרט. היא גם נראתה קצת מבוגרת מדי בשביל סרטים כחולים. כשהיא ראתה שאני לא מזהה היא אמרה:

"נסה לדמיין אותי בחליפה, עם זר פרחים, ביד ושם". 

רק אז נפל לי האסימון, שהנה, וואט דו יו נואו, יש לי הזדמנות לזיין את קאנצלרית גרמניה!

הסתכלתי עליה. וול... האמת, עם החלוק נראה כמו גוף לא רע לאישה בגילה. קצת שמנה מדי לטעמי אבל ציצים גדולים. אמרתי לה "בגלל זה לא אמרתי לי מאיפה את? שאני לא אבהל שאת גרמניה?" היא חייכה והנהנה ואמרה "אני מרגישה כל כך רע עם כל ההיסטוריה האיומה שלנו, שפחדתי שלא תרצה לפגוש אותי". קצת לקח לי זמן לקלוט למה היא מתכוונת  עד שנזכרתי. "את מתכוונת לכל ההצבעות שלכם באירוויזיון? חפיף, ממילא אין לנו ציפיות". אז היא הסבירה לי שהיא מתכוונת לכל הקטע של היטלר והשואה והכל, אז הרגעתי אותה שגם ההומואים מתו בשואה והנה עדיין עושים אירוויזיון כל שנה.

וול... אז אחרי ששברנו את הקרח עם הדיבורים התקרבתי אליה וצירפתתי אותה ותוך כדי מיששתי לה את התחת. דווקא היה די מוצק. היא שלחה לי ידיים לג'ינס ולחשה לי "זיין אותי, רווק, זיין אותי בשם כל המשפחה שלך". עכשיו אני כמו שאתם יודעים דווקא מעדות המזרח, ככה שלמשפחה שלי אין חשבון אישי איתה או עם העם שלה, אם כבר אז עם יוסי ביילין. אבל היא המשיכה "היה לכם קשה בגטו, כן... אין בגטים בגטו, כן... אני יודעת, הורדתי את הדיסק מאימיול. זיין אותי, רווק. זיין אותי כמו כמו ק.צטניק, כמו פרימו לוי, כמו אלי ויזל, כמו אנה פרנק!" איך ששמעתי אנה פרנק מייד עמד לי. את השמות האחרים שהיא גנחה לא זיהיתי אבל ויזל הזכיר לי וזלין אז גם עמד לי .

עברנו למיטה שלה והורדתי לה את החלוק רחצה. היו לה ציצים במצב שמור מינוס ומנוע כמו וולקסווגן טרנספורטר בקו חיפה-תל אביב - חזק אבל טחון רצח. פינגרתי אותה קצת לבדוק את מצב המנוע. יצא פחם . כאן כבר באתי להגיד תודה ושלום, כי עם כל הכבוד לקאנצלרית, הרווק יש לו סטנדרטים. אבל אז היא התחילה לצעוק עליי שיש כאן חשבון היסטורי של העם היהודי, שהגרמנים צריכים לשלם על מעשיהם, ושגורל החשבון נמצא בקצה של מיסטר ג'ונסון. נבהלתי מהצעקות שלה (אם כי המבטא שלה היה מחרמן רצח ). היא התחילה לצעוק "שנֶל! שנֶל!" ונכנסתי לפאניקה. עם כל צעקה שלה נלחצתי יותר. אני אוהב נשים אסרטיביות, אבל בזה עוד לא נתקלתי . "הכלבים רודפים אחריך! שנֶל!" היא התפתלה. אמרתי יאללה נגמור עם זה כבר. הפכתי אותה, שמתי קונדום ופימפמתי אותה בדוגי עד שגמרתי. היא הייתה מבסוטה ומילמלה משהו בגרמנית על קרם בוואריה וקינדר בואנו...

 

השארתי אותה ככה וברחתי, לא לפני שצילמתי אותה (התמונות יישלחו למנויים, כמובן).

היא שכבה על המיטה ולחשה "דנקה שיין".

 

הרווק, פותח את הסכם השילומים

 

 

 

נכתב על ידי , 20/3/2008 14:32  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנג'י ב-24/6/2010 15:34
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)