לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

5/2006

ימים קשים


אז המחשב שלי חלה ביום חמישי בלילה. בסך הכול אחי ניתק את המסך כדי לפרמט ולהתקין את המחשב החדש של סבתא שלי. כשהוא חיבר את המסך בחזרה, המחשב כבר היה חולה. הוא לא תיקשר, נתן רק כמה הבהובי חיים קלושים על המסך, אבל מעבר לזה - כלום. כבר כמה זמן שהוא הראה סימני מחלה. מדי פעם היה נתקע, קופא, אבל סירבתי התייחס לזה ברצינות. למי יש זמן גם לטפל בדברים כאלה בזמן לימודים?

 

אתמול הגיע הרופא, בדק אותו ואמר שצריך לקחת אותו לבית החולים. הוא סירב לומר מה האבחנה אבל הוא אמר שזה כנראה משהו רציני.

 

היום בערב הוא התקשר ובישר את הבשורה המרה: אירוע מוחי קשה מאוד. המחשב איבד את הזיכרון. לגמרי [נו, מי החכם שיקפוץ וישאל אם עשיתי גיבוי, מי?!]. הוא יצטרך לעבור השתלת מוח ביום-יומיים הקרובים. גם אמא שלו, לוח האם, במצב לא טוב, וכנראה שהמחשב שלי יקבל אמא חדשה, מבית טוב. אינטל או משהו.

 

זהו, אני יושב עכשיו במחשב אחר וכותב לכם. המקלדת היא מקלדת, המסך הוא מסך, אבל המחשב...המחשב שלי בבית חולים.

 

והוא רק בן שנתיים וחצי!

נכתב על ידי , 29/5/2006 20:08  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dark_Devil ב-4/6/2006 09:03
 



איך תצא מהארון מול הוריך #32


"אמא, הייתי אצל ד"ר גולדמן והוא אמר שיש לי סרטן המעי הגס.

סתאאאם!! לא. אני הומו"

 

נכתב על ידי , 25/5/2006 08:55   בקטגוריות קצרים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרן ברוטוס שליט&quot;א ב-28/5/2006 12:33
 



איך תצא מהארון מול הוריך #27


 

"אמא, אני הומו, תעבירי את המלח."

 

נכתב על ידי , 23/5/2006 18:37   בקטגוריות קצרים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רִגְעִיּוּת ב-29/5/2006 17:29
 



בדיחה מטא-פרוזודית


 

אנה קְרוּזיס וְאנה פֶּסט יושבות ומשתזפות על חוף הימבְּ.

פתאום מגיעה ברכה קַטָלֶקְסיס, צולעת על רגל אחת, כולה דמעות.

שואלה אנה פֶּסט: "ברכי'לה, מה קרה?"

היא עונה: "אל תשאלו איזו השפלה חטפתי בבית מאלתרמן".

אנה קרוזיס מצקצקת ואומרת: "נו, אלתרמן והסטיות שלו".

אנה פֶּסט אומרת: "די, אל תקחי ללב, הוא סתם דקטיל".

 

נכתב על ידי , 18/5/2006 17:03   בקטגוריות גילמן, בדיחות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-24/5/2006 10:47
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת לקבל מחמאות?

אני מאוד מאוד אוהב לקבל מחמאות. אבל אני עוד יותר אוהב לקבל המחאות. אגב, אוטוטו נגמר לי הפרו.

 

מהי המחמאה האחרונה שקיבלת?

"התקלחת, הא? כל הכבוד"

 

ממי קיבלת אותה ומתי?

אחת שישבה לידי בשיעור. בנובמבר.

 

על מה לרוב מחמיאים לך? (מראה, עבודה מוצלחת, ציונים וכו’)?

לא זו השאלה, רזי. עם כל הכבוד לשר, אין דנים אדם בשעת צערו ועל אחת כמה וכמה כשלפתח חטאת רובץ. ודי לחכימא ברמיזא.

 

האם הדעה או שביעות הרצון של אחרים ממך חשובה לך?

הדעה או שביעות הרצון של אחרים ממני חשובה לי, אבל לא כמו הדעה או שביעות הרצון של אחרים ממני, כמובן.

 

מה המחמאה היפה או המרגשת ביותר שקיבלת אי פעם?

"הריסים שלך הם בול כמו של בראד פיט".

 

האם את מרבה להחמיא לאחרים?

תמורת המחאה נדיבה אני מוכן להחמיא למי שמעוניין. אגב, בספטמבר יש לי יום הולדת.

 

נכתב על ידי , 16/5/2006 15:26   בקטגוריות שאלונים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-24/5/2006 10:47
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)