לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

6/2008

הקוקסינל עשה את שלו


כשהייתי בכיתה ב' או ג' התחפשתי לשחקן כדורסל. ולא סתם שחקן כדורסל אלא שחקן כדורסל של אליצור נתניה. נו, הם היו בליגה הלאומית באותה שנה והייתה גאווה עירונית ואבא שלי היה מעורב איכשהו בעסק שם. לא חשוב. אז לקחנו גופיית ספורט לבנה ואבא שלי צייר עליה את הסמל של הקבוצה, לבשתי מכנסיים קצרים ונעלתי נעלי ספורט. אבל זה לא היה מספיק כמובן. להשלמת האפקט לבשתי מתחת לגופיה הלבנה חולצה שחורה ארוכת שרוולים [של אמא שלי] ומתחת למכנסיים גרביונים שחורים [גם כן של אמא שלי, למרבה המזל]. לבסוף השחרתי את הפנים בעזרת פקק שעם שחומם על האש, והרי לכם שחקן הכדורסל האשכנזי הכושי הראשון בהיסטוריה. לבית הספר הלכתי עם כדורסל גדול ביד אחת [למקרה שלא יבינו] ומשלוח מנות ביד השנייה. למזלי לא לעסתי מסטיק, אחרת הייתי מאבד לגמרי את הקואורדינציה.

בגדול, הייתי מבסוט מהתחפושת, כי היא הייתה מושקעת עם איפור ופְּרוֹפְּס והכל. אבל אז בבית הספר קרו שני דברים: האחד, הכדור העיק עליי ונסחב איתי בין ההפעלות בכיתות השונות והוציא לי את הכיף. למען השם, אפילו לכדרר בו לא יכולתי כי הוא היה מפונצ'ר. הדבר השני התרחש בעת המצעד המסורתי, בו תלמידי הכיתות הנמוכות צועדים במסדרונות של תלמידי כיתות ח' ואלה האחרונים מוחאים להם כפיים או משהו. איכשהו נדמה היה לי [למעשה הייתי משוכנע] שהילדים הגדולים מצביעים על הגרביונים השחורים וצוחקים עליי, בבחינת "ראו נא ראו את הקוקסינל מכיתה ב'/4 עם הגרביונים והפחם על הפנים", מה שהוריד לי לגמרי את המצברוח וגרם לי לקלל את אמא שלי על הרעיון המטופש לתחפושת המסורבלת והמשפילה הזאת.

כשחזרתי הביתה שפכתי את תסכוליי באוזני זו שהביאה אותי לעולם הקר והמנוכר הזה בו בנים לא יכולים להתאפר וללבוש גרביונים בשקט אפילו בפורים, וזו ניחמה אותי בקלישאת הקלישאות: הם לא צחקו עליך, חמודי, הם צחקו איתך. עשי לי טובה, אמא יקרה, זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את המשפט הזה וכבר אז הוא נשמע לי נדוש, מטופש וממש לא משכנע. החיים חישלו אותי מהר, מסתבר.

 

בתמונה: ברוטוס מטפח תסביכים ראשונים של זהות מינית. שימו לב לכדור שגדול פי אחד וחצי לפחות מהראש.

 

נכתב על ידי , 29/6/2008 19:20   בקטגוריות ילדות עסוקה  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mashali ב-1/7/2008 17:53
 



רקוויאם לחברים מן העבר


בתי הקפה
מלאים בכוסות קפה
שלא שתינו
והבטחנו שנשתה יום אחד
כשהחלפנו
מספרי טלפון בינינו
כשנתקלנו
במקרה בקניון ולא
התכווַנּו

נכתב על ידי , 27/6/2008 12:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליפז התימני ב-27/6/2008 14:38
 



לפני מותי,


על ערש דווי,
אשכב על המיטה,
גופי הכמוש מחובר למכשירים המצפצפים בבדידותם
במהירות הולכת ופוחתת,
שקית אחת, על עמוד, מטפטפת נוזלים פנימה,
שקית שניה, על מעקה המיטה, מטפטפת נוזלים החוצה,
עיניי הקהות בוהות ארוכות בתקרה המתקלפת,
כאילו מתרכזות בנקודה מסוימת או בכתם עובש מיוחד,
ומבעד לשפתיי החרבות
לבסוף אנשוף, איאנח ואסכם באכזבה:
"בֶּז'."
נכתב על ידי , 20/6/2008 16:40  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליפז התימני ב-24/6/2008 00:39
 



קוף בבית


כשהיינו קטנים, אחי ואני לא היינו מפסיקים לריב. אני תמיד הייתי מפסיד כי הוא היה גדול יותר וחזק יותר ומנייק יותר, וגם מפני שהייתי חושב לאט מדי מכדי לענות לו תשובה מוחצת ומשפילה בזמן אמת, תשובה שתעניק לי נקודות לפחות במישור הפסיכולוגי. תמיד התשובות הכי מוצלחות היו באות לי אחר כך, כשנגמר הריב.

 

והנה, באחד הימים [אני זוכר, עמדתי במסדרון והוא בפתח החדר המשותף] הרגשתי שהנה-הנה יש באמתחתי משפט מחץ, חד כתער ופוגע כפיל בחנות יודאיקה, כזה שיעמיד את הבריון על מקומו וישלח אותו בוכה אל מיטתו, או לפחות ישתיק אותו לכמה שניות. אני זוכר איך תחילה עלתה במוחי הקונספציה המופשטת של המשפט, האידאה של העלבון. היא הכילה את הנקודות: א. אתה קוף; ב. אני צריך לסבול את נוכחותך [הקופית] איתי כאן בבית מהרגע שעמדתי על דעתי. אחר כך באו המילים, ה- Denoter של הקללה, התנסחו,התארגנו, הסתדרו במקומן על הלשון, מוכנות לשיגור; או-אז, בלהט הריב, שלפתי את נשק יום הדין, פתחתי את הפה ובקול רם ובוטה קראתי לעברו:

"מאז שנולדתי יש קוף בבית!"


 

 

 

 

 


שנים הוא לא הפסיק לצחוק עליי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/6/2008 20:56   בקטגוריות ילדות עסוקה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just..Me.. ב-19/6/2008 02:48
 



פרה פרה


הן הועלו לקורבן בחג הפסח,
אחיותיהן הופרדו מהן בכוח ונופנפו במימונה.
חלקן ניצלו בנס,
אחרות ניצלו במנגל ביום העצמאות,
ואת מי שלא לקח יום העצמאות,
לקחו המשרפות של ל"ג בעומר.

וכעת,
עומדת שארית הפליטה, דוויה, כואבת,
וזעקתה עולה השמיימה,
כשטוחנים לה את הצורה לגבינות של שבועות.


השם ייקום חלבן.

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2008 19:13  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-10/7/2008 14:54
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)