לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

6/2009

קשה באימונים


הייתי ילד קטן מאוד כשניגשתי לאמא שלי ודיווחתי לה בנימה מוטרדת שלפעמים כשאני מנסה לעשות פיפי, הבולבול קשה כזה ולא מאפשר לי להשתין דקות ארוכות חרף ניסיונותיי להשיב אותו למרקמו המקורי והמוכר.
אני לא זוכר בדיוק מה היא אמרה בתגובה, אבל אני זוכר בוודאות שהיא חייכה ושהיה לה ניצוץ חם בעיניים, כזה שאולי אומר - הנה צעד ראשון קטנטן לקראת הנכד.

נכתב על ידי , 15/6/2009 21:05   בקטגוריות ילדות עסוקה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא קוראים לי דרור ב-21/6/2009 03:52
 



רוטט ועצבני 2


כל הדיון האחרון סביב הפרסום הסמוי והלא-סמוי בבלוגים העיר בי זיכרון מהעבר. פשפשתי בתיבת המייל שלי ומצאתי פנינה שמזמן הייתה אמורה לעלות לבלוג, אך מסיבות שונות (בעיקר עצלנות ושכחה) נחשפת רק עתה.
ובכן לפני שנתיים כמעט בדיוק, בבוקר אביבי, פתחתי את תיבת המייל וראיתי מייל מאחד, שמו אלעד (היה לו שם אחר, אבל גוגל, אתם יודעים), מחברה אחת, שמה טוויסטד, שנשא את הכותרת: דורקס מרטיטה את הבלגוספירה. באותם ימים הייתי תמים. סתם בלוגר בישרא-בלוג. כותב, מגיב, מגיב לתגובות. לא ידעתי מי היא טוויסטד. היום אני יודע יותר. אנקדוטה אחת ששמעתי עליהם לא מזמן תגרום לשערות ערוותכם לסמור, אך היא לא תיחשף כאן.
אם כן, באצבע רועדת, או שמא רוטטת, הקלקתי על ההודעה ולנגד עיניי הופיעה הטקסט הבא, ככתבו וכלשונו:

שלום brutus


Twisted על הקו עם מוצר חדש (-: לשיפוטך
דורקס משיקה בימים אלה מוצר חדשני בישראל תחת השם: Vibrations Durex play. מדובר בטבעת רטט אלסטית שמטרתה לענג ולהעצים את החוויה המינית.
את הטבעת "עונד" הגבר על בסיס איבר המין, והיא נועדה לגירוי ישיר של הדגדגן בזמן קיום יחסי המין.
Durex play vibrations מכילה סוללה וניתנת להפעלה ולכיבוי, היא מצוינת לגיוון ולהעשרת חיי המין למי שנמצא במערכות יחסים קבועות, ובעצם לכל אחד שרוצה להכניס עניין למיטה.


המוצר נמכר ברשתות הפארם ובבתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ, ממש ליד מדפי הקונדומים.
עלות המוצר לצרכן: 39.99 ₪ 


למה אנחנו פונים אליכם, הבלוגרים? כי יותר מכל אחד אחר אתם פתוחים ומתאימים יותר להעביר את החוויות של השימוש במוצר. אנחנו מאמינים בשיתוף אותנטי של חוויות והתנסויות.

רוצים להיות בין הראשונים שמנסים ורצים לספר לחבר'ה? רק שלחו לנו כתובת ופרטיים להתקשרות - ואנחנו כבר נדאג שתרטטו בקרוב. Durex play vibrations יגיע אליך בדואר בליווי מידע ועוד קצת הפתעות מסדרת Play של דורקס.
כרגיל, אם תרצו לשתף את הקוראים שלכם במוצר או בחוויות ממנו - אנחנו נשמח.
לשיתוף פעולה פורה,
אלעד


נו, מה נאמר. שיווק ישיר, פנייה בלתי אמצעית אל קהל היעד, שיתוף בחוויות, כל החרטבונה. באמת מרשים. אפילו זכו בקקטוס הכסף 2008. כפיים.
באותם הימים גרתי אצל ההורים וחיי המין שלי היו דלים ביותר (להבדיל מהיום, כשאני גר בתל אביב וחיי המין שלי דלים ביותר). המחשבה ששליח יתדפק אצלי בבית וימסור לי חבילה עם מרטיט דגדגנים, או חמור מכך - ימסור את החבילה לאמא שלי, שמתירנות מינית איננה התכונה הבולטת שלה ושלמעשה היא ואבא שלי מעולם לא דיברו איתנו הילדים בבית על סקס, אולי מתוך תקווה שלא נעשה סקס עד החתונה - המחשבה הזו העבירה רטט (מהסוג הלא נעים) במורד הגב. חוץ זה, גם אם היו לי חיי מין וגם אם הייתי מרטיט את הדגדגנים של הבחורות עד כדי עלפון חושים ושריטות בגב של עוד עוד עוד כן ככה זיין אותי כמו זונה כן ככה כמו זונה, גם אז לא הייתי משתף בכך את קוראי הבלוג, אפילו שטוויסטד מאמינים אחרת. זה לא הקטע שלי.
על כן פניתי אל המקלדת והשבתי לו במילים אלה:


שלום אלעד היקר!

הוחמאתי והתרגשתי מאוד לקבל את המייל ממך, הן מפני שראית בי בלוגר בעמדת השפעה צרכנית כלשהי, והן מפני שהמייל רמז על כך שאתה באמת מאמין שיש לי חיי מין כלשהם.

אשמח כמובן להתנסות במוצרים החדשניים והמענגים של חברת דורקס, וגם לשתף את קוראיי בחוויות האותנטיות שלי, אך אשמח כפליים אם תוכלו להשיג עבורי מישהי שתתנסה ותתענג בהם יחד איתי, ולצורך העניין (ומכיוון שאינני בררן) כל מי שיש לה דגדגן יספק אותי בהחלט .

בברכת "ופרצת ופרצת",
שלך תמיד,
ברוטוס.


חיכיתי לראות מה תהיה תגובתו. ואכן לאחר שעה וחמש דקות בלבד היא הגיעה:


בחיית ברוטוס
אני סומך עליך....(;

וחוצמזה קח את החבילה -תכתוב על זה -ומקסימום תשמור את זה ליום סגריר (או אביבי)
אני ממתין לפרטים.......
לך על זה....


בשלב הזה אלעד קצת התחיל להימאס עליי. הוא עשה רושם של טיפוס נאלח למדי. יכולתי לראות את הג'ל מהשיער שלו נוזל לי על המסך ולהריח את האפטר שייב היוקרתי שלו מהדיוטי פרי מסריח לי את החדר. הסמיילים הקורצים והשלוש נקודות בסוף כל משפט עשו לי מגעיל בבטן. משהתעכבה תשובתי אליו, הגיע לאחר יומיים מייל נוסף תחת הכותרת "ברוטוס והבלוגוספירה", רוצה לומר - עולם הבלוגים מחכה רק להחלטה של ברוטוס הגדול. המייל היה קצר:


הי ברוטוס
מה החלטת?
אתה איתנו בפנים?


כבר הרגשתי את הבחילה במעלה הגרון. החלקלקות והחנפנות של הטיפוס הזה עשתה לי רע, אף שלמען האמת גם די נהניתי מתשומת הלב ומההשתעשעות בנושא. פניתי שוב אל המקלדת והשבתי לו כך:


אלעד חביבי!

אני חייב לציין שאתה איש יקר וסוכן מכירות ממולח וחסר מעצורים. את הקריצות השובבות שלך במייל שמעתי עד לפה.
לאחר התלבטות קצרה החלטתי לדחות את הצעתך ולוותר על התענוג (קריצה שובבה, שלוש נקודות). הרי בשביל לכתוב על חבילה שאני לא מתכוון להשתמש בה, אני יכול לבחור גם בחבילת טמפונים או גרביונים. אני מציע שתפנה עם ההצעה המפתה שלך לבלוגרים אחרים בעלי חיי מין מרתקים משלי, כמו למשל הרווק, שפוגש דגדגנים בעלי פוטנציאל הרטטה על בסיס כמעט יומי.

אם זה ינחם אותך, ודאי תשמח לשמוע שאני מתכוון לספר על התכתובת הנעימה הזו בינינו בבלוג שלי רב התפוצה וההשפעה הצרכנית, כך שבכל זאת המוצר החדשני ורב התענוגות שאתה מנסה לדחוף יזכה למעט פרסום, גם אם אתה עצמך לא תזכה בעמלה.

אני מודה לך על הפנייה המרגשת, על החנופה הנעימה לאגו, ועל הזִקפה הקלה שהענקת לי בעצם הצעתך, כולם דברים שאין לזלזל בהם בימים טרופים אלה. בכל זאת, לא בכל יום אני מקבל מייל אישי עם דגדגנים ואיברי מין שהוא איננו ספאם. תודה לך.

במידה ואשנה את דעתי, או אם יחול שינוי מטאורי בחיי המין שלי בימים הקרובים, ודאי שאודיע לך.
בהצלחה בהמשך הדרך.
שלך לעולמי עד,
ברוטוס.


שעתיים אחר כך הגיעה תשובתו:


תודה גבר
זה נחמד מצידך (:


כן, הבחור, וזה לא מפתיע, לא ממש שם לב לניואנסים האירוניים במייל שלי. אני בספק אם הוא היה מבחין באירוניה גם אם הייתה רוטטת בפי הטבעת שלו. העיקר שהוא קיבל פרסום חינם למוצר. ואני מה אכפת לי, העיקר שהוא קרא לי גבר.
כמה חודשים אחר כך קיבלתי ממנו מייל נוסף להתנסות במוצר מפתה עוד יותר: נורה חוסכת אנרגיה. בשלב הזה חשתי שאני לא בנוי לחיים כאלה על הקצה, ולאחר התלבטות קצרצרה הודיתי לו ודחיתי את ההצעה. מאז לא נראו עקבותיו.

נכתב על ידי , 9/6/2009 14:57  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביתר ב-16/6/2009 22:29
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)