לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

7/2009

הסנדק II


בטיול בשדרה פגשתי את הסנדק. הוא ישב על אותו ספסל, עם טרנזיסטור ששידר מוזיקה מוזרה, בלי חולצה אבל עם כובע, מעשן סיגריה.
"שבת שלום מהגנרל", הוא אמר לי.
"מהגנרל? שבוע שעבר היית הסנדק!" קראתי בפליאה.
"גנרל, כן...", התעלם מפליאתי, "מה שלומך? איך אתה מרגיש?"
"בסדר גמור, תודה", עניתי, "אתה גר פה בבניין?"
"כן, יש לי שתי דירות בצפון תל אביב", אמר לי כרומז - אל תראה אותי ככה עם המראה המוזנח שלי בספסל ביד אליהו, אני מליאן אני.
"יפה, יפה", התפעלתי, מושך את השיחה, "אתה כל שישי בערב יושב פה ככה?"
"כן"" ענה, "לפעמים יש בחורות, אתה יודע". ברור שאני יודע, הבנאדם הרי מסוגל להמיס במבטו את ליבה של כל אלמנה ערירית בפרובינציה.
"נחמד", עניתי מוכנית והמשכתי "חוץ מזה, איך החיים?"
"יש לי אמא בת 85, הייתה באושוויץ", הפתיע בשינוי כיוון והצביע על זרועו.
"שתהיה בריאה", מלמלתי כמו אמא פולניה טובה.
"וגם יש לי אח אחד מניאק" הפתיע פעם שנייה.
"למה מניאק?" חקרתי.
"לא חשוב, עכשיו הוא בסדר... הוא למד להיזהר ממני", השיב.
"צריך להיזהר ממך?" שאלתי בחשש מה, כי טוב שכן רחוק משכן מופרע.
"אתה לא," חייך אליי את שיניו העקומות, "חוץ מזה, יש לי גם נכדים".
"נכדים? יפה, יפה..." זייפתי התפעלות. ובכל זאת היה לי חשוב לברר משהו לפני שהשיחה דועכת: "איזו קומה אתה גר פה בבניין?"
"לא חשוב..." מלמל מתחת לשפם ושתק, ואני הבנתי שלא כדאי ללחוץ עליו.
המשכתי עוד קצת במעלה השדרה והתיישבתי על ספסל קטן עם הספר. בזווית העין המשכתי לצפות בו. כמה דקות אחר כך הוא קם, התמתח, נטל את הטרנזיסטור, חצה את הכביש ונכנס לבניין הישר לאחת מדירות החדר הקטנות בקומת הקרקע, כיאה לגנרל וסנדק בעל שתי דירות בצפון תל אביב.

*
ובכלל, זה לא הפוסט שתכננתי לכתוב הערב. בראש שלי נכתב פוסט אחר לגמרי בדיוק כשנתקלתי בגנרל, ולמי יש כוח לכתוב עוד עכשיו.

*
ולכבוד שבת: אחד הקליפים המוזרים והמעניינים ביותר שנתקלתי בהם ומזמן רציתי לשים בבלוג. ראיתי אותו לראשונה אצל ספוטניק לפני כמה וכמה שנים, כשהנקניק עוד כתב שם. משהו בו, שאני לא מצליח לשים עליו את האצבע, מעורר אצלי זכרונות ופחדים לא ברורים מהילדות, אולי חלום ישן שחלמתי ונשאר לי קבור בתת מודע. לא יודע. כל צפייה בקליפ מעוררת בי אי נוחות, קצת אימה אפילו,  ובכל זאת, אני נהנה לצפות בו בכל פעם מחדש, כמו גירוד של פצע ישן על הברך. תודו שזה אחד הקליפים המגניבים ביותר שראיתם.



*
שבת שלום.
נכתב על ידי , 31/7/2009 22:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורכידאה ב-9/8/2009 10:44
 



בורנוגרפיה


טוב, אחרי כמה זמן דף הסטטיסטקות שמראה את הכניסות מפסיק להצחיק אותי. עוד פעם "בחורה מזדיינת עם חמור"? שוב "פנינה רוזמבלום ארומה"? עוד "פואד מאונן במקלחת" אחד? הבנו את הקטע. אבל מכל תוצאות החיפוש בגוגל שהגיעו אליי, זה באמת הפיל אותי. מישהו בערב הסעודית או באזור חיפש כנראה משהו שקשור בסקס ,אולי סרטי סקס, והגיע לפוסט הזה בבלוג הצנוע שלי. מה שנכתב שם היה הפסקה הבאה:

 

התלבטתי קצת אם להעלות את הסרטון הבא לבלוג, שמא אחשֵד בחוסר רגישות לציבור הנכים, ציבור הנשים או ציבור בעלי הטעם הטוב בכלל. ובכן כן, יש אי נעימות קלה ומראית עין של לעג לכאורה, אבל היי, כמה מאבריי הטובים ביותר הם נכים, וחוץ מזה הסרטון הזה פשוט דורש שיריצו עליו דאחקות . ניחוח הפורנוגרפיה הרכה שעולה ממנו וקורץ לבעלי הפטיש הקינקי לנכים, יחד עם מוזיקת הרקע הלקוחה מאוסף "המיטב של מוזיקת המעליות לסרטים דלי תקציב 1997-1987", ובעיקר הקריינית המזרח-אירופאית הפלגמטית שחרף כל מאמציה לא מצליחה להישמע באמת נרגשת גם כשמופיעים לה שלושה סימני קריאה בטקסט, כל אלה יחדיו יוצרים את חוויית הצפייה המבדרת בסרטון היחצ"ני המעניין, המביך ואף המעט מטריד, הזה:

 

א-מ-מה? הבנאדם לא מבין עברית, אז הוא תירגם את הדף לערבית בעזרת שירות התרגום המעולים של גוגל. ומה שיצא לו זה הטקסט הבא, שאין לי מושג עד כמה הוא דומה למקור:

 

 إذا كنت قلقا بعض الشيء لرفع الفيديو بلوق المقبل ، وربما Ahsd تبلد الحس العام والمعوقين ، والنساء ، والجمهور العام أو من أصحاب الذوق الرفيع على الإطلاق.  . نعم إضافة إلى ذلك ، هناك ما يشبه السهل بغض سخرية واضحة ، ولكن مهلا ، هي أفضل طريقة Avri المعوقين ، إلا أن هذا الفيلم ببساطة يتطلب Siritzo Dahkot له. : رائحة الاعتراف أظهرنا له الإباحية الكوارتز اصحاب الابواق Hkinki الإعاقة ، مع موسيقى خلفية لعملاء ال "أفضل من الموسيقى والأفلام المصعد دلو ميزانية 1997-1987" ، وخاصة في شرق الراوي بلغمي الأوروبية على الرغم من كل الجهود التي لا يمكن حقا سليمة متحمس جدا Cshmufiaim ثلاثة علامات تعجب النص ، كل هذه معا خلق تجربة مشاهدة الفيديو Hmbdrt Hihtz "ن هذا الاهتمام ، وأقل Hmbich القلق ، ما يلي :

 

עכשיו, כדי לוודא שהמסר שלי עובר נכון בשפת בני דודינו ושאינני חלילה מעליב אותם בטעות, תרגמתי את הטקסט בערבית בחזרה לעברית, גם כן בסיועו של פאפא גוגל, ומה שיצא זה:

 

אם אתה קצת חושש להעלות את הווידאו הבלוג הבא, ואולי לא חש Ahsd הציבור ועל אנשים עם מוגבלויות, נשים, וכן את הציבור או את בעלי הטעם הטוב בכלל. כן, בנוסף, כי אין קל כמו מגוחך ו ברור, אבל רגע, היא הדרך הטובה ביותר אברי מוגבלויות, אבל זה סרט פשוט דורש Siritzo Dahkot אותו. את הריח של הכרה שעולה לו פורנוגרפי Hkinki Quartz trumpets בעלי נכות, עם מוסיקת רקע עבור לקוחות של "הטוב ביותר של מוסיקה, סרטים, מעלית דלי תקציב 1997-1987 ", במיוחד במזרח של מגיד - פלגמטי האירופי למרות כל המאמצים, כי אתה לא יכול באמת נשמע מאוד מתלהב Cshmufiaim טקסט שלושה סימני קריאה, כל אלה ביחד כדי ליצור את החוויה של צפייה וידאו Hmbdrt Hihtz" N זה העניין, ופחות Hmbich מודאגים, את הדברים הבאים:

 

עכשיו תראו. אני מאוד מעריך ומוקיר את גוגל ופועלו, אבל כשמגיעים לדו-שיח עם שכנינו האויבים חשוב לשמוע דעות שונות, למשל אצל הדוד בבילון. וכך דוד בבילון תירגם את הטקסט הערבי:

 

אם אתה קצת התייחס ללהרים וידאו של פולאק בא, ואולי קהות של אהסד גנרל והנכה, נשים, והציבור הכללי או של הבעלים של הטעם הגבוה בכלל. . כן, בנוסף, יש איזה מין קל, בלי קשר לאירוניה ברורה, אבל לאט לאט, הוא הדרך הכי טובה בני אדם של אורי עם נכויות, אבל הסרט הזה פשוט דורש את סיריטזו דאהקוט אותו. הריח של ההכרה שלו הראה חצוצרות פורנוגרפיות של קוורץ של הבעלים נכות של הקינקי, עם מוסיקת רקע ללקוחות של ה" הכי טוב של מוסיקה ומסריט מעלית דלי התקציב ל1997 1987 ", במיוחד במזרח של אל ראווי????? אירופאי למרות כל המאמצים שלא יכלו להיות באמת קול יותר מדי כשמאפיאים תוקפני שלושה סימני קריאה הטקסט, כל אלה יחד ליצור את הניסיון של להסתכל בוידאו המבדרט היהט

 

המממ... אולי לא נעים לומר בקול רם, אבל נראה לי שדוד בבילון קצת... מאבד את זה ואולי צריך לשקול [ששש] להעביר אותו לאיזה מוסד. בכל אופן, לא הייתי בונה עליו לניסוח חוזה השלום עם הסורים, שלא נגלה שישראל לסגת מגולן גבוה בשביל אהלן מת, או משהו כזה.

 

אפשר כמובן להמשיך עם המשחק הזה ולנסות לתרגם את תרגום הבבילון העברי לערבית דרך גוגל, ומשם בחזרה לעברית, כלומר תרגום רעוע צד ד' בערך ולקבל:

 

אם יש לך את הטיפול בחלק של הוידאו Llharim Folak הבא, ואולי תחושה של נשים Ahsd לנכים, והציבור הרחב, או בעל טעם גבוהה. . כן, בנוסף, יש איזשהו קל, ללא תלות האירוניה הוא ברור, אבל לאט לאט, הוא הדרך הטובה ביותר עבור אנשים עם מוגבלויות אורי, אבל זה סרט רק לצרכים Siritzo Dahkot זה. מכיר את הריח של Horn המוצג פורנוגרפי Kvartz של הגירעון Hkinki, עם מוסיקת רקע ללקוחות של מיטב המוזיקה של הצלם ביצקתמ בדלי מעליות 1997 1987 ", במיוחד בחלק המזרחי של אירופה להראות ????? למרות כל המאמצים, כי יכול להיות מגניב מאוד אגרסיבי, למעשה, הטקסט Cshmafiaim שלושה סימני קריאה, כל אלה ביחד כדי ליצור את החוויה של צופי וידאו Hmbdrt Hiht

 

אבל נראה שהרעיון הובן: אינטרנט הוא בשביל פורנו.

 

אז אם כבר אני בשוונג ואני יודע עכשיו שגם בעולם הערבי קוראים מיקרוקוסקוס, ומאחר שאני אדם שוחר שלום, החלטתי לנצל את ההזדמנות לפנות לשכנינו ושכנותינו המשופמים ולשיר להם בשפתם שיר פיוס לקירוב לבבות ועיכול לביבות, לנו ולדורות הבאים:

 

لا لا لا احتفال
دون دون دون دون كعكة
لا لا لا احتفال
دون دون دون دون كعكة

حيث فيها حيث فيها حيث فيها حيث فيها
حيث فيها حيث فيها حيث الكعكة؟
حيث فيها حيث فيها حيث فيها حيث فيها
حيث فيها حيث فيها حيث الكعكة؟

 

מעסלמה!

נכתב על ידי , 26/7/2009 17:42   בקטגוריות פורנו, סקס, חורים ברשת, בחירות 2006  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-11/8/2009 23:06
 



עיר של קיץ



*
קיץ בחוץ. גם בפנים. כשאני יושב על הספה הכחולה במרפסת, צופה החוצה בין סורגי המעקה, אפשר להבחין בין עצי האורן הגדולים המסתירים גגות ודודי שמש מכוערים של בתי שיכון בכמה צבעים של שקיעה. לו הייתי איש של אלכוהול בטח הייתי פותח בקבוק של בירה קרה ומתענג על מנוחת סוף היום והשבוע.

*
צריך לכתוב משהו בתוך הזיעה הזאת.

*
יצאתי לטיול בשדרה ליד הבית. הלכתי לתצוגה השבועית של רכבי אספנות של מועדון החמש, ליד ההיכל. המכוניות עתיקות עומדות שם, מבריקות, ועם ישראל מטייל ביניהן וחוקר כמה כוח סוס ואיזה דגם ומאיזה שנה, כאילו הוא מבין בזה משהו. בעלי המכוניות, כמו חבורת חיילים במקלחת צבאית המשווים גדלים ומתפארים במעשי גבורה של מה עשיתי להיא ואיך הבאתי פעם לזאת, מספרים כמה עלה להם לשפץ את האגזוז וכמה הציעו להם כדי לקנות מהם את הענתיקה ואיך הם ירקו לקונה בפרצוף על המחיר המעליב הזה.

*
על הספסל ליד הבית ישב איש מבוגר עם טרנזיסטור ישן ואמר לי "שבת שלום מהסנדק". שאלתי אותו אם הוא הסנדק והוא אמר "כן, אני במקרה גר פה. יש לי פה שתי דירות. העיקר תהיה בריא ותרגיש טוב ושישמור עליך משה רבינו ואברהם אבינו וישו וכולם, הרבה בריאות אתה והנכדים שלך".

*
כל מה שיכולתי לענות לבליל הארוך הזה הזה הוא שאין לי נכדים.

*
הרבה פוסטים נכתבים אצלי בראש כשאני רחוק מהמחשב. במיטה, בשירותים, באוטו. פוסטים אישיים, פוליטיים, מצחיקים, הגותיים. אבל משהו קורה לי כשאני מתיישב מול המחשב. כל הדברים האלה שמצטברים אצלי בראש פשוט לא נראים לי חשובים מספיק, לא מעניינים מספיק, לא שווים את הטרחה של לחיצה על מקש ועוד מקש, ואני בנאדם שלא אוהב לטרוח.

*ובכל זאת, אני מחלץ מעצמי משהו. אז תעריכו.

*
לפני כמה ימים נזכרתי שפעם מזמן במעריב לנוער היה מדור בשם "נפגשנו..." ובו נערים ונערות היו פונים אל נערות ונערים שראו בקניון או בקולנוע שמצאו חן בעיניהם ועיניהן והתביישו לגשת. נוסח המודעות היה למשל, "ראיתי אותך בשישי בערב בכניסה לקולנוע כוכב בחיפה. לבשת ג'ינס וחולצה סגולה. היה לך שיער שטני ארוך. אני לבשתי ג'ינס וחולצה שחורה של אדידס והתעטשתי שלוש פעם רצוף ליד הקופה. אם את מעוניינת, צרי קשר לטלפון..."

*
והרבה זמן לא הבנתי למה לחצי מהבנות יש שיער שְׂטַני ואיזה מין צבע זה.

*
לפני כמה שבועות נפתח אצלי איזה פקק אצל הפסיכולוגית והרבה ג'יפה נשפכה החוצה דרך הג'ורה של הפה שלי. שלושה שבועות זרם ממני הסחי, אבל אז הגיעו שתי פגישות נוספות בהן לא הצלחתי לשחזר את ההישג. מה שכן, הקלישאה הוכיחה עצמה כנכונה, ובאמת הכל באשמת אמא.

*
אם הייתה לי גישה לאדמין של אתרי היכרויות, היתי סקרן לדעת, מבחינת הסטטיסטיקה, כמה מהכרטיסים נפתחים בימי שישי בלילה.

*
כשאחי הגדול-גדול, לא הדביל שבדרך כלל מופיע בסיפורי הילדות העשוקה שלי, היה ממש קטן, הוא בא פעם לאמא שלי ואמר לה "אני רוצה דבר כזה עם ציור של מיקי מאוס בחוץ שכשפותחים אותו הוא עושה 'הפתעה!!" אמא שלי לא הבינה מה הילד רוצה. האפשרות הראשונה הייתה ג'ק אין דה בוקס, או איך שקוראים לו בעברית, אבל זה לא היה זה. הרבה עצבים נמרטו כדי להבין מה הנודניק רוצה, עד שיום אחד עברו ליד חנות צעצועים וליד הקופה היה גליל גדול של נייר עטיפה עם ציורים של מיקי מאוס ואחי התרגש והצביע עליו, כי מה שהוא רצה היה מתנה, כל מתנה, עטופה בנייר עם ציור של מיקי מאוס שכשפותחים אותה כולם קוראים "הפתעה!", כל כך פשוט, מה לא ברור.

*
ושהסוף יהיה מתוק, לכבוד שבת: זה אחד השירים האהובים עליי יותר בעולם. אל תשימו לב לקליפ החובבני. תקשיבו לשיר ותנו לו לעשות לכם נעים בבפנימה.



*שבת שלום.

נכתב על ידי , 24/7/2009 21:48  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-11/8/2009 13:50
 



אלעד בן פורת קורע את הרשת


מכירים את אלעד בן פורת? איך לא? אלעד בן פורת הוא אושיית אינטרנט שהולכת ומתהווה מתחת לאף שלכם. אלעד בן פורת הוא חזק באינטרנט. הוא כותב בתפוז, בישרא-בלוג, בבלוגר, ב-HOOK (מה זה?), ב-fav (מה זה?)(יש לו שם גם סקר חשוב!), שם מתנהלים דיונים בסוגיות של שפה, עולם ומשמעות וגם בענייני אלעד בן פורת ואלעד בן פורת. אלעד בן פורת מעלה לרשת סרטונים מדהימים ומעוררי מחשבה, המכילים מסרים תת-הכרתיים המחלחלים רק לאחר לצפייה ועיקרם: אלעד בן פורת אלעד בן פורת. כי אלעד בן פורת הוא גבר שבגברים. בן פורת יוסף, בן פורת אלעד. גם כשהופכים את זה: רבג רבג אוה תרופ ןב דעלא.

 

רק מה, במקרה יש גם איזה אלעד בן פורת אחר, דייל לשעבר באל על שהורשע בהברחה ומכירה של כ-5,000 טלפונים ניידים, פרחח כזה. וזאת הבעיה באינטרנט. כמה שלא תקדם את עצמך ותשווק את עצמך בצורה מכובדת, מהוגנת וראויה, תמיד יצוץ איזה שמוק בגוגל ויהרוס לך את המוניטין.

נכתב על ידי , 17/7/2009 15:28   בקטגוריות חורים ברשת, אינטרנט, פורנו, החיים כמשל  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ג"מ ב-19/7/2009 19:10
 



סיפור על אהבה וחושך


"כפרה שלי, נשמה", הוא אמר לה, "שכחת לשלם חשבון חשמל?"

נכתב על ידי , 1/7/2009 14:39   בקטגוריות פואטיקה, סיפרותי, סקס  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוסעת ב-16/7/2009 20:15
 





Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)