לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2007

ווי, ווי, ווי, דלילה?!!


לפני שבועיים בערך הבנתי שהגיע הזמן להסתפר. השיער שלי הלך והתקרב לגבול הדק והמתעתע שבין ארוך- אבל-נסבל לבין כאוס מוחלט. הגבול הוא כל כך שברירי,שלפעמים נקודת האל-חזור נמדדת בשניות, בין ארבע ושבע עשרה דקות לארבע ושמונה עשרה דקות. רגע אחד - סביר, משנהו - מבהיל. על כל פנים, התקרבתי לגבול הדק הזה והחלטתי להסתפר. במקום לנסוע עד נתניה לסימון, הספר הקבוע שלי, החלטתי להיכנס למספרה קרובה לבית שלי, מתוך מחשבה שמספרה שיושבת באמצע אחד הרחובות המרכזיים ביותר של תל אביב לא יכולה להיות נוראה מדי.

ובכן, מסתבר שטעיתי.

הספר (או שמא "מעצב השיער" כפי שנכתב על דלת הזכוכית) קיבל את פניי במכנסיים קצרים וחולצה ישנה ומרושלת. אולי נורת האזהרה הראשונה הייתה צריכה להיות העובדה שהאדם דיבר בקול רם ולא ברור, וצעק "מה?!" על כל דבר שאמרתי. על כל פנים, לא שעיתי אליה והתיישבתי בכיסא. "קצוץ?" הוא שאל אותי, ואני עניתי לו שכן, קצוץ, אבל לא מדי, ואת החלק העליון טיפה טיפה יותר ארוך מהצדדים, ואת הבלורית הקטנה שמקדימה (מין שפיצים כאלה) שלא יסיר אלא רק ידלל. האיש הנהן, הדליק את המכונה ובתוך עשרים שניות גילח את הצדדים ואת המאחורה. זריז הבנאדם. "למעלה אותו אורך?!" צעק אליי. עניתי לו שכן, או אולי טיפה יותר ארוך, אבל לא ממש מדרגה, ועוד לפני שסיימתי את דבריי עבר על כל הראש, כולל הבלורית, וממבט מבוהל בבואתי חזרתי בת-אחת אחת עשרה שנים אחורה, אל ימי הטירונות גלוחי הראש. "אמרתי לך להשאיר את השפיציםמקדימה!" קראתי בקול נרגש, אבל הוא טען בתוקף שאי אפשר, ככה זה המכונה, הכל אותו דבר. אמרתי לו שכבר שנים אני מסתפר ככה. "אל תדאג, זה יגדל," הרגיע אותי הקצב בתשובה המרגיזה והמטופשת ביותר שאפשר לענות, והוסיף "יש גם קצר יותר. זה לא הכי קצר שיש". תודה באמת. 

כדקה וחצי לאחר שהחל במלאכתו הסיר המאסטרו את הגלימה מעל צווארי וביקש חמישים שקלים. קמתי חפוי ראש והשלכתי בפניו שטר של מאה, וכשהחזיר לי את העודף אמרתי לו שזו הפעם האחרונה שאני נכנס לשם. "למה?!" שאל בפליאה, ועניתי לו שתספורת כזאת יכולתי לעשות עם מכונה בבית, שזה לא מה שביקשתי ושמסריח לו מהפה (סתם, את זה לא אמרתי). וחדור זעם ותסכול הפניתי את גבי ויצאתי שלא על מנת לשוב. ועכשיו, ברשותכם, אסתגר בביתי עד שמחת תורה. 

 

 



נכתב על ידי , 31/8/2007 12:41  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה ב-10/9/2007 17:59
 



באנקר


אני לא הולך לצפות בגמר כוכב נולד [אני הולך לצפות בסרט בקולנוע]. צפיתי בשתי תוכניות בלבד העונה, וגם זה כמעט בכפייה. למדתי מהאינטרנט שיש שם אחד תימני, אחת משתמטת, ועוד אחד חסר ייחוד.
בכל אופן, מנתוח סטטיסטי של הגמרים בעונות הקודמות [100%], אני יכול לקבוע בוודאות שהמתמודד שישיר אחרון בסדר ההופעה [התימני, המשתמטת או חסר היחוד], הוא זה שייזכה.
ושימו לב לשעה כאן בסוף הקטע.

זהו. אני תרמתי את שלי לדיון.
אני הולך לראות סרט.

נכתב על ידי , 29/8/2007 19:01  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האופסימיסט ב-1/9/2007 13:03
 



טוקיו הוטל - ביקורת


החדרים קטנים, האוכל מחורבן, אבל החדרניות דווקא חמודות (קריצה שובבה).

 

 

 

קטע קשור לנושא 'תופעת טוקיו הוטל' וראוי לדעתי לפרסום בדף  הנושא החם]

נכתב על ידי , 27/8/2007 20:31  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אין לי מודם ב-28/8/2007 21:02
 



באמת מזל טוב 3


 

3 שנים

285 פוסטים

20 מנויים קבועים (זהו?)

21,217 כניסות בקאונטר

1,343 כניסות בחודש מאי (שיא!)

0 חיים

1 אלוהינו (נניח)

 

מזל טוב לי.

מזל טוב לבלוג.

לשנה הבאה אצל מי שפנויה.

 

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2007 15:47  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-21/8/2007 22:25
 



חכו תראו מה שיש לה להגיד על הביצים


אוף, תראו עם איזה מין דברים משעממים אני צריך להתמודד בעבודה לקורס לאוניברסיטה.

 

"כבדרך אגב, מתוך שעשוע, נשלחה ידי אל כפתורי מכנסיו [...] שעשוע נערים היה העניין עד כה, אבל ברגע בו הוציא הארי את ראשו מהכלוב, ברגע בו חזיתי ב ב ש ר, נוכחתי לדעת כי מטמון טמון לנער במכנסיו. לא בדל-נערים תמים! לא זרבוביתו של גבר מגודל! מגדלור אדירים, מצבת-על לכל אבר גברי, עמוד של בשר המתנוסס אל על ונושא בראשו כדור אבירים תפוח, ככדור תותח הנטען לתוך תותח. אילו היה הנער בן-ענקים, לא היה אברו גדול יותר! כה גדול היה בשרו, עד שנדמה היה כי הנער הינו ספח לבשר, ולא הבשר ספח בין רגליו! מעולם לא ראיתי אבר נפלא כל-כך! ע נ ק!!! נוקשה! עורו החלק מתוח לכל אורכו! איזה מראה מלהיב! היתה בו עדינות של ענקים, דריכות של מנצחים! בן אלים ראוי לזין אדירים זה...ראשו של המגדל! כולו משורג בנימי דם כחלחלים , סמוק מרוב דם, מראה נאה לעין מכל מראה. כה שחורות היו השערות למרגלות העמוד, כה צחור היה עורו, כה מלהיבה היתה רקמת-הדם בראשו...והכל לי, בידי, מול עיני! "

("פאני היל, זכרונותיה של אשת תענוגות", עמוד 89)

 

"וכך פילסה התאווה את הדרך, ונקיקי הפך לעמק נרחב, ובשרו גדל המידות שחה במערתי, כספינה על מי מנוחות, ואף שהייתה בי רק חצי התאווה, מהר היחל הנער לגנוח ולרעוד, ואני ידעתי כי לא יוכל עוד. ומה רבה היתה אכזבתי כאשר פרץ ובאשד אדירים, הציף את גופי הפעור תחתיו.

אולם אני, כואבת נשארתי עדיין ממידותיו הגדולות, ואף כי סערתי ורגשתי, גמר הוא את שלו, בהשאירו אותי הרחק בדרך אחריו."

(שם, 90)

 

 

 

(בדיחות שאפשר לוותר עליהן: טקסט קשה, הא?; טקסט עמוק, הא?; שלא ידפקו אותך בציון, הא?; נשבר הזין מהעבודות האלה, הא? וכיו"ב)

 

נכתב על ידי , 14/8/2007 17:46   בקטגוריות גילמן, סקס, פורנו, שחרור קיטור  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מתחדשת ב-19/8/2007 20:22
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)