לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

-


גבר טובע במסעדה / דייויד קרבי


גבר טובע במסעדה מלאה אנשים.
משהו בארוחה עשה לו רע
והוא רצה לבכות, אבל פחד
שהלקוחות האחרים יצחקו עליו,
אז עכשיו הוא מתמלא בדמעותיו שלו.
מלצריות חולפות במהירות עם קערות מרק
ופרוסות פטה, צלחות עם עוף או דגים,
גלידה וקפה, בעוד הגבר הטובע
נאבק לשחרר את עצמו מהז'קט החום-בהיר,
ומחולצת המשי בצבע קרם. בועט, מנסה להיחלץ
ממכנסיו הכהים, מנעליו החומות-לבנות.

הוא מביך את ידידיו
הוא ייאלץ לוותר על החברות במועדון,
ארוסתו תעזוב אותו,
וכמעט בטוח שייאבד את עבודתו,
אבל כרגע הוא כל כך נואש להגיע
לאוויר הנקי שליד התקרה
שהוא אינו מסוגל להתחייל להסביר מה זה היה
שעשה לו רע מלכתחילה;
הטביעה הפכה לסיבת הקיום שלו.

הלקוחות האחרים ממשיכים לאכול;
או שהכל לשביעות רצונם
או שהם יודעים שלא צריך לקחת ללב
אכזבה. האיש הטובע רוצה שהם ישימו לב
כמה הוא מוצלח בלטבוע, אבל עכשיו הם עוטים עליהם
את המעילים ומקלפים סוכריות מנטה קטנות
שהמלצרית חילקה להם עם החשבון.
בחצי-אור במסעדה הריקה
האיש הטובע נראה כמו רקדן
המבצע משהו קשה אבל יפה
וחסר תועלת לחלוטין, משהו ששווה לחיות בשבילו.

(תרגם: עוזי וייל)


נכתב על ידי , 30/8/2008 20:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו אחר ב-1/9/2008 17:49
 



התנצלות נוספת


אני מבקש להתנצל בפניכם על ההתנצלות שפרסמתי כאן בפוסט הקודם, ממנה ייתכן שהשתמע שאני לכאורה באמת חושב שקוראיי הנאמנים הם בני זונות אוכלי חרא, ולא היא.
למען הסר ספק אציין ואבהיר שפגשתי כמה מקוראי בלוג זה, כמו גם את אימותיהם של אחד או שניים מהם, ומעולם לא ראיתי אותם אוכלים חרא או את אימותיהם עוסקות בזנות, במישרין או בעקיפין, בגלוי או במובלע.
הצהרַתי בדבר משלח היד של אמותיכם ובדבר העדפותיכם הגסטרונומיות הייתה פזיזה, נמהרת, חסרת ביסוס וחסרת טעם, ועל כך אני מתנצל.
כולי תקווה שהתנצלות זו תביא פרשייה עגומה זו לסיומה ושנוכל במהרה כולנו לחזור ולעסוק בעניינים חשובים ומהנים יותר, כמו למשל ציצים.

סליחה ותודה.




נכתב על ידי , 23/8/2008 16:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטע ד. ב-25/8/2008 07:40
 



התנצלות


אני מבקש להתנצל על כך שכיניתי אתכם בפוסט הקודם בני זונות אוכלי חרא.
התכוונתי לכך שאתם בני זונות אוכלי חרא במובן המטפורי של המילה, ולא שאתם בני זונות אוכלי חרא באופן מילולי, גם אם זה נכון [וזה נכון].
אם מישהו נפגע מדבריי, כנראה שיש לו סיבה.

אימכם הסליחה.



נכתב על ידי , 22/8/2008 15:54  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-24/8/2008 21:36
 



באמת מזל טוב 4


אז מסתבר שהבלוג המטופש הזה חגג שלשום יום הולדת 4. מי היה מאמין. בישראבלוג, בו נפתחים בלוגים בהמוניהם מדי יום ולעתים קרובות נזנחים לאנחות עוד באותו היום או כמה ימים אחר כך, בלוג שמחזיק מעמד ארבע שנים הוא בבחינת פלא ועל כן יש לספור חיי בלוג בשנות היפופוטם, שזה, אגב, כמו שנות אדם רק בהיפופוטמית. למען הגילוי הנאות רק אציין שאינני דובר היפופוטמית כך שלא ממש יצא לי לשמוע היפופוטם אומר לי בן כמה הוא, או שבעצם אולי הוא אמר לי ולא הבנתי. אוסיף רק עוד גילוי נאות אחד שמעולם לא פגשתי ממש היפופוטם פנים אל פנים, אבל לא כי אני חושב שהיפופוטמים הם נחותים ממני או שהם נהגים גרועים או שצריך לזרוק את כולם לים, אלא רק כי לא יצא וגם כי לא ממש בא לי.
אם כן, איפה הייתי? אה, הבלוג בן 4. מרגש, לא? נראה כאילו רק לפני שנה חגגנו יום הולדת 3.
מה נשתנה בשנה האחרונה? ובכן, בבלוג נוסף מספר מסוים של פוסטים ולחלקם נוסף מספר קטן או קטן פחות של תגובות; מספר המנויים טיפס בהדרגה ובאיטיות והגיע למספר שיא של 31; גם ב-RSS ודאי נוספו כמה וכמה מנויים, שמאחר ואינני יכול לדעת את מספרם אניח איזה מספר עגול, נאמר מליון; מונה הכניסות בתחתית הבלוג מספר מנה את כניסות הנכנסים והוא עומד נכון לכתיבת מילים אלה על 31,966, אך מאחר ומד הכניסות איננו מדויק אניח שהמספר צריך להיות מעט גבוה יותר, נאמר מליון. כך שבסך הכל , כל הנתונים הם ברמת עלייה לעומת השנה שעברה, חוץ מהאיכות, אבל איכות היום זה מותרות, לאנשים היום אין אוכל ואתם מתקטננים איתי על איכות? לא יפה.
ברמה האישית אציין שאני קצת רעב עכשיו ותפוסים לי כמה שרירים, או שמא כולם, אבל זה לא מעניינכם, בני זונות אוכלי חרא שכמותכם.
מה שיותר חשוב מיום ההולדת של הבלוג המטופש הזה הוא שבעוד חודש פחות יום אחגוג אני עצמי גופי יום הולדת והפעם זה יהיה קשה בהתחשב בעובדה שהספרה הראשונה בגילי תהיה 3 ולאחריה ללא דיחוי מימינה תופיע הספרה 0. אתם יודעים, משבר גיל הבלה בלה וכו'. מצד שני זה לא באמת כזה קריטי כי כבר מלפני כמה שנים פיתחתי מנטליות של דייר קבע בבית גיל הזהב, שלא לדבר על הגוף שגם הוא מזמן כבר לא מה שהיה, אם אי פעם היה בכלל ואני מסופק בכך, אבל לא מבחינה מינית.
עכיו אני עוד יותר רעב ואני מתחיל לאבד את הסבלנות ואת חוט המחשבה. אני לא באמת יודע לאן הפוסט הזה מתקדם. המילים מתחברות למשפטים אבל אני לא ממש שולט בזה. הנה כמה מילים מחוץ לקונטקסט: בנק, פרח, פרוצדורה, היפר גלקסי, לזדה מנטיס, דודה קלרה. לכו תזדיינו.
בינתיים האורז מתבשל וההמבורגר טבעול בטוסטר ותיכף אקום לאכול. זה פשוט בלתי נמנע. מתישהו בקרוב אצטרך לקום לאכול. אוי, אלוהים, זה כל כך צפוי.
די, זה כבר יותר מדי. צריך להפסיק את הפוסט הזה, ויפה שעה אחת

נכתב על ידי , 21/8/2008 20:29  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת ב-4/9/2008 16:49
 



גיי אורגיה?



נו בסדר, אולי נראה לכם קצת סוטה, אבל על זה יוצאים למלחמה?

נכתב על ידי , 14/8/2008 21:01   בקטגוריות גיחי גיחי, קצרים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-16/8/2008 22:42
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)