לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מיקרוקוסקוס


נו, מה.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

זה היה השבוע שהיה


1. עיתונות חוקרת
האנשים במקום העבודה שלי, כמתבקש מהמקצוע שלהם, מצויידים בחושים עיתונאיים מחודדים. ברגע שראו אותי מסתובב במשרד עם בלוני הליום צבעוניים עליהם כתוב HAPPY BIRTHDAY הם קלטו מייד שיש לי יום הולדת ואף קראו "מזל טוב!" לעברי.

 

2. בלונים
כן, זאת שיושבת לידי, כלומר אילנה, כלומר זו שמנהלת את האתר בו אתם קוראים עכשיו הביאה לי בלונים ועוגה ליום ההולדת, ואני חזרתי באחת לבית הספר התיכון ולבלוני יום ההולדת שתמיד אחרים קיבלו ולא אני, כי יום ההולדת שלי הוא בספטמבר ומי בכלל מכיר או זוכר אותך בספטמבר, רק התחילה השנה וכבר יש חגים והכל, וחוץ מזה בלונים זה לנקבות, אז מי בכלל רוצה בלונים, מה אני קוקסינל?

 

3. קוסמיות
ובכל זאת, אי אפשר שהכל יהיה מושלם. עת נכנסתי למשרד התגלה לי שגם המנקה האהובה חגגה יחד איתי יום הולדת, וזה איך לומר, מסוג צירופי המקרים שגורמים לך לתהות אודות דברים בעולם, לא ברור בדיוק מה, אבל דברים.

 

4. ואפרופו המנקה,
תזכירו לי להתנקש בה בהזדמנות.

 

5 . תנו לעצמכם
בהמשך השבוע התקבל מייל מאחד הבכירים שאמר שכולם מוזמנים אליו למשרד ולקבל, או שמא לקחת, את מתנת החג. עכשיו תראו, מתנות לחג זה מנהג מאוד יפה, אבל איכשהו גדלתי על כך שמתנות מקבלים ולא לוקחים. אני זוכר טור שכתב נדמה לי רון מייברג במעריב, ובו הוא הצהיר שהוא מוותר על השי לחג כי הוא היה צריך לעלות למשרד של האחראי ולעמוד בתור ולחתום שהוא קיבל וכן הלאה. המסר שלו היה, שאם אתם רוצים לתת לי שי לחג, בואו ותנו לי אותו, ואל תכריחו אותי לבוא ולבקש אותו כמו בבית תמחוי. נזכרתי בטור הזה כשראיתי את המייל וחשתי צביטה קטנה בלב. האם באמת נעשינו תאגיד?

 

6. ובסוף, מה?
הלכתי לקחת את השי, בטח שהלכתי. אמנם יש לי עקרונות, אבל עמוד שדרה אין לי וגם לא כסף.

 

7. והתלושים, כמה?
חצי ממה שהיה בפסח. קיצוצים, אני מניח. אבל אני לא מתלונן. לא כאן, בכל מקרה. ביטחון שדה, אתם יודעים.

 

 

 

8. סתיו
מהחלון במרפסת נושבת רוח של סתיו והעגורים הצבעוניים שעל החוט מתנועעים באטרף. זה סוף הקיץ, חברים.

 

9.  -

 

עוד מעט ורחש הים
יפתיע, כצפוי, את שנינו.
זה שהוא לא נרדם, הים,
הוא סימן טוב בשבילנו.

 

ראי כמה סימנים טובים
זומנו לנו ביום אחד:
אמנם לא זכינו במפעל הפיס
אבל גם לא נפצענו במכוניתך.

 

במכולת נתנו לנו בהקפה
ולא צריך היה לטפס ארבע קומות
כדי להביא את הארנק. המזגן אמנם לא תוקן,
אבל יש כבר סימנים של סתו.

 

(נתן זך)

 

נכתב על ידי , 26/9/2008 19:57  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-28/9/2008 18:12
 



היום הוא היום הראשון של שארית חיי.


וגם מחר*.






*כפוף לתקנון. עד גמר המלאי. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את החיים ללא הודעה מוקדמת. ט.ל.ח

נכתב על ידי , 21/9/2008 20:57  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של aXe ב-25/9/2008 15:32
 



חיים ומוות ביד אליהו


0.
טוב, הכותרת לא ממש שייכת לפוסט, אבל כבר כמעט שנה שאני גר בשכונה הזאת ואני מחפש הזדמנות לתקוע אותה (את הכותרת) אז הנה. ומי שלא מבין את הרפרנס, ובכן, מה אני אעשה לו.

1.
ברוטוס מזדקן וזו עובדה. הוא מזדקן בגוף, מזדקן בנפש. טוב שהוא גר חמש דקות מבית גיל הזהב. זה יקל על המעבר.
[והופ! הנה מצאנו קשר לכותרת].

2.
אנשים אומרים לי ש-30 הוא ה-20 החדש. ואני אומר, חס וחלילה, כי אם אני בן 20 זה אומר שיש לי עוד פעם עוד שנה להשתחרר מהצבא ואני עם הצבא גמרתי. חפשו אותי.

3.
מחר, חברים, יעלה ויבוא כאן בצד ימין בלון אדום, אשר יהא כתקיעת שופר בהרי יהודה ובחוצות ראש העין: הרכינו ראש כי בא מועד.

4.
והחל ממחר יופע כאן ברוטוס אחר: לא אותו צעיר פוחז, נער שעשועים קל דעת, אלא ברוטוס מבוגר יותר, שקול יותר, בסתיו ימיו, המביט על בני התשחורת, בצחוקם העליז נטול הדאגות, ונאנח בשלווה של אדם המשלים עם מעגל החיים ונכון לו.

5.
אַל נָא תֹּאמַר: הִנֵּה דַּרְכִּי הָאַחֲרוֹנָה,
הִנֵה הֵכַנְתִי לָנוּ לֶחֶם עִם גְּבִינָה,
וְגַם סַלָט בֵּיצִים וְטוּנָה, הִנֵה פֹּה.
אַז אִם תִּרְצֶה נֹאכַל בַּדֶרֶך, אוֹ שֵלֹא.

נכתב על ידי , 19/9/2008 17:47  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Brutus ב-22/9/2008 10:28
 



גם אליפז בעסק


כבוד גדול נפל בחלקי כשאליפז, מיקירי הבלוג, שלח את הפוסטר הנפלא הזה, המיועד לדבריו לתלייה (בין השאר) במסדרונות קופת חולים וטיפת חלב, או סתם ככפתור ברשימות הבלוג. אתם יודעים, למען עתיד ילדינו (אבל עכשיו יש פריימריז בקדימה, אז מי בכלל שם זין על ילדים. זהו, קישטה, גמר הטרנד. אפשר לחזור לשגרה. מופז או לבני? מופז או לבני?.)




תודה אליפז! אתה מותק!

נכתב על ידי , 17/9/2008 14:30   בקטגוריות זהירות, פרות קדושות!  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורי ב-18/9/2008 12:13
 



תוצאות ראשונות לקמפיין!


 לא עבר שבוע מיום הכרזת הקמפיין וכבר התקבל מייל ראשון מפט, שנרתמה למאבק החשוב ברצח ילדים ושלחה כמה כפתורים מעשה ידיה להציב ברשימות הבלוג [או בכל מקום אחר]. צחוק הגורל הוא שהמייל עם הכפתורים נשלח ממש כמה שעות לפני שנמצאה המזוודה בנחל ירקון (בקרוב "נחל רוז").
אלו הכפתורים המקסימים של פט. תודה לך:









אני מאיץ בכם להצטרף גם אתם לקמפיין החשוב הזה. זכרו שגם אמהות צעירות גולשות בישרא-בלוג וגם להן ילדים בני ארבע שלפעמים מביאים להן את הקריזה.
אל תתנו להן סיבה לעשות מעשה שעליו יתחרטו כל ימי חייהן.
זכרו: רצח זה לא צחוק - ילדים מתים מזה.

נכתב על ידי , 12/9/2008 22:45   בקטגוריות זהירות, פרות קדושות!  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ני ב-16/9/2008 14:50
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 46

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

62,595

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBrutus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Brutus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)